Montako lasta teillä on?

"Suurperheen äiti"
14 lasta on ja en todellakaan tiedä, että onko lapsiluku vielä täynnä vai ei, sillä Jumalahan sen ratkaisee että kuinka monta lasta kukin nainen synnyttää.
 
"Pappi"
Ette e sanoa, että teillä lapsiluku täynnä
lapsiluku täynnä, sillä ettehän te tiedä, että vaikka teille syntyisi vielä 10 lasta jokaiselle, sillä jokaisen naisen on synnyttettävä kaikki ne lapset, jotka kohtalo on hänelle määrännyt!
 
[QUOTE="Pappi";30168996]Ette e sanoa, että teillä lapsiluku täynnä
lapsiluku täynnä, sillä ettehän te tiedä, että vaikka teille syntyisi vielä 10 lasta jokaiselle, sillä jokaisen naisen on synnyttettävä kaikki ne lapset, jotka kohtalo on hänelle määrännyt![/QUOTE]

Mäkin uskon kohtaloon. Ja siihen, että siihen voi myös itse vaikuttaa.

Mun kohtaloni on olla äiti neljälle lapselle. Ja se kohtalo on nyt täytetty. Tämän jälkeen kohtaloni on käydä läpi sterilisaatio, sekä kohdun lämpöhoito. Tämän jälkeen ei voi enää tulla raskaaksi. Vaikka sterilisaatio pettäisikin (sillehän on vissiin noin 0,1% mahdollisuus), ei kohtu pysty lasta enää tuon lämpöhoidon vuoksi kantamaan.

Jos kaiken tämän jälkeen tulen vielä raskaaksi ja synnytän elävän lapsen, niin siinä kohtaa lupaan miettiä tuon kohtaloasian uusiksi ;)
 
hoosianna
[QUOTE="Pappi";30168996]Ette e sanoa, että teillä lapsiluku täynnä
lapsiluku täynnä, sillä ettehän te tiedä, että vaikka teille syntyisi vielä 10 lasta jokaiselle, sillä jokaisen naisen on synnyttettävä kaikki ne lapset, jotka kohtalo on hänelle määrännyt![/QUOTE]
1 lapsi.
En aio hankkia parisuhdetta, ja olen yli 40v. Enköhän itse sen paremmin tiedä meinaanko vielä synnyttää vai en. :)
 
Kuukautta vajaa seitsemänvuotias tyttö sekä kaksi ja puolikuukautinen poikavauva - nämä on tässä. Ikä riittäisi vielä vaikka tusinaan, mutta halut ei.
 

Yhteistyössä