Montako meitä 40+ikäisiä täällä käy

  • Viestiketjun aloittaja piha
  • Ensimmäinen viesti
Minä melkein 43v.(KÄÄK!) ja poika melkein 1v.Perheessä myös kaksi täysi-ikäistä lasta ja kaikkien lasten isä.Mutta minähän täällä aina satunnaisesti piipahtelen.
Nykyään vähän harvemmin,en jaksa jatkuvasti lukea jonkun valitusta niistä jotka tekevät lapsia yli 40-vuotiaina.Itse tunnen olevani paljon parempi äiti tälle kuopukselle,jolle minulla on aikaa.En ole väsynyt,yösyötöt eivät ole vieneet enrgiaani vaikka olen juuri näillä hetkillä viimeisten kolmen vuoden ajan nukkunut vain max.3 tuntia kerrallaan.Silti olisin milloin tahansa valmis vielä yhteen lapseen (miestäni tuskin saan enää puhuttua ympäri,joten nautin täysin siemauksin tästä nuorimmaisesta)!!!
Oma äitini oli aikoinaan melkein 50-vuotias minut saadessaan ja meillä on siskoni kanssa ikäeroa 22vOlen itse aina tuntenut olevani rakastettu ja ehkä kaivattukin lapsi,eikä kukaan olisi voinut minua paremmin hoitaa kuin äitini.Koskaan minua ei ole vaivannut/häirinnyt se että vanhempani olivat iäkkäitä minut saadessaan.Omat lapseni olen yrittänyt kasvattaa suvaitsevaisiksi.
 
Meikäläinenkin käy välillä katsomassa tätä osiota. Yleensä vain lueskelen, kun vauva-aika on meillä jo kaukana. Silloin, kun kuopus oli vauva ( 6-v sitten ), niin tunsin silloin jo itseni muita vanhemmaksi äidiksi ja mietin jo etukäteen tulevia vanhempainiltoja yms. Nyt en ole enää mietttinyt , kun muillakin mun ikäisillä näyttää olevan pieniä lapsia.
 
minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 23:04 Kesämamma 05 kirjoitti:
Käynpä täällä toisinaan minäkin. :wave: Baby 6 kk - äiti 43 v.
Heips ! Sain uskoa omaan vauvakuumeeseeni, siinä mielessä, että tulosta ei täysin mahdotonta ole odottaa olevan tulossa, sillä sinä olet 43 v. ja onnellinen pikkuvauvan äiti ! YES ! Itse täytin loppuvuodesta 43 v. ja haluaisin niin kovasti vielä kerran vauvan ! Meillä on jo 20 vuotiaat kaksoset, 14-vuotias ja 8-vuotias !
:snotty: Toivon sydämestäni, että onnistumme, sillä meillä olisi paljon rakkautta annettavana pikkunyytille...

Onnea kaikille onnistuneille ja nauttikaa !!

:wave:
 
piha
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 14:39 aada kirjoitti:
:wave:

joskus käväsen!


tuossa katselin että onko profiilissa kuvia kellään, mutta ei. Minulla on, mutta ei omaa kuvaa, kahden nuoremman vain!
En osaa laittaa niitä kuvia muuten voisi ollakkin.
 

Yhteistyössä