montako/miten menee?

  • Viestiketjun aloittaja h-illa
  • Ensimmäinen viesti
h-illa
elikkästä montako lasta teillä on ja ikäisiä? vanhemmat minkä ikäisiä? mitä vanhemmat tekee töissä? kotona? lapset tekee? hoidossa? miten muuten perhe elämä toimii? taloudellisesti?
 
meillä lapsia 2, 1v7kk ikäiset kaksostytöt :heart:
minä 23v ja olen kotona kotihoidontuella, mies 24v ja käy töissä!
rahallisesti pärjätään mutta ei "juhlita", velkaakin kun ON!!! :whistle:

käteen jää kaikkineen reilusti alle 2000?/kk, siis kaikkineen lisineen :/ mutta kummasti sitä porskuttaa ja lainoja saa maksettua, jopa joskus jotain kivaa itsellekkin ostettua =) =) =) =)

kertoisitko sinäkin vähän itsestäsi???? ;)
 
nykerönenä
Moi!

Meillä kolme poikalasta 6v, 4v ja2v ja kaikilla kohta syntärit. Ja neljännen la 10.7. Minä olen 29v ja olen ollut kotihoidontuella jo jonkin aikaa, mutta pian jään äitiyslomalle. Mies 42v ja kulkee viikot asfalttitöissä ja on kotona vain viikonloput.
Kaikesta huolimatta meillä menee hyvin niin taloudellisesti kuin muutenkin. =)
 
h-hilla
meillä pojat 2v8kk ja 1v . meillä mies töissä ja minä sairaslomalla olen viel muomiseen masennuksen takia. elämä tökkii ja lujasti! ei saa rauhassa sairastaa. ja lapset paljon kipeänä. ovat tarhassa päivät. :ashamed:
 
h-hilla
malla saako mies liiton rahaa?? onko teillä paljon menoja? meillä on auton lyhennys,lainan (monen) lyhennyksiä, osamaksuja, lehti lasku, vuokra, hoito maksu, ruoka, pensa, vakuutukset, sähkö, lääkkeet (masennus yms siinä jotain pitkä penni \|O
 
Kareena
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2005 klo 08:56 h-illa kirjoitti:
elikkästä montako lasta teillä on ja ikäisiä? vanhemmat minkä ikäisiä? mitä vanhemmat tekee töissä? kotona? lapset tekee? hoidossa? miten muuten perhe elämä toimii? taloudellisesti?
Meillä on 3 lasta ja ovat 4v, 2v ja 6kk. Mä oon 26v ja mieheni on 35v.
Mieheni häärää tietokoneitten kans (töissä Elektrobitillä) ja mä oon vain kotiäiti. En oo ollu vielä koskaan työelämässä. Arkisin lapset on tarhassa, viikon loput kotona. Kesäkuun alussa lapset jäävät 2 kk pienelle lomalle ja elokuun alussa taas sitte tarhaan. Näi muuten perhe elämä on on toiminu mahottoman hyvin. Sinänsä ei oo pahemmin valittamista. Taloudellisestikin menee oikein hyvin. On rahaa ruokaan.
 
Yksi pieni neiti 10 viikkoa, minä 22(23 syksyllä) ja mies 21. Kotona ollaan koko konkkaronkka, mies valmistuu vasta koulusta 1.6 ja töitä yrittää etsiä. Tiukkaa on äitiyspäivärahan ja sossun rahojen kanssa. Kaikki rahat menee vuokraan, ruokaan, laskuihin ja bensaan. Harvoin jää ylimääräistä rahaa, että vois esim ostaa itselle jotain. En silti mitään tarvitsisikaan =) mulla on rakastava mies ja ihana tyttö. Ei se tee onnelliseksi että on nurkat täynnä tavaraa. Tai ei ainakaan mua tee =) Nyt joku varmaan luulee et ollaan ihan ressukoita tapauksia.
 
Ensi viikolla vuoden täyttävä poika. Mies töissä (valmistui just koulusta 31.3.), minä kotona pojan kanssa sekä pyöritän omaa yritystä, joskus teen viikonloppupäivystyksiä entiseen työpaikkaan kun mies pojan kanssa kotona. Taloudellisesti tullaan toimeen, mutta ei tämä juhlaa ole, varsinkin kun miehen työsoppari voimassa taas vielä viikon... Mutta päivä kerrallaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2005 klo 20:04 h-hilla kirjoitti:
ei ei talous kovin vakaalla ole jos viikon soppari huhuh kyllä mulla ahdistas!!

Kuukauden, mutta viikko enää jäljellä. Itse tein aikanaan yli puolitoista vuotta niin, että maksimissaan kuukauden soppari, välillä tosiaan viikon pätkissä... Ja kyllä se ahdistaakin, usko pois!! Toimeen tullaan, mutta mitään isompaa ei uskalla ostaa eikä lainoja ottaa (eikä varmaan saataisikaan). Tiistaina pitäisi miehen työn jatkon selvitä, voi jopa saada vuoden loppuun sopparin... TOIVON mukaan niin.
 
toyland
Kaksoset, tyttö ja poika 3 kk. Kotona ollaan molemmat syksyyn asti, jolloin tarkoitus jommankumman palata töihin. Muksut on meille ensimmäiset joten tekemistä riittää... Taloudellisesti ok, *opiskeluvuosien lailla* menettelee syksyyn asti.. Onneksi mies auttaa/hoitaa siinä missä minäkin lapsia, yksin oloa en edes uskalla ajatella.... (poika kiukkunen tapaus...)
 
katjawi
kolme lasta,neljäs syntyy elokuussa.Mies omistaa 2 yritystä,josta minä ostan osakkuuden mammaloman jälkeen,irtisanoin itseni vakipaikasta epäreilun pomon ja liian vähien työtuntien takia.ja olen tyyliltäni sellainen että en tee sitä mitä en halua.
Taloudellinentila hyvä,matkustetaan kerran vuodessa kahdestaan etelään ja kerran vuodessa koko perheenä.Aloitimme juuri kesämökin rakennuksen ja asumme omakotitalossa(omakotitalosta on vielä velkaa,mökki täysin velaton),miehen yritykset maksettiin helmikuussa velattomiksi.Tavoitteena on saada asuntolaina maksettua mahdollisimman pian pois :)
 
piret
elikkästä montako lasta teillä on ja ikäisiä? vanhemmat minkä ikäisiä? mitä vanhemmat tekee töissä? kotona? lapset tekee? hoidossa? miten muuten perhe elämä toimii? taloudellise

Meillä tyttö 1v7kk ja elokuusa tule toinen. Olen kotiäiti ja iskä töissä. Olen 25v ja iskä 30v.
elämä on ihana ja pärjätään ihan hyvin!! :D
 
giltsi
Meillä 2 lasta: kohta 4v ja toinen 1½v. Isä 26 v käy töissä minä kohta 26v olen vielä lasten kanssa kotyona kotihoidontuella. Meillä on asuntolainaa ja autolainaakin vähän, pärjätään, muttei juhlita, ei suurempia vaikeuksia ole rahan kanssa ollut ainakaan vielä.
 

Yhteistyössä