MONTAKO PÄIVÄÄ PITÄÄ ODOTTAA, JOTTA KISSA KOTIUTUU?

Olen yhtä malttamaton, kuin lapsi.
Nyt kisu vaihto paikkaa ja mököttää pesukoneen takana.

Kisu (7.5v) tuli eilen meille ja ilta oli mahtava. Kehräs ja tuli paijattavaksi ja söi kuin hevonen ja yön nukku meidän sängyssä kiehnäten ja kehräten <3 Kiersi taloa ja asettui, mutta aamu kun koitti... meni sohvan alle..ei syö ei juo ei pissi ei edes nau-u.
Nyt varmaan vihaa mua, koska imuroin.

Montako päivää tuota pitää kotiuttaa.

TAHTOO SYLIIN JA PAIJATA!
 
-Jonttu-
Riippuu kissasta, nekin ovat yksilöitä, kuten kaikki eläimet ja ihmiset.

Tuli kotiutumisesta mieleen, että mulla on kissojen lisäksi myös gerbiilejä. Joskus kahden uuden gerbiilin yhteen totuttaminen vei 2 päivää, joskus 2 viikkoa, ja nyt olen tilanteessa jossa on kulunut 1 kk ja 2 vkoa, eikä loppua näy.
 
viima80
kirjassa oli ohje että hiero kissan naamaa ja kaulaa kankaanpalalla - siinä on niitä hajurauhasia. sitten pyyhi sillä kankaalla huonekaluja ja itseäsi. näin saat kotiin kissan oman hajun. mitä vanhempi kissa sitä kauemmin kestää. meillä meni se tunti kun tuli.
 
Meillä on ollu 2 kissaa, jotka ei koskaan kotiutunu. Toinen muutti noin 3km ja palasi aina vanhaan paikkaan, toinen vaan 400 metriä ja päätyö häipymään lopullisesti, kun vanhaan kotiin oli tullu uudet ihmiset ja uuten hämn ei suostunu muuttamaan.
 
vieras
Jos tuli toisesta kodista niin tuon ikäsellä hyvinki kestää viikon ennenku kotiutuu. Me muutettiin aikoinaan 10 v kissan kanssa ja sen viikon verran meni ennenku tottu uuteen kotiinsa.
 

Yhteistyössä