Montako PAS siirtoa teille on tehty peräkkäin?

Moikka!

Meillä oli PAS siirto 17.9 ja siitä nega, soitin klinikalle ja he kannustivat minua kokeilemaan heti tähän kiertoon uutta PAS siirtoa kun vielä on yksi pakkasessa. :O

Nyt minua mietityttääkin kovasti, että voiko siitä olla jotakin haittaa kun tehdään PAS siirto nyt jo tähän kiertoon? :ashamed: Vai pitäisikö olla yksi välikierto välissä.. huoh, hankalaa..

Mielelläni kuulisin kokemuksianne asiasta :heart:
 
Moikka!

En mä ainakaan oo kuullu, että kellään olis pidetty välikiertoa pas:ien välissä, jos ei mitään erityistä syytä ole. Mulle tehty neljä pasia peräkkäin, ja neljännestä plussa :) ( Tosin kahdessa ekassa pas:ssa ajoitus täysin pielessä, aikoinaan eka lapsi sai alkunsa jo ekasta pas:ista :) ) Mutta siis tuskinpa se ainakaan negatiivisesti tulokseen vaikuttaa, vaikka niitä peräkkäisiin kiertoihin tehdään :) Toki jos tuntuu henkisesti raskaalta, niin voi kysäistä välikiertoa, ei siitäkään haittaa oo.

Tsemppiä!! <3
 
Kiitos vastauksesta Sera 2010! Kysyisin vielä, että miten PAS siirrossa voi olla ajoitus pielessä? :whistle: Mulla siis tehty yksi PAS josta esikoinen syntyi ja nyt yritettiin toista, mutta ei onnistunut joten tämä PAS homma on aika uusi juttu mulle.
 
No siis kun mä olen ollut julkisella puolella hoidoissa, niin siellähän ei tehdä viikonloppuisin siirtoja tietenkään, joten jos ovis sattuu osumaan niin, että siirto pitäis tehdä viikonloppuna, siirretään se seuraavaan mahdolliseen päivään. Jolloin ajankohta ei tietty oo enää paras mahdollinen, vaikkakin raskauksia kuulemma niistäkin on alkanut. Ja monilla tollasessa tapauksessa menee koko siirto seuraavaan kiertoon. Mulla kun oli niin paljon alkioita pakkasessa (alunperin 20 ), niin kokeiltiin vähän huonommalla ajoituksella, mut jos alkioita on vähän, ni ei tehdä ollenkaan siirtoa siinä kierrossa. Tämä siis julkisella, yksityisellä kai saattaa onnistua siirrot lauantaisinkin. Kummassa oot hoidoissa?
Nii ja vielä, tässä kyse luonnolliseen kiertoon tehdystä pas:sta siis, lääkkeellisessä pas:sahan siirtoajankohta on helppo suunnitella sopivalle päivälle. Oliko sulla lääkkeellinen vai ei?
 
Juurikin meinasin tulla sähläämään tuota luonnollisen- ja lääkkeellisensiirron eroa tuosta ajankohdasta :)
Lääkkeellisessä tosiaan ajoitus ei voi mennä pieleen, sillon ratkaisevassa asemassa on limakalvon paksuus.
 
Mä oon julkisella hoidossa ja mun PAS:t tehdään lääkkelliseen kiertoon, koska en ovuloi. Joten ajoituksen kanssa ei siinä mielessä mitään ongelmia. Mulle sanottiin että lääketieteellistä estettä ei ole tehdä PAS:ja peräkkäin, ei lääkkeellisisä eikä luonnolliseen kiertoonkaan. Itsestä on kiinni haluaako.

Mä varmaan tekisin vaikka useammankin PAS:n peräkkäin, mutta alkioita ei riitä kuin näihin kahteen yritykseen. Nyt menossa siis pp 9 tässä toisessa yrityksessä.
 

Yhteistyössä