Montako pistettä saatte ADD/ADHD-testistä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
73 pistettä. On diagnoosi ja säännöllinen lääkitys. Sen vuoksi tuli tulos myös alakanttiin, kun lääke on auttanut moniin noista ongelmista. :) Arviointi vaikeata.
 
Pisteesi: 63


60 - 70 pistettä: Ethän vähätellyt vastauksiasi? Sinulla on aika paljon adhd:n piirteitä. Jos sähellät koko ajan, kannattaa tehdä testi ajatuksella uudestaan.

Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriö adhd on neuropsykiatrinen häiriö, jonka ydinoireet ovat tarkkaamattomuus, yliaktiivisuus ja impulsiivisuus. Hyperitön muoto add on varsinkin tytöillä ja aikuisilla yleinen. Usein adhd-ihmiset ovat luovia ja idearikkaita, mutta tavallinen arki takkuaa.
Saatoin vähätellä..
 
73 pistettä. On diagnoosi ja säännöllinen lääkitys. Sen vuoksi tuli tulos myös alakanttiin, kun lääke on auttanut moniin noista ongelmista. :) Arviointi vaikeata.
Mikä lääkitys? Auttaako oikeasti??
Saan usein näitä vahvasti positiivisia tuloksia näistä testeistä, mutta olen kuullut että lääkkeillä on huonoja sivuvaikutuksia, oikeaa annosta on vaikea löytää yms.
 
vierailija
Mikä lääkitys? Auttaako oikeasti??
Saan usein näitä vahvasti positiivisia tuloksia näistä testeistä, mutta olen kuullut että lääkkeillä on huonoja sivuvaikutuksia, oikeaa annosta on vaikea löytää yms.
Siis psykostimulantti lääkitys, joka siis rauhoittaa addiaivoja siten, että pystyy paremmin keskittymään. Auttaa oikeasti, en mä muuten niitä söisi viidettä vuotta. ;)

Nykyisellä lääkkeelläni ei ole yhtään haittaavia sivuvaikutuksia ja sopiva annos löytyi parissa viikossa. Tosin koitin kolmea eri lääkettä ennen nykyistä ja niistä tuli ikäviä sivuoireita.
 
Siis psykostimulantti lääkitys, joka siis rauhoittaa addiaivoja siten, että pystyy paremmin keskittymään. Auttaa oikeasti, en mä muuten niitä söisi viidettä vuotta. ;)

Nykyisellä lääkkeelläni ei ole yhtään haittaavia sivuvaikutuksia ja sopiva annos löytyi parissa viikossa. Tosin koitin kolmea eri lääkettä ennen nykyistä ja niistä tuli ikäviä sivuoireita.
Kiitos! Ja taas yksi asia mistä pitäisi saada lähete juuri oikealle lääkärille :D
 
Kääks, mulle tuli 80 pistettä. Mulla mitään diagnoosia ole, mutta voin ihan rehellisesti tunnustaa kärsiväni ADD:sta. Olisi varmaan helpompi elämä, jos olisi virallinen diagnoosi ja siihen sopiva hoitomuoto. :eek:
 

Yhteistyössä