Montako silmukkaa...

[QUOTE="nenna";27086551]Riippuu vähän langastakin.
Novitan sukkalehdessä on kokoon 34 laitettu Nalle-langalle 52 ja 7veljekselle 44 silmukkaa.[/QUOTE]

Mulla on tota seitsemän veljestä lankaa. Yllättävän paljon silmukoita, laitan omiinikin 48 :D
 
"nenna"
Mä laittaisin varmaan esim. 40 silmukkaa, mut en tiedä. Teen nyt omalle vajaa 4v:lle ja laitoin ohjeen mukaan 48 silmukkaa (siis Nallesta). En sit tiedä tuleeko liian isot varresta...

Eipä kestä kiittää, tuo lehtikin sattui olemaan tuossa just sopivast pöydällä :D
 
[QUOTE="nenna";27086633]Mä laittaisin varmaan esim. 40 silmukkaa, mut en tiedä. Teen nyt omalle vajaa 4v:lle ja laitoin ohjeen mukaan 48 silmukkaa (siis Nallesta). En sit tiedä tuleeko liian isot varresta...

Eipä kestä kiittää, tuo lehtikin sattui olemaan tuossa just sopivast pöydällä :D[/QUOTE]

Taidan kyllä kokeilla 40 silmukalla... Sittenhän se selviää, jos on liian pienet niin kai ne jollekkin menee =)
 
"vieras"
Lainataan sopivaa otsikkoa:

Montako silmukkaa pitäisi tehdä 1,5-vuotiaan pipoon? Seiska Veikka lankaa,neljällä puikolla, lapsi on about 1 v. 7 kk. jouluna. Lahjaksi siis meinasin.

Jos joku tietää yksinkertaisen ohjeen tuon ikäisen kauluriin/lapasiin/villasukkiin niin laittakaa ihmeessä linkkiä.
 

Yhteistyössä