Montako välikausiasua/haalaria teillä on/hankitte lapsillenne?

pojalla on 2haalaria ja 3 takki-housut yhdistelmää :whistle:
Keskimmäisellä tytöllä on haalari ja 3ulkohousut ja 3takkia(ei settejä)
kuopuksella on haalari ja takki+housut yhdistelmä./hankin kevääksi vielä jonkun nätin takki+housut)
 
mulla on varattuna 2v:lle kaksi kaksosaista asua ja yksi haalari, 5v:lle kaks kaksosaista asua ja pitäis haalari käydä ostaas. LIsäksi pelkät takit autokäyttöä varten. Nippanappa näillä varusteilla on aina edes joku asu puhdas että kehtaa laittaa ihmisten ilmoille.
 
*
Kahdet vedenpitävät takit + kolmet vedenpitävät housut, ja yksi kevyempi vettähylkivä "kaupunkisetti" kaikilla kolmella. Yhdet vettäpitävät lenkkarit ja kumpparit. Kuivemmille keleille sitten toiset lenkkarit.
 
Pienemmille ainakin 2 haalarit ja yhdet takit. Isommille ainakin 2 takit ja 1 housut. Varmaan lisäksi voi olla pihakäyttöön joitain lähes edesmenneitä vetimiä myös. Farkkuja käytetään sitten kauppareissuilla yms. toisten takkejen kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
mulla on varattuna 2v:lle kaksi kaksosaista asua ja yksi haalari, 5v:lle kaks kaksosaista asua ja pitäis haalari käydä ostaas. LIsäksi pelkät takit autokäyttöä varten. Nippanappa näillä varusteilla on aina edes joku asu puhdas että kehtaa laittaa ihmisten ilmoille.
Kannattaisi ostaa kosteudenpitävä jonka saa huuhtaistua puhtaaksi...

Meillä molemmilla kosteudenpitävät puvut ja sitten housut-takkiyhdistelmä ja takit. Housut-takkiyhdistelmää ei edes välttämättä tarvittaisi mutta kirppikseltä olen halvalla ostanut merkittömät.
 
Monta B)

Vauvaa ei varmaan lasketa mutta hällä on varmaankin 6 välikauteen sopivaa pukua, keskimmäisellä on 3 pukua, 2 takkia ja yhdet housut ja esikolla on takkeja ainakin 6 ja oiskohan kahdet housut.

Ihan tarkkaa lukua en kyllä pysty varmaksi sanomaan.
 

Yhteistyössä