Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

Moi!!
Meillä on kaksi poikaa IVF-hoidoilla ja nyt suunnitelmissa kolmannen yritys. Julkiselle puolelle ei enää päästä, kun kaksi jo on, joten vähän tässä vielä rahaa laitetaan "sukan varteen" ennenkuin tositoimiin ryhdytään. Toisaalta tuntuu raskaalta ajatus hoidoista vaikka mun kohdalla ne ovat aina menneet kivuttomasti. Ja olen 32v.
Tsemppiä kaikille :flower:
 
Hei!
Vuosi sitten elokuussa aloitettiin suoraan ICSI-hoidot eli olin 31. Vuosi oltiin ahkerasti yritetty. Ilman hoitoja ei juuri olisi ollut mahdollisuuksia tulla raskaaksi, koska siittiöt eivät olisi koskaan päässeet perille sillä vauhdilla.
Eka hoitokierros: tuoresiirto -, PAS -, PAS alkio ei selviytynyt sulatuksesta. Suuri suru ja elämä tosi rankkaa. Uusi hoitokierros aloitettiin tammikuussa. Siitä tuoresiirto ja uusi elämä alkoikin. Nyt odotellaan pienokaista maailmaan =). Pakkaseen jäi muutama alkio.
Tunnen välillä vieläkin sen ahdistuksen tunteen, joka oli kun oman lapsen saaminen saattoikin olla kohdallamme vain unelmaa. Nytkään en vielä uskalla paljoa tuuletella, kun mitä vain voi vielä sattua. Elämme toivossa, että kaikki menee loppuun saakka hyvin. Voimia teille kaikille! Toivon sydämestäni onnistumista jokaiselle.
 
Heippa!
Täällä 34v. ja esikoista toivotaan pitkästi ja hartaasti. Yritystä takana ainakin kolme vuotta. Nyt on tehty ivf-hoito, josta ei ainakaan ekassa siirrossa mitään jäänyt, muutakun murhetta. Pakkasessa odottelee kaksi jäihin selvinnyttä alkiota siirtoa. Mikäli selviävät sulatussessiosta.. ens kuun alussa olis kait yritys pas..
 
Ikää 36v. Hoidoissa toista kertaa. Esikoinen v.2005 eka ivf nega, pass onnistui.
Nyt epätoivo iskee kun hartaasti haluaisimme pikku kakkosen!!!
2 kertaa ivf nega, pass nega.. Tämän vuoden puolelle yritän vielä päästä
piikittelemään...
 
Hei! Minä myös. Molemmat 34v ja esikoista toivottu (ja yritetty parhaamme mukaan tehdä!!) 1,5v. Takana kaksi inssiä hormonipiikeillä avustettuna, nyt keväällä tulossa 1. ivf. Lapsettomuudelle ei varsinaista selittävää syytä, mutta sitä sun tätä pientä ongelmaa.
 
Heips! Täällä minä 32-v. ja mies 35-v. Yritystä keväästä 2005.
Hoidot aloitettu keväällä 2006, takana 3 inssiä ja yksi ivf-kierros (sis. 2 pas:ia). Nyt aloittelemme uutta ivf-kierrosta. Mulla lievä endo ja pcos sekä miehellä teratozoospermia (lievä). Eli kaikkia vaivamme gynen mukaan vain lieviä, joten mitään ratkaisevaa tekijää ei meilläkään lapsettomuudellemme ole.
 
mmm
Minä kans ilmoittaudun :D Me molemmat 37 v ja yksi luomutyttö ikää 8v Lisää ei ole siunaantunut, muutama vuosi yritystä takana, ei ole "vikaa" löytynyt kummastakaan. Nyt takana kaksi inssiä ja lääkityksenä ollut clomifen, puregon ja pregnyl. Toisesta raskauduin, mutta meni kesken viikolla 11. Että näin, nyt hengähdän muutaman kierron(omasta tahdostani) ja sit jatketaan insseillä :)

 
Heipsan! Minäkin ilmoittaudun.. ja päivitän tietojani..
Kohta 35v. ja mieheni parikytä vuotta vanhempi.
Vikaa selkeästi ei ole löytynyt. Miehellä vähän ja heikosti lliikkuvat simpat.. Syksyllä tehty ivf-hoito ja siitä 1 pas ja toista passia odottelen vielä tälle kuulle..
 
Heippa! Minä 32 v ja esikoista yritetty kohta 2,5 vuotta. Hoidoissa 2007 syksystä alkaen, tähän mennessä tehty pari ovulaation induktiota. Mulla lievä pco mutta mitään varsinaista syytä lapsettomuuteen ei ole löydetty.
 
"Ikäloppu" ;) ilmoittautuu, onkin palstalla "35+ lapsettomat" ollut viime aikoina hiljaista...

Olen jo 43, mies 44 eikä yhtään omaa kääröä ole kainalossa käynyt. Inssejä ja yksi IVF tehty ja luomuiltu 5 vuotta, tuloksena yksi tuulimuna. Mietitään yritetäänkö vielä toinen IVF tai yritettäiskö lahjamunasoluilla Pietarissa. Tosin miehen simpoissa vain 3% normaalirakenteisia...

Tsemppiä kaikille!
 
Ikää tuli mittariin juuri 37v , miehellä 32v. Vauvaa toivottu -03 saakka. clomit alussa käytössä, sitten 3 inssiä , 1 iVF sekä 4 PAS_sia joista viimeissä elokuussa plussa mutta joka alkuraskaudenultrassa todettiin valitettavasti kohdunulkoiseksi :( Nyt tulossa tästä kierrosta PAS numero 5.(pakkasessa on vielä 8 alkiota)
Pelottaa jo tuo ikä..Tuntuu, ettei näin vanhana enää ikinä voi onnistua..ja toki tuo plussa joka vietiin heti pois painaa mieltä, paljonkin :ashamed:
 
:wave:

Hei! Minä olen 31 v, mies 33 v. Esikoista on toivottu -04 saakka. 3 inssiä tehty clomien ja puregonin&pregnylin kera, IVF-jonossa ollaan. Syytä ei ole kummastakaan löydetty. Tosin dieetillä ollaan tällä hetkellä molemmat.
 
Hei.

Minä 32v ja mies 36v. Mulla aiemmasta suhteesta 11.5v poika ja yhteinen ensikuussa 2 v tytär. Jota yritettiin 8vuotta ennenkuin onnisti IVF.n avulla sekin ensimmäisellä pas siirrolla. Toista yhteistä haaveiltu jo vuosi ja 3 tai 4 passia takana. Nyt aloitettiin tänään hoidot alusta. Jos onni suo niin viikolla 7 päästäis tuoresiirtoon.
 
Täällä vielä yksi 39-vuotias hoidon tarpeessa oleva.

Lasta yritetty 3 vuotta ja tuloksena 3 kohdunulkopuolista jonka jälkeen munajohtimet poistettu. Nyt menossa 4IVF ja tähän se sit jää. Nyt pelottaa ihan kauheesti miten käy. Jotenkin itseään psyykkaa kokoajan niin et miten elämän järjestää jos ei sitä vauvaa enään saakkaan. Toisaalta tää vuosikausien piinailukin loppuu mikä varmaan helpottaa elämää. Ei kun mieli korkealle ja kohta kirjoitellaan odotus juttuja!!
 
kajastus
Yksi yli kolmikymppinen lisää. Olen 33v, mies 32v. Kaksi vuotta tuloksetonta yritystä. Nyt tammikuussa tehdään neljäs inssi ja sitten alkaa ivf. En vaan tiedä, että minkä kaavan mukaan. Kumpa tärppäis jo tällä inssillä!!
 
Hei!
Täällä myös yli kolmekymppinen! Olen 33v. ja mies 35v.
Löytyikin monta suunnilleen samanikäistä:
Inari, mindy, löllykkä, kajastus, sahrami, melia =) :hug:

Ens kuun alussa alkaa lyhyellä kaavalla pistokset ensimmäiseen ICSI:in, meillä vika lähinnä miehessä. Multa löytyy kyllä monirakkulaiset munasarjat että pistosten kans saa olla kieli keskellä suuta ettei kaikki reilut 20 rakkulaa ala kasvaa... :$
 
Hei vaan kaikille :wave: Olen tuolla joulu-tammikuu pinossa kirjoitellut.. Mutta kuulunen myös tänne ja kohta menee seuraavakin raja rikki, niin voi perustaa pinon 35+.
Popsiskelen paraikaa zumenoneja ja valmistaudun 2pas:siin kuun vaihteen tienoilla, taitanee mennä 5-7pv paikkeille siirto.
 

Yhteistyössä