Moon niin yrittäny itteäni kesäkuntoon synnytyksen jäljiltä (sis.kuvan)

..Nyt on pahin selätetty,vielä kun jenkoista pääsis.

Joo,oon kuullu koko elämäni olevani anorektikon näkönen eli sitä ei tarvi kertoa. ;)

Mutta tänään kuulinkin toisenlaisen kommentin,oon kuulemma pyöreä vatsan seudulta.OLENKO????? :eek: Mun synnytyksestä on 6 viikkoa reipas että jos mun vyötärön seudulla joku näkee pyöreyttä niin eikö tuo nyt oo ihan normaalia.

Painan 54kg ja oon 164cm pitkä.

http://kuvaton.com/k/zUa.jpg

 
good
No joo, on sulla pienet jenkat, mutta jos synnytyksestä 6vkoa niin se on TODELLAKIN NORMAALIA. Hyvä kroppa, kyllä sä laihdut. Imetät vissiin, rinnat näyttä ainakin uhkeilta :D
 
Ammattilainen
Anna mun kaikki kestää. MINKÄ IHMEEN takia naisen vatsan pitäis olla täysin entisellään 6 viikoa synnytyksestä? :eek: Mitä sä oikein haet tällä aloituksella?
 
No kuvasta ei kyllä nää mitään kun on musta paita päällä.. mut ihan normaalia on mun mielestä että 6vkoa synnytyksen jälkeen mahaa hieman näkyy vielä. Näkyyhän tuo mullakin vaikka viimeisestä synnytyksestä on jo 2 vuotta :LOL:
 
vieras
Siis hyi apua! Onneksi en näytä tolta... Miten voit näyttää tommoselta vielä 6 vkoa synnytyksestä??? Olisit lähtenyt suoraan sairaalasta salille tai johonkin rasvaimuun...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Anna mun kaikki kestää. MINKÄ IHMEEN takia naisen vatsan pitäis olla täysin entisellään 6 viikoa synnytyksestä? :eek: Mitä sä oikein haet tällä aloituksella?
no sitä, että porukalla kehutaan kuinka taivaallisen ihana kroppa ap:lla on :xmas:
näkeehän sen kyllä tosta kuvasta, että joko jalassa liian pienet housut, tai sitten tollanen pyöreys (jenkat) tossa mahaseudulla. mutta tarviiko tosiaan 6vkoa synnytyksestä täysin treenattu ollakaan kun ei saa edes vatsalihaksia tehdä? no ei.
 
perfektionisti
Hyvältä näytät mutta onko housut liian pienet. Housunkauluksen yläpuolella on oikeasti pyöreyttä eli paksumpi. Sama vika kun itsellä nyt talven jäljiltä ja kova jumppa päällä. Vatsaliikkeitä ja taivutuksia.
Viisi lasta itse synnyttänyt.
 

Yhteistyössä