Mua ällöttää sellaset tosi lihavat jotka puuskuttaa ja läähättää ihan pienenki asian teosta

  • Viestiketjun aloittaja Osku
  • Ensimmäinen viesti
seliseli
Alkuperäinen kirjoittaja In medias res:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kaikki nyt ei vaan oo laihoja ja hyvä kuntoisia :D
mua ärsyttää enempikin sellaset tosi laihat jotka puuskuttaa ja läähättää ihan pienenkin asian teosta ....
No kannattas laihuttaa.Oksettavaa sellanen läähätys.
Lihavuuden syynä voi olla vaikka jokin sairaus, ei se laihduttaminen aina niin helppoa ole.
"Emmä oikeesti oo läski, mulla on vaan sellanen sairaus joka pakottaa ahmimaan rasvasta mättöö kymmenen kertaa enemmän ku vaivaudun kuluttamaan!"
 
plm
Mua ei ehkä ällötä mutta hiukan ihmetyttää miksi kukaan haluaa olla niin huonokuntoinen että hengästyy kävellessään kotona huoneesta toiseen. Ja ylipainoon liittyy, ei muuhun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mua ei ehkä ällötä mutta hiukan ihmetyttää miksi kukaan haluaa olla niin huonokuntoinen että hengästyy kävellessään kotona huoneesta toiseen. Ja ylipainoon liittyy, ei muuhun.
ootko kuullu taudista nimeltä COPD? ei liity ylipainoon ja varmasti puuskuttaa kun kävelee huoneesta toiseen!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja In medias res:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kaikki nyt ei vaan oo laihoja ja hyvä kuntoisia :D
mua ärsyttää enempikin sellaset tosi laihat jotka puuskuttaa ja läähättää ihan pienenkin asian teosta ....
No kannattas laihuttaa.Oksettavaa sellanen läähätys.
Lihavuuden syynä voi olla vaikka jokin sairaus, ei se laihduttaminen aina niin helppoa ole.
Tää mystinen sairaus on salakavalasti iskenyt viimeisen vuosikymmenen aikana väestöömme ja yhä nuoremmat siihen sairastuvat.
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja LadyPink:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mua ei ehkä ällötä mutta hiukan ihmetyttää miksi kukaan haluaa olla niin huonokuntoinen että hengästyy kävellessään kotona huoneesta toiseen. Ja ylipainoon liittyy, ei muuhun.
ootko kuullu taudista nimeltä COPD? ei liity ylipainoon ja varmasti puuskuttaa kun kävelee huoneesta toiseen!
No en ole kuullut ja tasan tarkkaan tiedän että mun kaveripariskunnalla ei sellaista tautia ole.
Ovat todella lihavia eikä johdu mistään sairauksista vaan istumatyöstä, liikunnan puutteesta ja huonosta ruokavaliosta.
Ja ihan sama mulle, en arvostele mutta en ymmärrä miten liikkuminen sujuu vanhempana kun se jo kolmekymppisenä on hankalaa. Puuskutusta ja punotusta.
 

Yhteistyössä