Mua ärsyttää huutiksessa sellaset "nyt huutamaan ni lisäilen"-paketit.

  • Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
Miksi mä huutaisin jotain, jos en edes vielä tiedä mitä siinä on?

Toisaalta jos on kiva paketti ja lukee esim "lisään kumisaapaat kun huutelette" ni entä jos mä en halua kumisaappaita?

Ni siis joo en huutele ja se siitä. Mun ongelma. :D
 
En minäkään huuda sellaista pakettia, joka ei ole kokonainen jo lisäyshetkellä tai että pitäis huutaa summissa tiettyyn summaan saakka, ennen kuin tulee loput. Samoin nollan euron lähtö ja jossain yli satasessa huiteleva hintavaraus lopettaa huutohimot :D
 
mua ärsyttää tää
[QUOTE="jep";24399161]Miksi mä huutaisin jotain, jos en edes vielä tiedä mitä siinä on?

Toisaalta jos on kiva paketti ja lukee esim "lisään kumisaapaat kun huutelette" ni entä jos mä en halua kumisaappaita?

Ni siis joo en huutele ja se siitä. Mun ongelma. :D[/QUOTE]

Mua taas ärsyttää sellaset ostajat, jotka odottavat tuotteen olevan uusi.
Jos joku vaate on pesty kahdesti ja sitä on myös käytetty kahdesti, niin eihän se ole uusi.
En myy edes uudenveroisena, vaan hyväkuntoisena.

En ole negaa saanut, mutta jotkut ovat kirjoittaneet, että olettivat vaatteen olevan parempikuntoisia.
 
mulla ollut niin
et paketti kokonaisuudessaan, mut ilmoitan et ostaheti-huutajalle jotain ekstraa mukaan. Mulla lähinnä lastenvaatteita ja aina huutokauppa ja ostaheti mahdollisuudet. Ilman Hv ja joskus lähtöhinnalla.
 
"jep"
Alkuperäinen kirjoittaja mua ärsyttää tää;24399193:
Mua taas ärsyttää sellaset ostajat, jotka odottavat tuotteen olevan uusi.
Jos joku vaate on pesty kahdesti ja sitä on myös käytetty kahdesti, niin eihän se ole uusi.
En myy edes uudenveroisena, vaan hyväkuntoisena.

En ole negaa saanut, mutta jotkut ovat kirjoittaneet, että olettivat vaatteen olevan parempikuntoisia.
Mä myyn kaiken kulahtaneena ja saan usein erityismaininnan siisteydestä. :)
 
"joo"
[QUOTE="jep";24399212]Mä myyn kaiken kulahtaneena ja saan usein erityismaininnan siisteydestä. :)[/QUOTE]

=)

Mä en myy uudenveroisina niitä vaatteita. Mainitsen sen yhden tai 2 pesukertaa mikä on totta. Kaikki huonompikuntoiset myyn ainoastaan kirpparilla (jos on joku tahra, tai pesty jopa 10 kertaa) tai annan eteenpäin (meillä ei oikeasti huonokuntoisia vaatteita edes ole, koska ostan vaatteita valtavasti).

Mun mielestä toi on uusi ilmiö, tai sitten on osunut tämän vuoden puolella enemmän sellaisia tarkkoja ostajia kohdalle.
 
"vieras"
En ymmärrä minäkään noita, että lisäillään kun tulee huutoja lisää. Varsinkin kun usein sitten vihjaillaan, että tulossa on kenkiä ja ulkovaatteita. Kenkiä en halua ostaa huutonetistä, eikä ne koskaan edes ole oikeaa kokoa meille. Ulkovaatteet ovat yleensä jotain kulahtanutta muutaman vuoden takaista halpismerkkiä. Ylipäätään ne lisäykset harvoin ovat sellaisia että olisin valmis nostamaan hintaa yhtään, päinvastoin tekisi mieli alentaa huutohintaa, kun joutuisi ottamaan vastaan jotain lumppuja ja näkemään vaivan niiden eteenpäinlaitossa.
 
Mua ärsyttää koko huutonetti.......

Ja kaikkein eniten ärsyttää kun pyytää esim markkinoilla tai fb kirppiksellä tarjoamaan itselleen jotain tuotetta, saa tarjouksen ja sitten hetken perästä tulee uus viesti että lisäsin sen tuotteen sitten huutonettiin, käy sieltä huutamassa.......

:O Siis..... tarjotaan mulle tuote jonka lupaan ostaa tarjotulla hinnalla ja saan perästä kiitokseksi viestin että juuu, se on nyt huutonetissä :):heart: huuda pois.....

Niin huudankin, mutta en huutonetistä vaan ääneen |O

KAikki nämä tämmöiset hölmöt jutut joita ennen tykkäsin kovasti nettikirppiksistä ovat saaneet ainakin mut palaamaan takas 'oikeitten' kirppisten pariin. Näen tuotteen, maksan eikä tarvitse jännittää että tuleeko ja missä kunnossa se todellisuudessa on, ei tarvitse pelätä kostotoimia jos antaa palautetta, ei tarvitse kieroilla palautteen kanssa ja pihdata sitä että voi sitten antaa palautteen palautteesta- sen kun ostaa tuotteen ja sillä hyvä- siis sieltä tavalliselta kirppikseltä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: narikka83
"vieras"
Mua kyllä kans ärsyttää koko huutonetti, enkä sitä juurikaan enää kätä, lastenvaatteille varsinkaan. Myin erään ulkovaatteen ja kerroin sen olleen lapsella yhden kauden käytössä, mutta erittäin siisti. Ostaja huusi ihan älyttömään hintaan (olin ihan hämilläni, kun olin odottanut puolet pienempää hintaa) ja saatuaan vaatteen alkoi hirveä sähköpostirumba kuinka olin kusettanut ja kuvaillut vaatteen paremmaksi kuin se oli. Hän oli löytänyt pieniä kulumia ja jonkin pienen tummentuman saumasta. No koitin sanoa, että tekstissä kyllä luki vaatteen olleen käytössä yhden kauden, eli en sitä uutena myynytkään. Suurin ongelma hänelle kuitenkin oli, että vaate oli nimikoitu. Nimilappu oli kyllä sen kokoinen, että siihen olisi saanut kymmenenkin lapsen nimet (ja meidän lapsella on vielä pitkä nimi), ilmeisesti kuitenkin se olisi kavaltanut tutuille, ettei vaate olekaan uusi ja aiheuttanut häpeää.
 
"vieras"
Muuten ihan ookoo huutonetti mutta hintavarausta en ymmärrä....selittäiskö joku joka sen laittaa että miksi ei suoraan pistä lähtöhintaa sellaiseksi että on tyytyväinen?
 
vahinko
että teitä on noinkin paljon ketkä ei osaa lukea tai kertoa tuotteesta rehellisesti. Monesti se on se myyjä kuka pitää vaatettaan parempana ja "unohtaa" kertoa kaikki viat.
 
mä en edes katsele vaatepaketteja huuto.netistä. niissä on aina jotain kivaa mutta sitten sitä huonoa jolla ei tee mitään vaan harmittaa saada. ja sen olen huomannut että toisen hyvä voi olla toisen sitä homeelle haisee paskaa. jos jotain huudan huudan ylihintaisia :) lasten merkkivaatteita...
 

Yhteistyössä