Mua ahistaa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olin muutaman tunnin yhden muksun kanssa asioilla ja mies jäi nuorimman lapsen kanssa kotiin. Kun tulin kotiin noin puoli kasin maissa, oli asunto pimeänä. Yritin soittaa miehen puhelimeen ja se alkoi soida keittiön pöydällä. Nuorimmaisen ulkovaatteet oli eteisen naulakossa.

Esikoinen tuli sitten kotiin ja kertoin nähneensä isän menneen nuorimman kanssa tien toiselle puolelle naapuriin kylään. Kun kysyin, mitä muksulla oli päällä, sanoi hän että yhdet toiset ulkohousut ja fleecepusakka.

Yritin soittaa naapurille mutta ei vastaa. Nyt olen yrittänyt soittaa jo toisenkin kerran, ei vastaa vieläkään. Laitoin viestin että onko mieheni siellä mutta ei vastaa viestiinkään.

Ahdistaa vaan kun kello on jo yli yhdeksän eivätkä ole vieläkään tulleet kotiin. Alkaa mielikuvitus tekemään tepposia. Mies kyllä tietää että lapsella pitäisi olla jo sängyssä. Lähtisin muuten soittelemaan ovikelloa mutta kun kaksi muksuista nukkuu jo enkä niitä voi yksinkään jättää.

Anteeksi tämä purkaus, jonnekin on pakko kirjoitella. :ashamed:

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja RRRRRR:
No mitäs sitten, kait sitä naapurissa saa käydä? Vai oletko joku narsisti, joka vaatii ukon pysymään kotona
En todellakaan ole narsisti. Mies saa käydä kylässä ja vielä mukavampaa jos ottaanjonkun muksuista joskus mukaan. Mutta huolettaa vaan kun kello on kuitenkin jo yli yhdeksän ja meidän alle 2- vuotiaan kuuluisi olla jo nukkumassa. Miehellä puhelin kotona eikä kaverinsakaan vastaa puhelimeen.

Alkaa mielikuvitus lentää; entä jos ovat lähteneet autolla johonkin ja on sattunut jotain, tmv.... :ashamed:

Pienin murhe tässä siis on se että mies on kaverilla kylässä vaan se etten saa heihin yhteyttä enkä näin ollen tiedä, miksi ovat edelleen reissun päällä.

 
äiti
todellakin saat olla huolestunut!niin olisin määkin jos moisessa tilanteessa olisin...
ja jos lapsella on säännöllinen unirytmi niin miksi mies on edelleen naapurissa tai missä ovatkaan...
 
vieras
Minä kävisin pikaisesti naapurin ovella. Jos se tosiaan asuu ihan vieressä ja lapset nukkuu, niin uskaltaisin olla 5min poissa ja pimpottaa naapurin ovikelloa. Sais tilanteeseen selvyyttä.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Olin muutaman tunnin yhden muksun kanssa asioilla ja mies jäi nuorimman lapsen kanssa kotiin. Kun tulin kotiin noin puoli kasin maissa, oli asunto pimeänä. Yritin soittaa miehen puhelimeen ja se alkoi soida keittiön pöydällä. Nuorimmaisen ulkovaatteet oli eteisen naulakossa.

Esikoinen tuli sitten kotiin ja kertoin nähneensä isän menneen nuorimman kanssa tien toiselle puolelle naapuriin kylään. Kun kysyin, mitä muksulla oli päällä, sanoi hän että yhdet toiset ulkohousut ja fleecepusakka.

Yritin soittaa naapurille mutta ei vastaa. Nyt olen yrittänyt soittaa jo toisenkin kerran, ei vastaa vieläkään. Laitoin viestin että onko mieheni siellä mutta ei vastaa viestiinkään.

Ahdistaa vaan kun kello on jo yli yhdeksän eivätkä ole vieläkään tulleet kotiin. Alkaa mielikuvitus tekemään tepposia. Mies kyllä tietää että lapsella pitäisi olla jo sängyssä. Lähtisin muuten soittelemaan ovikelloa mutta kun kaksi muksuista nukkuu jo enkä niitä voi yksinkään jättää.

Anteeksi tämä purkaus, jonnekin on pakko kirjoitella. :ashamed:
olisiko voinut sattua jotain sellaista et on pitänyt lähtä lääkäriin?
 
ap
Kotona ovat.

Olivat menneet naapurille ja saaneet jossain vaiheessa päähän että lähtevät käymään jossain mönkijöitä katsomassa tai jtn. Kaveri oli unohtanut puhelimensa kotiin joten siitä syystä ei vastannut.

Autolla olivat käyneet joten paikka ei ollut ihan lähellä. Eikä miehellä ollut tullut mieleenkään että huolestuisin. Heillä oli ollut kuulemma oikein mukavaa ja pikkumies hyvin innoissaan. Olikin kyllä hyväntuulinen lapsi kun tulivat, nyt jo nukkuu sängyssään. :heart:

Kyllä säikähdin. Jos olisin lähtenyt rimputtelemaan ovikelloa, eihän siellä ketään olisi siis edes ollut. Takuulla olisin säikähtänyt siinä vaiheessa hiiteen. Huhhei miehiä.

 

Yhteistyössä