Mua harmittaa miehen puolesta niin paljon.

Mä tulin takaisin tänne miehen luo ja nyt ole 2 päivää ollut täällä.
Se miksi mua harmittaa hänen puolesta on se kun se niin kovaa yrittää olla mulle hyvä ja hellä ja lohduttaa mua ku mua itkettää ja muutenkin osottaa kaikilla tapaa kiinnostustaan. Ja mitä mä teen? No murjotan, tai en murjota vaan en tiedä itsekkään mikä on vikana olen vaan ja saan yht´äkkiä kauheen parku kohtauksen ja sen jälkeen alko oksettaa ja oksensin sitte ympäri vessaa ni mies tulee sano mulle et hän siivoo ja eikö ala taas kauhee parku? mtä tää voi olla ku en itse haluis olla tällanen! Me puhuttiin asiat halki ja kaiken piti olla hyvin...
Mua niin hävettää olla tällanen :ashamed:
 
vieras
Tuota, jos olisin sinä, mua harmittais itseni ja lasteni puolesta. Oma tyhmyys ja liika kiltteys. Tottakai yrittää mielistellä, jotta sinä jäät ja saa jatkaa sun solvaamista ja lyömistä ja haukkumista.
 
Saraldo
No mä vähän lueskelin noita edellisiä ketjuja enkä voi kuin ihmetellä, miksi olet moisen miehen kanssa?! Toi on just niitä klassisia "anna anteeks kulta en tee enää ikinä noin" -tyyppejä, jotka esittää ihanaa kunnes saa sut taas koukkuun. Ja sitten muuttuu takaisin ennalleen. Hankkiudu eroon moisesta!
 
vieras
Ap.
Sinä olet ihminen. Toisia ihmisiä kunnioitetaan.
Miehesi ei kunnioita sinua.
Hän ei t ule muuttumaan, koska hänellä ei ole mitään syytä, koska sallit hänen lyödä ja haukkua ja pettää ja arvostella sinua.

Olet arvokas ihminen. Ketään ei lyödä eikä arvostella eikä haukuta eikä alisteta. miehesi tekee näin, ja sinä hihittelet ja säälit häntä.
 
En ehtinyt enää eilen tänne tulemaan... oli muuta.

En itsekkään tiedä miksi miehen luo takaisin tulin olen varmaan sen verran heikko etten osaa/pysty lähtemään. Mietin miksi säälin häntä mutta en keksinyt mitään hyvää syytä :ashamed: Olen niin loppu enkä oikeen osaa kirjottaa tänne mitään... kuuntelen vaan jotain tyhmää musiikkia ja tuijotan jonnekkin kauas ei mieti enää juurikaan mitään olen vaan ja makaan sohvalla, mikään ei jaksa kiinnostaa ja haluisin vaan nukkua. Kaikkeni oon koittanu ja sanoin miehelle ettei mua kauheesti kiinnosta korjata meidän suhdetta...

Koko ajan on tarve pyytää joka asiaa anteeksi ja muutenkin en yleensä ole tällainen...
 
IhanaValo
:hug: Tuo ei kyllä kuulosta yhtään hyvältä,teijän tilanne..
Siis miksi siedät joltain paskiaiselta tuollasta?"Mies" (ei tommonen oo mikään oikea mies) panee muita,latistaa sinua ja lyökin(?) vielä??
Nyt ota nainen kamppees ja lähe sieltä!
Toisessa pinossa sanoit että kaverillas olis vuokrata kämppä?Kalustettu? Sinuna olisin melkoisen kiinnostunut vaikka siitä.. :whistle:
 

Yhteistyössä