Mua niin ÄLLÖTTÄÄ!

Miehen liikemiestuttava on iskenyt silmänsä minuun, ymmärsin sen kyllä hänen kehonkielestäänkin, mutta nyt olen kautta rantain jo muiltakin tullut kyselyjä onko meidän välillä jotakin. Siis voi :x Mieskin tietää jo tästä ja hän on ihan:O
Kyseessä kumminkin merkittävä liikekumppani, niin ihan aloittelijan hommaa tuollainen käytös enkä oikein tiedä miten pitäisi suhtautua tähän. Kun omalta puoleltani meidän välillä ei ole mitään, tämä toinen vain kuvittelee että kaikki naiset lankeaa hänen vallan edessä. YÖK!
 
"vieras"
Miehen liikemiestuttava on iskenyt silmänsä minuun, ymmärsin sen kyllä hänen kehonkielestäänkin, mutta nyt olen kautta rantain jo muiltakin tullut kyselyjä onko meidän välillä jotakin. Siis voi :x Mieskin tietää jo tästä ja hän on ihan:O
Kyseessä kumminkin merkittävä liikekumppani, niin ihan aloittelijan hommaa tuollainen käytös enkä oikein tiedä miten pitäisi suhtautua tähän. Kun omalta puoleltani meidän välillä ei ole mitään, tämä toinen vain kuvittelee että kaikki naiset lankeaa hänen vallan edessä. YÖK!
Mitä se kertoo, että miehen liikeasioiden sujuvuus menee sun edelle? Että joudut sietämään ällötystä, ettei vaan menetetä tärkeää liikekumppania?
 
"Piika-äiti"
Joillekin miehille raha ja valta jotenkin sotkee niiden ajatuksia silleen, että ne luulee saavansa kenet tahansa, koska tahansa ja mihin tahansa. Sinuna nyt yrittäisin vaan pysyä kaukana ukosta ja jättää bisneksen teon miehellesi.

Mitä mieltä muuten miehesi on siitä, että Iso Kiho on kiinnostunut sinusta?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23184623]Mitä se kertoo, että miehen liikeasioiden sujuvuus menee sun edelle? Että joudut sietämään ällötystä, ettei vaan menetetä tärkeää liikekumppania?[/QUOTE]

Eihän tuossa sanottu että ap:n täytyy mennä sänkyyn tai edes sietää tätä liikekumppania? Jos ovat vain kerran tavanneet? Olen mäkin tavannut mun miehen työkavereita, ihan hyvin hekin ovat voineet ihastua minuun, mistäs sen tietää eikä minun silti tarvitse "sietää" mitään. Enkä usko että tuo "hellu" on Hewlettin Paccardi, itse asiassa en edes usko että kyseessa on Hjallis. Oli tosi pettymys kun sanottiin että on "tunnustanut"
 
"Kenguru"
Sanoisin suoraan, tai antaisin ainakin ymmärtää että a) olen varattu B) minun ja mieheni kanssa tehdään bisnestä vain asiallisin keinoin. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää, että ihmiset eivät ole kaupan. Jos ei ymmärrä, niin sellaisen kanssa en bisnestä tekisi.
 
"hih"
[QUOTE="hih";23186681]Hjallishan kertoi just Stubille olevansa kiinnostunut varatusta naisesta. Kysyi neuvoja iskemiseen. Mutta että Paccard?[/QUOTE]

Hjallis on muuten aika ihanaksi osoittautunut näissä ohjelmissaan. Tuntuu oikeasti ajattelevan lastensa parasta. Liekö sydäri ja pallolaajennus pysäyttänyt.
Ennen en voinut sietää, nyt voisin vaikka miehekseni ottaa.
 

Yhteistyössä