Mua on tänään kehuttu oikein vuoden tarpeiksi :D*turhis*

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Ai kun ihanaa. :heart: Onneksi olkoon! :heart: Kehujen antaminen ja vastaanottaminen on ihanaa. =) Sä kyllä ansaitset kaikki kehut maailmassa. =)
Mä olen kuulemma myös kaunis ja ihana :D :D

ja kiitos, mäkin tykkään susta :heart: :heart:
No siis sehän on selviö että sä olet kaunis ja ihana. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Ai kun ihanaa. :heart: Onneksi olkoon! :heart: Kehujen antaminen ja vastaanottaminen on ihanaa. =) Sä kyllä ansaitset kaikki kehut maailmassa. =)
Mä olen kuulemma myös kaunis ja ihana :D :D

ja kiitos, mäkin tykkään susta :heart: :heart:
No siis sehän on selviö että sä olet kaunis ja ihana. :eek:
:D :D
 
She-na THE STRANGER
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
En suostu edes ajattelemaan etteikö olis ansaittu :D
Nyt en suostu olemaan perisuomalainen pessimisti( mä haluan oikeest uskoa mm.että "harvalla naisella näkee käsissä tollasia lihaksia" :ashamed: :whistle: :D :saint: )
Enpä näin äkkiseltään keksi toista yhtä ihanaa lausetta, sen kun vielä jonain päivänä kuulisi! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE STRANGER:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
En suostu edes ajattelemaan etteikö olis ansaittu :D
Nyt en suostu olemaan perisuomalainen pessimisti( mä haluan oikeest uskoa mm.että "harvalla naisella näkee käsissä tollasia lihaksia" :ashamed: :whistle: :D :saint: )
Enpä näin äkkiseltään keksi toista yhtä ihanaa lausetta, sen kun vielä jonain päivänä kuulisi! :D
:LOL: Ja tää oli oikeest tosissaan, ja mä en tod edes ole mikään ns. lihaksikas :D :saint:
 
No niin pitäis, ja herkimmin pitäis sanoa toiselle jos vaikka näyttää kivalle tai on tehnyt jotain hemmetin hyvin. Täytyy mun ainakin koittaa kehittyä siinä.

Siitäkin tuli kiva mieli kun töistä lähtiessä joku mies katsoi kivasti kaksikin kertaa, tai jalkoja se tais katsoa mutta silti :)
 

Yhteistyössä