Mua pelottaa ja jännittää

Tänään on tullut kivuliaita suppareita, harkkasuppareita tuli jokun verran kun kivuliaat loppui, tuntuu että mulla on haarovälissä kivi ja nyt on alkanut napsumaan mahassa mitä ennen ei oo ollut:eek:

Tälläistä valitusta tällä kertaa, mä en halua että tää syntyy vielä, en vaan halua
 
[QUOTE="vieras";22061915]Mikä viikko sinulla on menossa raskaudessa? Siis ihan loppuraskaus ilmeisesti? Tsemppiä matkaan ja koeta saada unta!:)[/QUOTE]

33+6, pari viikkoa saisi olla vielä masussa kun mulla on kaikki vielä ihan kesken:p
 
[QUOTE="vieras";22061936]Toivotaan, että vielä pysyisi, pieni olisi, jos nyt syntyisi. Kannattaa ehkä käydä tsekkauttamassa kohdunsuun tilanne, saisit ainakin lisätietoa.[/QUOTE]

Mä käyn huomenna jos tulee vielä supistuksia. Muutenkin haluan olla sairaalassa ajoissa sitten kun synnytys käynnistyy, että pääsen antibiootti-tippaan riittävän ajoissa.
 
Ohohoh, elämän myllerryksissä ollut palstalta pois jonkun aikaa ja kun palaa niin kuulee, että BV odottaa lasta :heart:

Mutta itsellä alkoi naksuminen kylkiluiden alta pari päivää ennen synnytyksen käynnistymistä. Kätilön mukaan oli pienen pieni reikä sikiökalvoissa, josta tuo sitten johtui. Toivottavasti sinun vaavasi nyt pysyy vielä matkassa jonkin aikaa :)
 

Yhteistyössä