mua pelottaa niin että sydän tulee varmaan kohta rinnasta irti:(

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
mies on nyt kotiutunut . laitto mulle tekstiviestin ja yritti enne sitä soittaa . vein puhelimeni henkilökunnalle etten vain sorru vastaamaan,he toivoivat niin. poliisi soittaa miehelleni että missä mennään ja miksi..apua mua oikeesti pelottaa vaikka olenkin turvassa. onneksi me ollaan yläkerrassa niin ei niin paljoa pelota jos vaikka sattuukin tulemaan katteleen tänne ja huomais mut alakerrassa ikkunassa.
 
"mimi"
Tsemppiä!! :hug: Mitä mies viestitti sulle? Älä vastaa sille, ajattele että tästä illasta alkaa sun uusi elämä! Kerrothan tänne kuulumisiasi, me tsempataan sua :)
 
:(
kyseli missä olen ja lopuksi alko tuleen että vastaa perkeleen huora! sen takia nuo tätit ottikin sen puhelimen että saavat toditeita ja että en rosiaan sorru vastaamaan itse mitään typerää vaikka en kyllä ortuis,mutta olen nyt vähän surullisessa mielentilassa niin saattaa tulla tehtyä tie mitä tyhmää. en tiiä mitä ja onko nyt sitten laittanut.
 
kuvittelisin
tuollaiset ötökät kuin miehesi tarvitsee juuri usein ulkopuolisen, kuten juuri poliisin kanssa puhumista.
Hänella alkaa silloin vasta ne prosessit -
että ei olekaan yksin heikko nainen vastassa.

Voi jopa alkaa tajuamaan asiaa. Vanha käytäntö ei luo siihen mitään mahdollisuuksia.

Olet hyvällä tiellä, ja mieskin hyötyy siitä, jos pystyy ottamaan avun vastaan.
 
tsemppiä!! teit oikein ennenkaikkea lasten puolesta sekä myös ittes!! onnea paremman elämän alkuun. onneks tästä ei ole matkaa kun ylöspäin :) nyt tuntuu varmaan pahalta mutta kyllä se helpottaa, lupaan sen, itse kaiken maailman surut ja turvakodit kokeneena!!

halit<3 ihanaa että sun lapsilla on hyvä äiti ja he on turvassa sun kanssa!:hug:
 
"vieras"
tää on kivaa luettavaa, et oikeasti toteutit sen mitä pelkäsit tehdä. onnea kovasti, aamulla jo etsinkin sun kommentteja täältä. en vaan heti löytänyt. mietinkin että miten mahdoit päästä lähtemään. pelotti varmasti ja pelottaa varmasti vielä pitkään. nyt oot turvassa, anna päivien mennä omalla painollaan, äläkä missään tapauksessa poistu sieltä yksin.
paljon paljon voimia!!!!!!!
 

Yhteistyössä