Mua taidettiin kusta silmään Huutonetissä

Mulla oli myynnissä yksi isompi artikkeli siellä, kodinkone siis. Joku heppu huuti sen osta heti -hinnalla ja laittoikin heti sitten tekstaria noudon suhteen. No, hänen olisi pitänyt jo ilmoittaa milloin tulee noutamaan, muttei ole hepusta kuulunut. Eikä myöskään ole vastannut minun laittamaani viestiin. :( Voi vittujen vittu.
 
"kipinä"
Sellainen riski on aina olemassa. Ei kai tuo nyt mikään suuri murhe voi olla kun et ole menettänyt muuta kuin potentiaalisen ostajan. Sulta ei esim. ole kusetettu rahaa.

Toki saa harmittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
"Juups"
[QUOTE="vieras";25891812]onko huudosta aikaa tunti, päivä, viikko vai kuukausi? laita uudelleen myyntiin jos ei ostajasta mitään kuulu[/QUOTE]

Peesi tälle. Et sä ole onneksi rahoja tuossa menettänyt, joten ei nyt sikäli niin paha juttu. Voi myös olla, että ostajalle on tullut jotain muuta tärkeämpää omassa elämässä eikä ole päässyt vastaamaan. Elämä on. ;)
 
Viikko on aikaa. Ja joo, en tosiaan ole menettänyt mitään, mutta kun olisi päästävä nopeasti eroon tosta vehkeestä. Muutto muutaman päivän päästä, eikä sitä konetta voi viedä sinne uuteen asuntoon. Ei huvittaisi toimivaa, lähes uutta konetta viedä sorttiasemallekaan. :(
 
[QUOTE="vieras";25891812]onko huudosta aikaa tunti, päivä, viikko vai kuukausi? laita uudelleen myyntiin jos ei ostajasta mitään kuulu[/QUOTE]

En mä ehdi sitä enää myydä. Fb:ssa jo huutelin josko joku sen haluaisi, muttei ollut kiinnostuneita. Vituttaa viedä hyvää tavaraa sorttiin.
 
"Juups"
Viikko on aikaa. Ja joo, en tosiaan ole menettänyt mitään, mutta kun olisi päästävä nopeasti eroon tosta vehkeestä. Muutto muutaman päivän päästä, eikä sitä konetta voi viedä sinne uuteen asuntoon. Ei huvittaisi toimivaa, lähes uutta konetta viedä sorttiasemallekaan. :(
Laita uudestaan myyntiin vaan nyt heti. Jos mä olisin ostaja ja jostain syystä en olisi päässyt vastaamaan ymmärtäisin ihan täysin tuon tilanteen.
 
Et hävinnyt mitään
Mulla oli myynnissä yksi isompi artikkeli siellä, kodinkone siis. Joku heppu huuti sen osta heti -hinnalla ja laittoikin heti sitten tekstaria noudon suhteen. No, hänen olisi pitänyt jo ilmoittaa milloin tulee noutamaan, muttei ole hepusta kuulunut. Eikä myöskään ole vastannut minun laittamaani viestiin. :( Voi vittujen vittu.
Mitään et ole hävinnyt =) Uudelleen vaan myyntiin ja parempaa onnea seuraavaan =)
 
Mun pitäisi myös myydä tavaraa huutiksessa, en ole ikinä aikaisemmin myynyt.
Vähän jänskättää, toivottavasti kaikki menee "hyvin" eikä kävis mitään tuontapaista kuin sinulle.
P*ska tilanne kyllä kun muuttokin edessä. :/
 
Voi voi
En mä ehdi sitä enää myydä. Fb:ssa jo huutelin josko joku sen haluaisi, muttei ollut kiinnostuneita. Vituttaa viedä hyvää tavaraa sorttiin.
Mitä ja mistä päin olit myymässä? Jos täällä joku tekis heti kaupat vaikka ei taida olla tällä palstalla sallittu, siihen on toi markkinat palsta jossa itse saanu päivässä myytyä mitä olen myynyt.
 
[QUOTE="Juups";25891886]No voi ei. :/ Laske hintaa tai lahjoita ni saat ainakin jonkun hakemaan äkkiä pois..?[/QUOTE]

No olen jo ilmoitellut tutuille, että saa tulla maksutta hakemaan. Kukaan ei tarvitse, ja ne jotka tarvitsisisvat eivät pääse hakemaan.
 
[QUOTE="...";25891889]no soita hyvä ihminen, ja jos ei vuorokauden sisällä ota yhteyttä, laita viesti, että perut kaupat ja myyt sen jollekin muulle. sit laitat uuden ilmotuksen.[/QUOTE]

Mä laitoin tänään viestiä. Soitan sille huomenna ja jos en saa yhteyttä, niin pistän myyntiin uudelleen.
 
[QUOTE="vieras";25891942]Miksi et täällä kerro jos kerran haluat siitä päästä eroon? Vois löytyä ostajia.[/QUOTE]

En halua, että mut löydetään huutiksesta. ;) Kyseessä on iso vehje -ei varsinaisesti kodinkone, joka pitää hakea pakulla.
 
[QUOTE="vieras";25891969]Ilmeisesti kun minäkin ihmettlin, että mikä se sellanen kone on, että ei kehtaa täällä kertoa mikä on.[/QUOTE]

Ei ole kehtaamisesta kiinni, vaan siitä, etten tahdo, että mua tunnistetaan Huutiksesta. :)
 

Yhteistyössä