Muilla kauhukaksikkoa?

miedän lapset ei vielä osaa hirveesti tehä pahojaan, kun ovat vasta 1v8kk ja tyttö+poika, mutta luulempa, että kaikki lapset on tollasia jossain vaiheessa. Ei varmaan hirveesti lohduta....:D Jaksuja.
 
Täältä löytyy kohtalotoveri:) Mulla on myöskin 07 syntyneet kaksoset ( tyttö ja poika). Tälläkään parivaljakolla ei leikit suju kuin hetkittäin:attn: Suurimmaksi osaksi he tappelevat tai riehuvat keskenään! Meilläkin on sama homma, että yksin ollessaan ovat kuin pieniä enkeleitä:)
 
no joo :) mulla on -04 pojat. Hyvin ne tulee keskenään juttuun niin hyvässä kuin pahassa, mutta meteli on melkoinen. Kyllä ne aikapaljon vaatii ympäristöltään. Yksittäin on ihan eri juttu. Sillon jaksavat keskittyä eri tavalla. Nyt just ollu ensin toinen kaks päivää iso vanhemmilla ja sitten toinen heti perään. Toinen on siis ollut pikkuveljen kanssa kotona ja onhan tuo ihan eri meininki...
 
2,5v pojat on meillä ja kyllä ne varmaan enemmän riehuu ja tappelee kun sovussa leikkivät. Onnistuu kyllä leikit välillä hyvinkin, mutta vähiten riitaa tulee jos on isi tai minä leikissä mukana, tai joku muu aikuinen. Uhmaikäkin on jo alkanut, eikä sellaista päivää ole etteikö jostain joku riita tule. Kerkiäväisiä ja kovakorvaisia poikia ovat mutta en minä niitä silti minään kauhukaksikkona pidä, eiköhän tuo oo ihan normaalia lapsen elämää että sisaruksen kanssa tapellaan ja sitten taas ollaan ylintä ystävää. Minä en ainakaan tiiä yhtään ihmistä joka ei ois sisarustensa kanssa ikänä tapellut, oli kaksonen tai yksönen.
 
Tää ei taida sua yhtään lohduttaa, mutta mei pojat leikkii tosi paljon yhdessä ja harvakseltaan vain riitelee. Me ollaan huomattu, että heidän aikuisilta saama huomio on ihan suoraan verrannollinen yhteiselon laatuun. Jos äidillä ja iskällä on ollut vähemmän aikaa heille, niin heti tapellaan paljon enemmän. Mutta toki lapsissa on temperamenttieroja ja muita syitä, miksi edes kaksoissisaruksen kanssa ei välttämättä löydy niin helposti yhteistä säveltä.
 
Minulla on 2-vuotiaat kaksospojat, olen yh joten aikaa ei aina ole, ja tuolloin pojista tulee oikeita monstereita, riehuvat, tappelevat, huutavat ja tekevät kolttosia. Olen kuitenkin huomannut, että tämä johtuu vain ikävästä, kun saavat "äitikiintiön" täyteen, rauha on maassa. Yleensä riittää heidän kanssaan leikkiminen, lukeminen tai ihan vain jutteleminen, ei mene puoltakaan tuntia kun lähtevät omiin leikkeihinsä ja minä saan omaa aikaa kotitöihin (lue: faboon). Siltikään, ei poikia turhaan kutsuta monstereiksi... :D

jojomonsters.blogspot.com
 

Yhteistyössä