Muilla päiviä jolloin ei huvittas tehdä yhtään mitään?!

Mulla melko harvoin mut tänään on selvästi semmonen päivä.
En jaksanu ees kauppaan lähteä mikä on melko harvinaista.. :D
Sentään pyykkiä sain pestyä ja ruokaa laitettua mut siinäpä päivän saldo.
 
*******
Joo, täällä kans. pakolla vääntäydyin patistamaan ukkoa siivoamaan, se imuroi ja patistelee nyt mua luuttuamaan lattiat.. ei vaan jaksa. pikkuneiti kitisee ja kiukkuaa koko ajan perässä ja hermot kireellä muutenkin.. kaupassa en taija enää jaksaa lähteä käymään ja pyykkikone psee yhtä koneellista. Huomen vieraita tulee ja pitäs tehdä sitä ja tuota mut nyt ei vaan jaksa!! perhana soikoon :(
 
Juu,kyllähän sellasiakin päiviä on=) Tänään en oo jaksanu itsekään käydä ku eläinkaupassa ja sit hetki lasten kanssa puistossa ooteltiin iskää hakemaan meitä kun se kävi ruokakaupassa=)Ruuan tein ja pyykkiä kans pessy,mut muuten ihan vaan ollu kotona ja ottanu iisisti=) Onko ap'llä lapsia muuten?Ja jos on,ni montako ja iät?=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja *******:
Joo, täällä kans. pakolla vääntäydyin patistamaan ukkoa siivoamaan, se imuroi ja patistelee nyt mua luuttuamaan lattiat.. ei vaan jaksa. pikkuneiti kitisee ja kiukkuaa koko ajan perässä ja hermot kireellä muutenkin.. kaupassa en taija enää jaksaa lähteä käymään ja pyykkikone psee yhtä koneellista. Huomen vieraita tulee ja pitäs tehdä sitä ja tuota mut nyt ei vaan jaksa!! perhana soikoon :(
Tuo on kyllä ahdistavaa. :/
Mun ei ole pakko mitään edes tehdä, mutta jotenkin silti ärsyttää tämmönen veltto olo. Tietty kun nuo yöunet eivät oo hetkeen kovin kaksisia olleet niin se vaikuttanee asiaan..

Niin ja lapsia on kaksi, ekari ja vauva.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
jep. tekis mieli vaan olla. oon kyllä niin väsynytkin tänään että johtuu varmaan ihan siitä. rv 39+6 joten kai sitä saisikin levätä.
No saa ja pitääkin. :) Nyt kun vielä voit, kaikessa rauhassa.. ;)
tänään on spesiaalitapaus kun mies ollut kahdesti jo vanhempien lasten kanssa pihalla jotta tosiaan saan vaan olla ihan yksin ja rauhassa. kyllä mä tästä nautin. :)
 
täällä kans. yleensä touhuun päivän aikana kaikkee mitä kerkeen,mut nyt ei kyllä huvita ollenkaan. oon rv.27 nyt ja eilen oli niin inhottavia supistuksia ja mahakipuja, et jos sitä tänään vaan olis ja lepäis. :)
 

Yhteistyössä