Muillakin "hissukoita" vauvoja?

Näin ekaa odotellessa kaikki on uutta. Nyt mietityttää, kun tuo minun masuasukas ei potki kipeästi eikä myllää koko aikaa. Möyryää erityisesti autossa :D Luulen, että kääntyi sunnuntaina tunnin automatkalla raivotarjontaan.
Vaava siis enimmäkseen möryää ja oikoo raajoja, vaihtaa kylkeä. Ei oo piitkään aikaan saanu hepulikohtausta, että ois kuin polkenu pyörällä tms.
Nyt oon ekaa päivää lomalla ja tästä lähtien on siis aikaa kuulostella kunnolla masua. Epävarmuus saattaa siksikin olla suuri. Ennen töissä ei ehtinyt kuulostella koko aikaa.

Hassu tapaus sattui myös lauantaina :D Olin kuuntelemassa isännän bändireenejä, soittavat metallia ja minun mies laulaa ja soittaa syntikkaa. Vauva ei ollu millänsäkään koko hommasta. Kerran oon aikaisemmin ollu kans siellä. No sitten mentiin Doriksen suomipuolelle ja vauva ilmaisi potkimalla hullunlailla, että posi ja äkkiä :D :D

T: pörrö ja vaava 32+3
 
No tää mun tulossa oleva toinen vauveli on paljon hissukampi kuin esikoinen, joka jyskytti ihan tavattomasti. Tämän toisen liikkeet ovat enemmänkin möyrimistä, verkkaista asennon vaihtelua, välillä napakampia potkuja kylkiluihin mutta ei mitään verrattuna tuohon esikoiseen, jonka kohdalla mietin vähän väliä, onko sillä jokin hätä kun riehuu jatkuvasti :xmas:


Näin ne ovat erilaisia. Huolestuisin jos vauvan tähänastinen liikkumistyyli muuttuisi radikaalisti vaisummaksi... Hää on ollut hissukansorttinen alusta asti =) Eiköhän sunkin vaaveli ole vain tämmönen lungimpi tyyppi...

Kylkis ja Muumi 35+1
 
meillä vauva taas ihaa janet Jacksonin sitä uutta biisiä, mikä lie, mutta kamala jytke alkaa massussa, ihan tajuton vatkaus....Tai sitten vauva alkaa tanssimaan.... :whistle:

Älä huoli, niitä hiljaisempia päiviä tulee olemaan vastaisuudessakin, ei niistä kannata huolestua tai jos meinaa yöunet menä, lähde polille tarkastuksiin liikelaskennan jälkeen :)
 

Yhteistyössä