Muistaako kukaan sellasta peliä, kuin "pane miljoona menemään"?

Minä muistan :) mutta sitä en muistanut että se jo niin vanha peli, tulee ihan tunne että olen jo vanha kun lapsena sen sain.
Meillä se lojunut tuolla kaapissa ja varmaan ihan kerta vuoteen on pelattukkin sillä. Eli se on hyvä peli kun jaksaa vuodesta toiseen aina sen kaivaa esiinkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juulia1000:
Minä muistan :) mutta sitä en muistanut että se jo niin vanha peli, tulee ihan tunne että olen jo vanha kun lapsena sen sain.
Meillä se lojunut tuolla kaapissa ja varmaan ihan kerta vuoteen on pelattukkin sillä. Eli se on hyvä peli kun jaksaa vuodesta toiseen aina sen kaivaa esiinkin.
Myy se mulle :D
 
miks mie käyn aina kirppareilla silloin ku ei siel oo mitää :|
tai kuha nyt noita vanhojakin tulisi pelattua.....sain varmaan 6 vuotiaana sellaisen pelisalkun joka on myös tallessa......mut jahka lapset kasvaa nii sitte taas tulis käyttöä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juulia1000:
miks mie käyn aina kirppareilla silloin ku ei siel oo mitää :|
tai kuha nyt noita vanhojakin tulisi pelattua.....sain varmaan 6 vuotiaana sellaisen pelisalkun joka on myös tallessa......mut jahka lapset kasvaa nii sitte taas tulis käyttöä
Mä olen hommannut kirppareilta noita vanhoja pelejä kaikille läheisille, jotka tunnustautuvat pelihulluiksi..meilläkin on yks iso vaatekaapillinen noita pelejä :ashamed: lapsille on kanssa paljon pelejä ja sitten me aikuiset otetaan matsit tasaisin väliajoin...miehen kanssa alennutaan välillä heittelemään oikein nappuloita, jos on kunnon tappioputki päällä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juulia1000:
miks mie käyn aina kirppareilla silloin ku ei siel oo mitää :|
tai kuha nyt noita vanhojakin tulisi pelattua.....sain varmaan 6 vuotiaana sellaisen pelisalkun joka on myös tallessa......mut jahka lapset kasvaa nii sitte taas tulis käyttöä
Niin ja piti sanomani, jotta kirppareilla pitää käydä tasasin väliajoin ja silmää pitää kehittää, jotta löytää sieltä sälän joukosta niitä aarteita ;)

Mun pelilöydöt:
rahaa kuin roskaa
tilipäivä (2kpl)
pane miljoona menemään (2kpl)
sequence
pekingin mysteeri
upwords
twister
manhattan exago
compatibility
vampyyrien yö
rapakalja
junior alias
junior labyrintti
piirrä ja arvaa
junior monopoly
hotel
orient express
siilien kapina
kurre
safari
birthday party

jne...mä en enää vuosiin ole ostanut uusia lautapelejä, koska luotan siihen, että joskus tulee kirppiksellä vastaan. Kyllä niitä löytää, kun ei vaan ala vartavasten etsiä ;)
 
Katinka
Jos olet löytänyt kirpparilta 2 kpl tilipäivä-pelejä, niin mihin hintaan myyt niistä toisen? Se oli lapsena ihan lempipeli, jota kävin aina naapurissa pelaamassa. Olen yrittänyt sellaista etsiä, mutta vielä ei ole osunut kohdalle :)
Jos laitat vaikka meiliä, koska eksyin tänne sivulle ihan sattumalta googlettamalla "tilipäivä peli" :)

Terkuin Kati
(katiristo(at)hotmail.com)
 

Yhteistyössä