muistaminen

  • Viestiketjun aloittaja huomion kipeä
  • Ensimmäinen viesti
huomion kipeä
Ajattelin kysyä miten teidän miehet muistavat teitä äitienpäivänä? syntymäpäivänä? yms. merkkipäivinä.
Itselläni on mies joka ei koskaan ole ostanut esim. äitienpäivänä kukkaa, arvatkaa tuntuuko pahalta kun muita muistetaan!
Syntymäpäiviä hän ei muista, ei lastenkaan...Joulunakin minä saan ostaa lahjat lapsille ei meillä muuten kukaan saisi paketin pakettia.
Joskus todella harvoin hän voi tuoda jonku kukan nuin vain, sanonkin aina etten halua kukkia arkena vaan juuri silloin kun niitä odotan ja petyn, kuten juuri äitienpäivänä.
Kyllä hän muisti seurustelu aikana ja helli minua jopa nimipäivänäkin.
Mutta mihin se ihanuus on joutunut kun avioiduttiin ja tuli lapset? ihan kuin vaimot olisivat jotain itsestään selvyyksiä etteivät ne tarvitse hoitoa ja välittämisen tunnetta.
Miten teillä muilla on?
 
Me emme juurikaan muista toisiamme äitien- ja isänpäivänä...
Emme myöskään syntymä- tai nimipäivänä eikä edes jouluna...
Lasten synttärit ja nimpparit kyllä muistetaan...
Meille tavallisessa arjessa toisen huomioiminen on paljon tärkeämpää mutta tämä sopii tietysti vain meille ja jokaiselle eri asiat ovat tärkeitä.
Koskaan en ole ajatellut että pitäisimme toisiamme jotenkin itsestäänselvinä... Se näkyisi ehkä enemmänkin arkielämässä kuin juhlapyhinä.
 
lillamyy
ei meilläkään mies muista koskaan muulloin kuin jouluna. Pahalta tuntuu, mutta sellasia ne miehet vaan on. Meillä ei edes toivoteta hyvää äitienpäivää. itse kyllä aina pojan kanssa viedään aamu pala ja pieni paketti isänpäivä aamuna sänkyyn, ja siitäkään ei taida tulla hyvä mieli kuin itselle ja lapselle. on se miehet niin kiittämättömiä ja sydämmettömiä.
 
ei muista meilläkään. Ei jouluna, eikä muulloin. Ei osaa ostaa lahjoja lapsillekaan, ostaa ihan ihmeellisiä, jotka ei sovi, tyyliin 2-vuotiaalle liköörikonvehteja, eikä ymmärrä miksei se ole passeli lahja.
 
:\| En saa minäkään lahjoja tms.syntymäpäivänä,äitienpäivänä jne. Joululahjaksi sain kattilantai paketin päällä oli kylläkin nimeni lisäksi suluissa et koko perheelle. Tänään on taas yksi merkkipäivä mutta tuskin mies muistaa. Itse ostan miehelle lahjoja lähes yhtä paljon kuin lapsilleni ja vien aamukahvit vuoteeseen vähintään kerran viikossa parempaa kohtelua toivoen.
 
criss
Viime äitienpäivänä satuin olemaan synnärillä meidän tyttöä pönkäämässä.. Lahjaksi en saanut mitään. No ei se mitään.. Nyt viime isänpäivänä ostin miehelle björkin cd:n ku tykkää, ja ystävänpäivänä ostin miehelle kirjan. Itse sain synttärilahjaksi Lilli Earlin kirjan "apua olen äiti" se oli ihana! Ystävänpäivälahjaksi sain uskokaa tai älkää BERLIININ MUNKIN!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: No ajatus on tärkein..=)
paitsi en olis tota munkkiakaan saanu jos en olis ite ostanu ukolle lahjaa ja antanu sitä ensin..=)
Musta on tärkeetä muistaa merkkipäivinä! No meillä on pian vuosipäivä.. saa nähä mitä käy.. muistaakohan.. En meinaa millään lailla muistuttaa..=)
 
Taksu
Minun mies kyllä muistaa kaikki muut merkkipäivät, paitsi nimipäivän ja ystävänpäivän. Ystävänpäivä on hänen mielestään hömpötystä. Suotakoon se hänelle. Hääpäivää en meinaa muistaa itekkään. Vasta illalla kun äitini soittaa ja onnittelee hääpäivän kunniaksi.
Mutta jouluna ostaa kyllä paketin jos toisenkin. Vieläpä sellaiset, mitä olen salaa toivonut ja yleensä kyllä on joku ylllärikin joukossa, mistä en ole tiennyt. Äitienpäivänä saan takuuvarmasti nukkua vähän pitempään ja saan aamupalan valmiina sekä kakkua tottakai. Jos en ite oo kakkua kerennyt tehdä, niin kyllä mieheni sen jostakin loihtii, leipoo ite jos ei muuten.
Syntymäpäiväni oli pariviikkoa sitten. Joskus hän on sen unohtanut, ihan vahingossa vain. Ja päivällä kun soitin hänelle töihin, niin ei sanonut halaistua sanaa. Aivan kun olisi unohtanut. Ajattelin, että saa nähä muistaako. No odotas..mieheni oli vielä töissä, kun ovikello soi ja siinä seisoi joku vieras mies kukkapaketti kädessä: kukkalähetys kukkakaupasta!! Kiitos!! Mahtoi olla näkemisenarvoinen ilme mulla siinä ovella. Paketista paljastui ihana vaaleanpunainen atsalea, sekä siinä kortti: sydämelliset synttärionnittelut t:rakkaasi
Aika ihana tunne tuli. Ja töistä tullessaan hällä oli viel mukana leipomosta haettu pikapikaa pieni vadelmatäytekakku. Eli ei ne kaikki miehen "vaan oo semmosia". :heart: :flower:
 
napsu77
meillä mies ei mulle kukkia osta vaan käy meijän pojan kanssa yhdessä kukkakaupassa ja poika ostaa kukat. ei miehen tarvitse mulle äitien päivä kukkia ostaa en ole hänen äitinsä. synttärilahjat ostetaan toisillemme ja häälahjat.
 

Yhteistyössä