Muistatko, mikä oli ensimmäinen kommenttisi lapsesi syntymän jälkeen?

Vauvakirjaa äsken täyttelin, ja piti ihan tosissaan muistilokeroita kaivella ennen kuin tuli mieleen. :D

"On sillä tukkaa!"

Mies kun oli kovasti ollut huolissaan, että mitä jos hänen poikansa onkin kalju... :rolleyes:
 
jaaps
1. sillähän on hirveesti mustaa tukkaa ( sektio)
2. onko kaikki hyvin ( alatiesynnytys js lapsi oli tosi huonossa hapessa)
3. joko se synty ( sektio oli kyseessä ja yht´äkkiä kuulin vain itkun)
 
"sektio"
Oi pieni rakas! ja itkin samalla. Olin hätäsektiossa ja viimeiseen saakka epävarma onko pojallani kaikki hyvin. Herätessäni kun kukaan ei vaivautunut kertomaan miten lapseni voi vaikka kysyin. Sanottiin vaan että ei me tiedetä, odottele nyt että saat nähdä vauvan..
 
[QUOTE="Hmm";25990980]Mä en muista! En muista mitään muuta kuin sen tunteen, en sanoja tai mitään mitä muut sanoivat.[/QUOTE]

Vähän sama täällä. Muistan erityisen elävästi sen hämmästyksen, kun kätilö nosti lapsen miun näkyville, olin niin keskittynyt ponnistamaan että unohdin, että sieltä on tosiaan lapsi tulossa. :D Toinen, mikä jäi mieleen, oli se tunne kun vauva tuli kokonaan ulos ja kohtu "humpsahti" tyhjäksi. :x Jäi varmaan mieleen siksi, että kaikkeen muuhun olin varautunut, mutta se tunne oli jotenkin yllättävä.
 
"ihmetys"
[QUOTE="ihmetys";25991246]Esikoisesta en muista, mutta kuopuksesta sanoin "oho mikä määrä tukkaa". oli aivan musta hiuksinen. Esikoinen oli kalju[/QUOTE]

Nyt muistankin..kysyin että "kumpa se nyt oli", kun eivät sanoneet mitään. Vaikka oli aijemmin selvinnyt että tyttö oisi. ja olikin.
 

Yhteistyössä