Muistattehan kun äitienpäivä lähestyy...

Mutta siitähän siinä ei olekkaan kysymys. Iänikuinen aihe, josta toiset on erimieltä kun toiset. Minä olen sitä mieltä, että koska olen mieheni lasten äiti, miehen kuuluu muistaa minua (ainakin toistaseksi, kun lapsi on niin pieni, ettei itse osaa). Samaten minä muistan häntä isänpäivänä.
 
No kun flikkaa kiinnosti äitienpäiväjutut ja minä selitin. Sanoin myös, että joskus voi ostaa vaikka pienen lahjankin.

Miehelle sitten vihjaisin, että jos haluatte ostaa jotain pientä, niin oikeasti haluaisin silikonipullasudin. Niitä saa neljällä eurolla, että ei se mies ny varmaan konkurssiin mene. Eri asia on sitten, että löytääkö se semmoisen, ei ollu koskaan kuullutkaan silikonikeittiövälineistä... :D
 
äiti85 harmaana
Miepä ruinaan.. :whistle:
Mulla sattuu olemaan synttärit ja miehen oon pakottanu ostamaan lahjan pojan kanssa.. ;)

Oonkohan aivan kamala??

Paitsi, että itse joudun osallistumaan miehen äidin lahjaan!! (Ostavat sisarrukset keskenään äidille lahjan, johon minunkin pitää osallistua, vaikka sanoin, että ostan mielummin pojan kanssa jotain "mummolle".. Ei käynyt sisaruksille, joudutaan siis ostaa kaksi lahjaa, äidille ja mummolle) :kieh: :kieh: Ja vielä omalle äidille, tosin se on mielukkaampi homma.. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 16:46 samperi kirjoitti:
Juu, mut mä olen hänen lapsensa äiti :D
Ja isänpäivänä kiitän häntä siitä, kun hän on ollut hyvä isä meidän lapsellemme :heart:

Aivan.... :)

Ja itse sain ihan "ruinaamatta" kukkia äitienpäivänä, kun eka lapsi oli vasta tulollaan-oli kuulemma ennakkoa :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 16:46 samperi kirjoitti:
Juu, mut mä olen hänen lapsensa äiti :D
Ja isänpäivänä kiitän häntä siitä, kun hän on ollut hyvä isä meidän lapsellemme :heart:
Just näin B) eikä meilläkään juuri lahjoihin panosteta vaan yhteiseen kivaan ja toistemme arvostamiseen. :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 16:49 juuri näin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 16:46 samperi kirjoitti:
Juu, mut mä olen hänen lapsensa äiti :D
Ja isänpäivänä kiitän häntä siitä, kun hän on ollut hyvä isä meidän lapsellemme :heart:
200 % peesi tähän :wave:
Niin sehän onkin äitienpäivä eikä äidinpäivä! Silloin juhlistetaan kaikkien äitien päivää.
 
Meillä
Meillä äitienpäivä ja isänpäivä ovat KOKO PERHEEN PÄIVIÄ!
Ollaan yhdessä, herkutellaan ja käydään (esim.uimassa) jossain.
Myös lahjoja tehdään/ostetaan ja annetaan. Meillä se ei ole ruinaamista vaan kivaa yhdessä oloa ja iloa.
Sanoopa aapee sitten mitä lystää ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:07 Ellida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 16:49 juuri näin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 16:46 samperi kirjoitti:
Juu, mut mä olen hänen lapsensa äiti :D
Ja isänpäivänä kiitän häntä siitä, kun hän on ollut hyvä isä meidän lapsellemme :heart:
200 % peesi tähän :wave:
Niin sehän onkin äitienpäivä eikä äidinpäivä! Silloin juhlistetaan kaikkien äitien päivää.
Niinpä :D Ja mun mielestä äitienpäivä on ennen kaikkea perhe"juhla", päivä jolloin vietetään aikaa oman perheen kesken.

Mitäs siitäkin tulis jos mies lähtis sillon omaa äitiään katsomaan ja minä omaani. Asuvat eri puolilla maata. Jäis meiän lapset ilman oman äitienpäivän viettoa :whistle:
 
Mä luulen, että sosiaaliviranomaiset ottais yhteyttä, jos laittaisin noi lapset, 4 ja 2 v. yksin kauppaan kolmen kilometrin päähän ostamaan mulle urheilurintsikoita. Joten isä saa hoitaa homman.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 16:38 Lumenneito kirjoitti:
Mutta siitähän siinä ei olekkaan kysymys. Iänikuinen aihe, josta toiset on erimieltä kun toiset. Minä olen sitä mieltä, että koska olen mieheni lasten äiti, miehen kuuluu muistaa minua (ainakin toistaseksi, kun lapsi on niin pieni, ettei itse osaa). Samaten minä muistan häntä isänpäivänä.
Minä oon ihan samaa mieltä. Ja meillä myös näin.

Ap, oletko jokseenkin katkera? :D
 

Yhteistyössä