Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24824185:
Minä aloin keräämään noita tutteja syksyllä 1992. Aika nopeasti ne tutit sitten kuitenkin lähti pois myynnistä, ei niiden suosio kovin pitkä ollut. Tutit on vieläkin tallella entisessä kodissa. Vasta myöhemmin olen kuullut, että nuo tutit tuli alunperin myyntiin sen vuoksi, että niillä oli tarkoitus vastustaa aborttia, mutta sitten siitä tulikin pikkutyttöjen keräilyjuttu ja se alkuperäinen ajatus jäi varjoon.
 
[QUOTE="vieras";24825462]


Ufot, en tiedä saako näitäkään enää mistään.[/QUOTE]

Noita pieniä ufoja on vielä myynnissä. On sellainen pieni pussi, jota myydään yleensä tarjoustaloissa, säästöhalleissa ym. vastaavissa kaupoissa. Saman valmistajan kuin kenellä on niitä pikkupusseja, jossa draculoita, kirpeitä ja suolaisia autonrenkaita.
 
Minä aloin keräämään noita tutteja syksyllä 1992. Aika nopeasti ne tutit sitten kuitenkin lähti pois myynnistä, ei niiden suosio kovin pitkä ollut. Tutit on vieläkin tallella entisessä kodissa. Vasta myöhemmin olen kuullut, että nuo tutit tuli alunperin myyntiin sen vuoksi, että niillä oli tarkoitus vastustaa aborttia, mutta sitten siitä tulikin pikkutyttöjen keräilyjuttu ja se alkuperäinen ajatus jäi varjoon.
Lohjalta kirppis-kahvila-sisustuskaupasta löysin niitä myynnistä :)
 
"Riksu"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24824185:
Mä olin hippusen liian vanha näihin. Tai siis tuntuivat tuollaisen kasiluokkalaisen(?) mielestä vähän lapsellisesta villitykseltä. Paitsi, että sain synttärilahjaksi poikakaverilta pienen pienen (max 2 mm) kultaisen(!) tutin. Se oli ihan iik-ihana! Ajattelin, että se varmaan tarkoittaa, että tyyppi haluaa mun kanssa vauvan :D
 
"Jenis"
[QUOTE="äippä";24826923]Ite oon vm. 74, enkä ole koskaan nähny noita. En kyllä ole kysynyt äidiltäni onko kauan noita säästänyt...[/QUOTE]

Mä oon kans -74, ja toi peitto on kyllä tuttu! Makuupussi ei, mutta tuo huopapeitto päätyi meillä kanihäkkiin pupusten pesätarpeiksi :D
 
---
Muistaako kukaan kun Lipton teepaketeissa tuli sellaisia Robin Hood hahmoja? Pahvisia joihin sitten laitettiin toinen pieni pahvinpala (ristiksi), että pysyivät pystyssä? Mä niin odotin, että saan myös sen Maria-neidon :)
 

Yhteistyössä