Muisteloita popin kuninkaasta

Sitä tuli veivattua monet tanssit discossa Michael Jacksonin biisien tahdissa aikoinaan. Hyviä biisejä hällä oli, ei mahda mitään, vaikka persoonana oli mitä ilmeisin hieman erikoinen tai niin media on antanut ymmärtää.

Jokainen lähtee aikanaan, hänen aikansa oli nyt. Musiikki jää elämään. :flower:
 
Samaa mieltä, että nuoruudessa tuli diskossa tän herran biisejä veivattua, ja monta kertaa. Nyt kypsemmällä iällä olen seurannut aina silloin tällöin uutisointia, ja todennut pyöritellen päätäni, että ei hyvin mene..... :|

Nyt en seuraa sen kummemmin kohinaa enkä uutisointia, hän on mennyt. Jokainen lähtee aikanaan. Piste.
 
Kyllä se minut veti hiljaiseksi, ihan kuin olisi itkettänytkin, muttei kuitenkaan itkua tullut...sellainen hieman tyhjä tai typertynyt olo, että "eihän se voi olla totta" :eek: Surullinen ja vaisu olin kyllä tuon päivän :( Ei ollut suuri idoli minulle, mutta olen sen verran tunteilla käyvä ihminen, että aina noitten kuuluisuuksien kuolemat on jollakin tapaa koskettaneet. Dianan kuolema kyllä sattui, koska arvostin häntä hyvin paljon...siitä tuli monta itkua kun seurasin tv-ohjelmia ja hautajaisseromoniaa :'(
 

Yhteistyössä