MUITA 78-JA LASTEN LUKUMÄÄRÄ?

minä-78
Minulla on tyttö 10/02 ja poika 03/05 ja 2 aikasempaa muksua miehellä. Ihana ois saada vielä 1-2 omaa, no yksi ILTATÄHTI! Siinä onkii ukolle houkutteleminen :LOL: :LOL: savosta ollaan :wave:
 
Täällä -78 äiti ja 2000 syntyny poika sekä masuasukki jolla la 03.12. !

Enemmänkin olisi tullut tehtyä mutta elämä kuljettanut toisin mutta nyt onneksi tuloillaan ja ehkä vielä lisää kun tästä selvitään, jos vaan saan miehen ylipuhuttua =)
 
mamma 78
Heippa! Miten raskautesi on mennyt? Onko paljonkin erilaista kuin ensimmäisen odotus? Pitkällä ikäerolla myös toisesta raskaudesta nauttii melkein samoin kuin ekastakin. Missä päin suomea odotat? Mä olen päijät-hämeestä ja lapset tyttö 00 ja poika 04.
Voi hyvin! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2005 klo 01:44 Ursus maritimus kirjoitti:
Meillä on kaksi tyttöä ja kolme poikaa :wave:
muuten hyvä, mutta suhde toisinpäin. mikä ikähaarukka? meillä ekat neljä alle neljässä vuodessa, nyt mukava neljän vuoden tauko. vauva täytti toispänä puol vuotta ja taas kiekko pyörii tutuin ottein hyppysissäni, että koskas taas. kyllä vähän pidempi tauko ois passeli, ei ehkä ihan neljää vuotta kuitenkaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2005 klo 20:21 Mutsikka kirjoitti:
Täällä :wave:
Lapsia kolme, kaksi tytärtä ja yksi poika. Haaveilen vielä yhdestä pikkuisesta, saa nähdä toteutuuko joskus :heart:
:wave: Täällä -78 ja lapset toiste päin kaksi poikaa ja yksi tyttö. Ja haaveet olisi myös vielä siinä yhdessä ;)
 

Yhteistyössä