Muita äitejä Jyväskylästä?

Hei! Saisikohan tätä kautta seuraa jyväskyläläisistä pienten lasten äideistä? :) Täällä huhuilee 26-vuotias 1v1kk ikäisen pojan äiti, joka mielellään tutustuisi samassa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin. Viestejä odotellen... :)
 
Hei! :)

Tänne kans on uudet tuttavuudet tervetulleita! Elikkäs äiti- sekä leikkikavereita kaipaillaan. Näin hyvällä säällä voisi vaikka törmätä puistoissa, lähteä piknikille tai ihan jutella kahvikupin ääressä. Meidän neiti on reilu 1,5v ja itse olen 27v.
Laittakaa yv:tä!

Aurinkoista Kesää! :flower: :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Me ollaan välillä järkätty tuolla keskustelualueella: Plussalaisten kokoontumiset jyväskylän mammoille tapaamisia, kivaa on ollut aina ja kiva tutustua uusiin ihmisiin. Tapaamiset on lähinnä olleet illan viettoa vain mammaporukan kanssa, ravintolaan syömään ja iltaa jatkaa ne jotka haluaa jossain muualla. Viimeks oli kiva, kun kokoonnuttiin yhden palstalaisen kotona ja syötiin siellä. Mut kiva vaihtoehto olis kokoontua porukkaan myös lasten kanssa.
 
Täällä taas yksi 5,5 kk tyttö äiteineen Jyväskylästä! Vieläkö te kerhoilette??
Yksäriäkin saa laittaa! Siis 18v mamma JKL keskustasta, olisi kiva tuntea joku tästä läheltä lenkki/kahviseuraksi :):)
 
Purplelady ja muut mammat!
Täällä seuraa kaipailee tuleva äippä, vaikka vauvaharrastuksiin ja muuhun puuhailuun. Huhtikuussa la meidän murusella :)

Mulle voi myös laittaa suoraan spostia: terrier84 (a) hotmail . com
 
Moikka moi!

Täällähän on paljon nuoria äitejä jyväskylästä! Täällä kans, kohta Jyväskyläläinen 23 vuotas, 3 vuotiaan ja 9 kk ikäisten tyttöjen äiti. Mahtuuko vielä mukaan teidän ryhmään, jos sellainen on? :)
 

Yhteistyössä