muita alle 25v + kaksosraskaus???

Ihanaa kuulla että noin moni on saanut nuorena kaksoset. Minä haluaisin kaksoset, tai kolmoset. Olen vasta 13. Haluaisin ihan oikeesti 15 vuotiaana lapsen. On jo monta vuotta ollut kamala vauvakuume. Paras kaverinikin on 11kk vauva. Ei ole lähellä ketään vauvaa, ei perheessä eikä sukulaisilla, mutta tämä Emilie on äitini ystävän vauva. Se pitää minusta kamalasti ja minä siitä. Saan hoitaa sitä usein. Ongelmana vaan on, ettei ole poikaystävää. Vain hyvä kaveripoika. Joka hakuaa olla kaveri. Onnea kaikille kaksosten äideille ja hyvää kesää! :heart: :heart: :heart:
 
vauvamasu 3kk
mites menee opiskelut jos ihan nuorena(20v) alkaa vauvoja vääntämään? olen kyllä itse sitä mieltä että nuorena ne lapset pitää tehdä kun jaksaa åparemmin toihuta, mutta tuo opiskelujen tauko mietityttää, jaksaako sitä sitten kolmen vuoden tauon jälkeen opiskella kunnon ammatin?
 
Äitikarhu vm84
Vauvamasu 3kk Se opiskeluinto riippuu kans ihan ihmisestä. Sain esikoiseni ku olin just täyttäny 23v ja koulu jäi vikaa vuotta vaille valmiiks. Suunnitelmana oli palata kouluun vuoden päästä, mutta toisin kävi. Tulin uudelleen raskaaks. Tytöillä ikäeroa tasan vuosi. Sitte alettiin laskeskeleen että mun on pakko päästä edes vuodeks töihin että on varaa mennä kouluun ku kaikki opintotuet menis lapsien hoitokuluihin eikä välttämättä riittäiskään. Että päätin sitte jäädä kotiin lasten kans ja yrittää samalla etsiä töitä, mahdollisesti jopa oppisopimuspaikkaa ettei kouluun tarvis palatakaan.
Sitte kävikin niin, että puolisen vuotta tokan synnytyksen jälkeen miehen kans ei saatu unta öisin ku pukkas niin kauheeta vauvakuumetta ja päätettiin yrittää 1 kuukausi. Sieltähän plussa napsahti ja ultrassa mekasti kaksoset. Suvussa ei oo koskaan ollu kaksosia... :p Että pahastipa tässä näyttää siltä etten oo kouluun palaamassa HETKEEN. :) Mutta jospa tuo lamaki olis laantunu siinä vaiheessa ku tulevat kaksoset alkavat 3v täyttämään. :D

Ja nyt siis rv 16+3 Ja ooonnellisiaaa ollaan. :heart: :heart:
 
Äitikarhu vm84
Täytän elokuussa 25, esikoisen sain 23-v, toisen lapsen vuoden myöhemmin ja nyt ehtivät juuri syntymäpäivänsä viettää kun kaksoset pyllähtävät maailmaan. Eli 2 tyttöä syntyneet 08/07 ja 08/08 ja LA 1.11.09. Tänään 19+4.

Että 25-vuotiaana 4kpl alle 2,5-vuotiaita. :D *tekemistä piisaa*
 

Yhteistyössä