muita atoopikkojen epätoivoisia äitejä?

tyttö 3v, erittäin kuiva iho ja myös atopiaa ympäriinsä. olemme miehen kanssa puhkiväsyneitä, väsyneempiä kuin vastasyntyneen vauvan kanssa ! koska tyttö raapii itseään kaikki yöt ja vaikeroi oloaan. isosisko nukkuu tyttöjen yhteisessä huoneessa, mutta tämä nuorempi yleensä välissämme..

olemme kokeilleet kymmentä eri kosteusvoidetta niin reseptillä saatavaa kuin reseptivapaatakin. ja kortisonivoidetta. kortisonia kahden viikon kuureina, kosteusvoidetta joka aamu ja ilta.
käytössä myös Ataraz, mutta ei moista hermomyrkkyä viitsi joka ilta antaa :/


erityisen pahana ihottuma on käsissä ja niskassa.. arvostettu ihotauti- lääkäri oli sitä mieltä, ettei allergiatestejä tarvitse tehdä :O alan olla sitä mieltä, että haemme kohta toiselta lääkäriltä lähetteen niihin testeihin !

 
Vastasin juuri toiseen ketjuun aiheesta.

Meilläkään lääkäri ei suositellut lisää testejä, en muista miksi. Varmaan jotain, että niistä ei selviä tarpeeksi.

Laitoin just kaverille viestiä rasvasta, joka oli todellinen pelastus meille (jos muistaisi nimen kun oli joltain kosmetologilta tjs).

Tulipa nopeesti vastaus Gernetic synchro - tyyristä rasvaa, mutta auttoi meillä
 
tyttö 3v, erittäin kuiva iho ja myös atopiaa ympäriinsä. olemme miehen kanssa puhkiväsyneitä, väsyneempiä kuin vastasyntyneen vauvan kanssa ! koska tyttö raapii itseään kaikki yöt ja vaikeroi oloaan. isosisko nukkuu tyttöjen yhteisessä huoneessa, mutta tämä nuorempi yleensä välissämme..

olemme kokeilleet kymmentä eri kosteusvoidetta niin reseptillä saatavaa kuin reseptivapaatakin. ja kortisonivoidetta. kortisonia kahden viikon kuureina, kosteusvoidetta joka aamu ja ilta.
käytössä myös Ataraz, mutta ei moista hermomyrkkyä viitsi joka ilta antaa :/


erityisen pahana ihottuma on käsissä ja niskassa.. arvostettu ihotauti- lääkäri oli sitä mieltä, ettei allergiatestejä tarvitse tehdä :O alan olla sitä mieltä, että haemme kohta toiselta lääkäriltä lähetteen niihin testeihin !
Hei!
Olen kärsinyt punaisista kasvoista parinkymmenen vuoden ajan ja atooppisesta kutisevasta ihosta lapsesta asti. Olen lukuisia kertoja käynyt lääkärissä ja muovikassillisen erilaisia kortisoonivoiteita käyttänyt. Suolahuoneet ja valohoidot ovat myöskin tutuksi tulleet.Apteekin käsikauppatavarat testattu ,jonka jölkeen olen siirtynyt "laatu"kosmetiikan pariin, ostaen kaiken jossa luvataan kosteuden pysyvän iholla tai kasvoista ihonvärin tasaantuvan. Olen siis käyttänyt jo hienon auton verran rahaa hoitaakseni ihoa ilman tuloksia. Seitsemän kuukautta sitten aloin käyttää sisäisesti omega pohjaista öljyä. En uskonut kauppiasta,joka minulle moista tuotta tarjosi.Ajattelin vaan,että katsotaan tämäkin kortti,jotta voin hänelle todeta, ettei minulle mikään tehoa. Kuin ihmeen kaupalla jo viikossa harmillinen kutina oli poissa. Muutaman kuukauden päästä tajusin,ettei minulla ole taipeet enää auki.Näin kuukausien jälkeen voin todeta, etten anna öljyä enää pois. Olen päivisin virkeämpi, jaksavampi töissä enkä ole stressaantunut. Nukun huomattavasti paremmin ja kuljen useimmiten hymyissäsuin. Ennen olin apea ja jatkuvan kutinan vuoksi melko ärtynyt ja jaksamaton.

Pojallani on ollut paha atooppinen ihottuma myös pienestä asti ja se on samoin laantunut. Poikani hakee öljyä itse joka ilta ja on sanonut että on helpompi olla nyt, kun ei enää kutise.

Tuote siis käy vauvasta vaariin ja otetaan sisäisesti. Jokainen ottaa oman painonsa verran. Tämä ei siis mitenkään vaadi edes ihmeellisiä toimenpiteitä. 2 sekuntiä päivässä ja homma on hoidettu.

Iho-ongelmat eivät ole tuossa ihon pinnalla,jossa ne näkyvät vaan kehossa on kroonintulehdustila,jonka johdosta iho oireilee.Tulehdustilan kun saa talttumaan niin pääsee parempaan fiilikseen joka saralla.
Tuttavapiirissäni on jo monta perhettä,jotka ovat lähteneet käyttämään öljyä ja saaneet elämänsä taas kuntoon.Pikkulasten iho-ongelmat monesti häiritsevät koko perheen arkea ja varsinkin yöunia.Monelta olen kuullut myös lauseen,että tämä on tullut halvemmaksi,kuin ainaiset lääkärireissut ja lääkkeet. Tuohon voin itse myös yhtyä. Käytettiin ihonhoitoon ja lakanoiden ostoon ennen huomattavasti enemmän rahaa kuin tähän tuotteeseen menee menee.

En tällä kirjoituksella tarkoita markettien keinotekoisia omega tuotteita vaan hyvin puhdasta ja pitkään imeytyvää tuotetta. Ota yhteyttä niin voin kertoa enemmän sanna.laiho@pp.inet.fi
 
Minä olin epätoivoinen atoopikon äiti 15 vuotta! Kyllä! Poika oli 3 kk:tta kun atopia puhkesi. Välillä oltiin sidoksissa sairaalassa. Sitten kyllästyin ja kysyin farmaseutilta, että eikö maailmassa ole mitään hoitoa tähän atopiaan. Pojan atopia oli pahana myös kasvoissa ja sai kasvoihin 5 kertaa herpesinfektion... Noh, volaa, tässä ratkaisu: 3 litraa lämmintä vettä johon sulatat ruokalusikallisen merisuolaa. Revit lakanoista suikaleita ja uitat suikaleet tässä vedessä ja käärit märät suikaleet ihottuma-alueen ympärille. TOIMII! Tätä tehtiin ehkä kolmena iltana peräkkäin, ja viimeksi pojalla oli atopiaa helmikuussa! Tämä todella toimii! Maailmassa ei ole rasvaa joka siihen norsunnahka-atopiaihoon olisi toiminut! Suosittele ja jaa tätä vinkkiä kaikille!!
 
tyttö 3v, erittäin kuiva iho ja myös atopiaa ympäriinsä. olemme miehen kanssa puhkiväsyneitä, väsyneempiä kuin vastasyntyneen vauvan kanssa ! koska tyttö raapii itseään kaikki yöt ja vaikeroi oloaan. isosisko nukkuu tyttöjen yhteisessä huoneessa, mutta tämä nuorempi yleensä välissämme..

olemme kokeilleet kymmentä eri kosteusvoidetta niin reseptillä saatavaa kuin reseptivapaatakin. ja kortisonivoidetta. kortisonia kahden viikon kuureina, kosteusvoidetta joka aamu ja ilta.
käytössä myös Ataraz, mutta ei moista hermomyrkkyä viitsi joka ilta antaa :/


erityisen pahana ihottuma on käsissä ja niskassa.. arvostettu ihotauti- lääkäri oli sitä mieltä, ettei allergiatestejä tarvitse tehdä :O alan olla sitä mieltä, että haemme kohta toiselta lääkäriltä lähetteen niihin testeihin !
Lapsi kärsii allergiaoireista kuten ihon kutinasta, joka on todella pahaa, koska on määrätty Atarax ja kortisoni. Jumalauta, teistä pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus, jos ette anna lapsellenne lääkärin määräämää lääkettä. Atarax lievittää tehokkaasti kutinaa ja väsyttää, jolloin lapsi ja te saatte nukkua. Se on tehokas ensiapu, mutta iho-oireiden tarkempi syy tarvitsee selvittää. Veikkaan ruoka-aineallergiaa, varsinkin jos iholla kakka on ripulia, limaista, on ilmavaivoja tai jatkuvaa ummetusta
Jatkuva kipu vaikuttaa varmasti lapsen koko kehitykseen, sen vaikutuksia voi lievittää, joskaan ei kokonaan poistaa empaattisella suhtautumisella lapseen, joka saattaa tarkoittaa lapsen vieressä istumista ja yöllistä sylissä pitämistä.
 
Lapsi kärsii allergiaoireista kuten ihon kutinasta, joka on todella pahaa, koska on määrätty Atarax ja kortisoni. Jumalauta, teistä pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus, jos ette anna lapsellenne lääkärin määräämää lääkettä. Atarax lievittää tehokkaasti kutinaa ja väsyttää, jolloin lapsi ja te saatte nukkua. Se on tehokas ensiapu, mutta iho-oireiden tarkempi syy tarvitsee selvittää. Veikkaan ruoka-aineallergiaa, varsinkin jos iholla kakka on ripulia, limaista, on ilmavaivoja tai jatkuvaa ummetusta
Jatkuva kipu vaikuttaa varmasti lapsen koko kehitykseen, sen vaikutuksia voi lievittää, joskaan ei kokonaan poistaa empaattisella suhtautumisella lapseen, joka saattaa tarkoittaa lapsen vieressä istumista ja yöllistä sylissä pitämistä.
Luetun ymmärtäminen? Emme halunneet antaa Ataraxia JOKA ilta, koska vaikutti keskushermostoon ja lapsi oli kuin humalassa. Allergiatesteihin emme pääse, kaksi eri ihotautilääkäriä ja neuvolalääkäriä ovat näin sanoneet. Että allergiatestit ovat vanhanaikaisia ja turhia
 

Yhteistyössä