Muita elokuista odottavia?

Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala

Enkelinäiti.............viides..............33v......27.7..........EKKS
sukulaku...............kakkonen........39v......27.7..........Naistenklinikka

miinuliinu...............kakkonen........?.........29.7...........?
Huisi hippu............esikoinen.......19v.......29.7..........OYS

adama..................kolmonen........30v......29.7.-1.8...KOKS

viivi ja vagner........kolmonen........?.........30.7..........Lohja
JOsMäOisinSä........kolmonen........25v....30.7...........naistenklinikka

Mirde.....................esikoinen........32v......1.8...........?

Satsuki..................kakkonen........33v......2.8..........Kätiloopisto
Selmiina................esikoinen.........19v......2.8/5.8...OYS
Jonetta.................kakkonen.........20v......2.8.........KPKS
Peperoni...............neljäs...............34v......2.8.........?

Edda.....................esikoinen.........24v.......3.8........PKSSK
Papunen84...........esikoinen.........25v.......3.8/8.9..KPKS
ansuli87................esikoinen.........22v.......3.8........Jorvi

Annala..................esikoinen.........25v.......4.8........SAS
punakaneli............kolmonen........30v.......4.8........Jorvi
Sintyli....................kolmonen........32v.......4.8.........NKL
Rhiannon..............kolmonen........34v.......4.8........Jorvi

Noopu...................esikoinen.........26v.....6.8..........?

n11na....................esikoinen........24v.......7.8.......SATKS

bebetobee...............?...................34v.......8.8........TYKS

wallay....................kakkonen........25v.......9.8........SeKS

Kepsukka..............kolmonen........27v.........?.........Jorvi
iippanen...............kakkonen...........?............?.........?
Millalilla.................kolmonen.........29v.........?.........Jorvi
sintti08.................kakkonen.........?..............?.........?



Yllä lista, yritän päivittää aina sillon tällön.

Katsotaas, saadaanko pinoa pystyyn? Itellä laskettu aika huitelee jotakuinkin elokuun alkuun, ekassa ultrassa vasta varmistuu tarkempi ajankohta. Kierto kun on mitä sattuu eikä välillä lainkaan, niin ei voi päätellä ku ed. negatestin perusteella osviittaa.. Joulun välipäivinä pääsee ultraan niin sillon sitten tarkempaa päivää.
Kolmatta luomuylläriä odotellaan. Ja todellakin odotellaan, millään malttais ku aika kuluu niiiiin kovin hitaasti ja koko raskauskin tuntuu ihan epätodelliselta vielä. Paitti että väsyttää kovin ja on kuvottava olo ja rinnat kipeet ym pientä oireilua.
Entuudestaan poikia ikää kohta 5v ja 1½v, itsellä ikää kohta 27v ja isännällä 29. Pk-seudulla majaillaan ja Jorviin tod.näk. suunnataan synnyttämään, sektioon joudun, kun poikien synnytykset on päätyneet puukon alle.. Ei nappais yhtään, vaan minkäs teet.
Pikaisesti vaan tällä kertaa, paremmalla ajalla sitten enempi.
Kepsukka + salamatkustaja (ehkä 4+?)
 
Heippa!

Täällä kans yksi elokuinen toivon mukaan! Vähä samanlainen tarina siinä suhteessa, että kierto HYVIN epäsään. Varhaisultran sain jo puolentoista viikon päähän. Pelottaa vielä tää alku, että jos kaveri ei pysykään kyydissä. Kerron kaikesta tarkemmin illalla ajan kanssa. Nyt töihin...

Edda ja toivottu pieni 4+2 (omien laskujen mukaan)
 
Jos MäOisinSä
Kyllä me pino pystyyn saadaan.Tääll yks jolle laskettu on heinäkuun loppu-elokuun alku.Mutta epäilen että elokuun puolelle kyllä mennään :heart:

Täällä kirjoittelee siis 25v jo kahden ipanan äiti.
Tyttö on 3,5v ja poika 5,5v :heart:
Avoliitossa asustellen miehen kanssa.

rv 4+6(4+4)
 
Minäkin haluan tähän pinoon :D Luulen, että laskettu aika menee jonnekin heinä-elokuun vaihteeseen, vaikka kuukautisten mukaan olisi heinäkuun loppupuolella. Ovulaation olin tuntevinani vasta kp 19 tai 20.

Viime vuonna olin myös elokuisissa hetken, mutta meni sitten kesken :( Nyt jälleen oireeton raskaus meneillään joten pahinta pelätään. Minulla on kaikki aikaisemmatkin oireettomat raskaudet (2 kpl) päätyneet keskenmenoon :'( Myös kaksi onnistunutta raskautta koettu ja niissä on kyllä heti alussa jo ollut oireita. Haluan vaan niin mielelläni edes hetken olla mukana tässä pinossa :wave: :/ Kovin negatiivinen tämä kirjoitus on, mutta todellakin ihan kokemuksesta nyt kirjoitan. Kaikilla ei toki oireettomuus ennusta tulevaa keskenmenoa, mutta minulla niin aina ollut. Toivon niin kovasti, että nyt kuitenkin kaikki päättyisi hyvin ja saisimme oman tuhisijan syliin asti :heart:

Minulla on aiemmasta suhteesta jo isommat lapset, poika kohta 10 v ja tyttö 8 v. Ensimmäistä yhteistä nyt odotetaan ja miehellä ei ole vielä omia lapsia. Ikää minulla 30 v.

Palailen minäkin paremmalla ajalla, nyt töihin...

adama ja 4+jotain =)
 
Jos MäOisinSä
Alkuperäinen kirjoittaja JKVY:
Oih,onnea teille plussanneille ja hyvää 9kk matkaa elokuulle :heart:
Tähän pinoon toivon itsekin päätyväni,viikon päästä viim tiedän,nyt voin vaan toivoa :D
Täältä paljon plussatuulia ,toivotaan että pääsisit mukaan elokuisiin :heart:
 
Minäkin voisin ilmottautua tähän mukaan :) Toinen nettilaskuri väittää että LA ois 2.8 ja toinen 5.8. No eiköhän se jossain vaiheessa selviä mikä päivä se on. Mutta kunhan sinne elokuun alkuun toivottavasti päästäis :heart:
Asun aviomieheni kanssa kahdestaan, tämä olisi meidän ensimmäinen ja niiiiin toivottu kullannuppu :heart:

Plussasin maanantaina eli 23.päivä. Oon siitä asti joka aamu tehnyt testin, tänä aamuna tehty näytti jo sen verran tummat viivat että tuskin tarvii nyt vähään aikaan varmistaa asiaa...mutta tätä on vain niin vaikea uskoa todeksi! :)

Eli tänään ois omien laskujen mukaan 4+0, toisen laskurin mukaan 4+4. :)
 
Heips!

Täälläkin yks jolla la todennäkösesti elokuun alussa. Nettilaskurin mukaan 4.8.

Esikoista odotellaan ja aika epäuskonen olo on vielä koko juttuun. Kaikenmaailman oireita oli jo ennen plussaamista. Yhtenä päivänä koko ajan jano. Juominen ei auttanut yhtään. Muutaman kerran vihlas vatsasta niin että tuntu. Muutamana päivänä ollu etova olo ja varsinkin iltasin tuntuu, että oireita on enemmän.

Olen aikamoinen huolehtija kaikesta ja nyt vaan toivon kovasti, että pikkuinen pysyisi matkassa mukana :heart:
 
Me tullaan sit kans tähän pinoon leijonanpennun kanssa :) La on ilmeisesti jossain heinäkuun lopussa - elokuun alussa. Olen 39v, tämä on toinen raskauteni. Ensimmäinen on iloinen ekaluokkalainen ;) Ja isä molemmille sama.
Leijonanpentua on meille odotettu jo melkein pari vuotta, joten ihan ihmeeltä tuntuu!
Soitin jo neuvolaan ja pääsen sinne huomenna kuulemaan vastauksia sataantuhanteen kysymykseen, joista yksi on sikainfluenssarokotus...
 
Täälläkin ilmottaudutaan varovaisesti mukaan... Testit olleet kyllä epäselviä/ haamuja, joten tilanne vielä auki, mutta parasta toivotaan. Pikkukakkonen olisi siis tuloillaan, esikoinen kohta 10 kk. Täytyy aamulla testailla ja toivoa että viiva vahvistuu
 
Täällä myös yksi elokuun pinoon haluava :) Mulla on la tuon 28 kiertopäivän mukaan 29.7, mutta mulla on kierto normisti 30 päivää ja tässä kierrossa ovis oli myöhemmin, joten pidän elokuuta realistisempana, kuin heinäkuuta.. Ultrassa sitten joskus, luultavasti selviää tarkempi LA. Toista lasta odottelen, esikoinen on reilut 1,5v.. :heart:
 
Jos MäOisinSä
Pino sen kun kasvaa =)
Varailin tuossa ekaa neuvola -aikaa. Jonka sainkin Joulun aaton aatoksi :)
Kuinkas moni meinaa mennä varhaisultraan?
Tuosa jännitän mitäs hammaslääkärissä sanotaan.
Minulla on varattu hammasimplantin laitto joulukuun puoleenväliin, toivottavasti kirurginen toimenpide voidaan suorittaa vaikka onkin raskaana,muuten tulee ilkeät 9kk ilman kulmahammasta kun tuo oma irtoaa :ashamed:
 
No niin....Töistä palattu ja kerron nyt jotain itsestäni. Eli yritystä meillä oli yli puoli vuotta, kiertoni on vaan todella epäsään ja pitkä. Sain Terolutit kiertoa tasaamaan/limakalvoa vahvistamaan ja hups olinkin sitten heti raskaana ekan kuurin jälkeen. Nyt pitäisi olla viikkoja siis 4+2 (tämä varmistetaan sitten alle parin viikon päästä) La olisi 3.8.2010, jos tämä pitää paikkansa.
Tässä oireita tähän mennessä:
-Pahoinvointi alkoi jo 3+2 (en ollut vielä tehnyt testiäkään)
- Jatkuva nälkä, syön kun hevonen ja tunnin päästä on taas nälkä!!
- Iltaisin maha hurjan turvoksissa
- Rinnat jo vähän kasvaneet
- Pissalla ramppaaminen

Vielä olen hyvin varuillani, että voiko tämä olla totta ja meneekö kesken... :/ Mutta hurjan onnellinen tietysti! Toivotaan parasta!

Tuolla eri ketjussa joku kyseli elokuisia odottelevia. Siirrytäänkö sen otsikon alle vai vaihdetaanko tähän joku ihana otsikko? :heart: Muoks: Kävin kirjottamassa sinne että jos ketjun aloittaja tulisi tänne meidän kaveriksemme, niin ei tartte meidän vaihtaa paikkaa, kun täällä on jo iso joukko...:)

Ihanaa kuulla teidän tarinoita kun ollaan niin samassa tilanteessa! :D :) :heart:
 
JosMäOisinSä: Minä menen varhaisultraan, jotta saadaan selville täsmääkö viikot. Silloin minulla on omien laskujen mukaan vasta 6+1. Toki näkeehän sitten jo juuri sen, että onko yhteneväiset näkymät oletettuihin viikkoihin nähden. Ihan kunnallisille pääsin neuvolalääkärille.
 
En ole muuten keksinyt vielä, että miksi tätä pientä rakasta asukkia rupeaisin nyt kutsumaan...heh... :D Sukulakulla huippu tuo leijonanpentu... :D Eiköhän se meilläkin muodostu oma kiva nimi kun tästä vaan eteenpäin päästään.
 
Uskallanko jo tulla mukaan.. Plussattu ma, ti ja ke.. neljä testiä, joista viimeinen oli IHAN selvä. Ehkä, koska sen maltoin säästää aamuun.. :D Elokuulle mennään, tarkkaa päivää ei vielä tiedä, sillä täälläkin kierto epäselvä; en tajunnut kirjata edellisiä menkkoja ylös.. :headwall: Eka neuvolakäynti 28.12. Montakohan testiä pitää tehdä ennen sitä.. vielä varmuuden vuoksi.. :p Joka tapauksessa: ONNEA meille kaikille!! :heart:
 
Oih, elokuisten pino jo perustettu =) Oli ihan pakko tulla kurkkimaan. Mä en vielä ole plussannut,mutta huomenna ois pakastetunalkion siirto ja jos tärppää niin elokuussa pikkuinen sitten syntyisi :D Meillä jo yksi elokuinen (07) kotoonta löytyy ja kovasti toista toivotaan. Toivottavasti PAS onnistuu ja pääsen teidän muiden kanssa ensi elokuuta odottelemaan =)
 
Jos MäOisinSä
Mulla oli raskaustesti ma Nega, ti hailakka,ke vähän tummempi ja tänään oli jo aivan selkeä :D +loppumäärää en edes kehtaa kertoa paljon oikeasti noita testejä on tehty :whistle:
Mulla ei oikein ole vielä tullut oireita muita kuin rinnat on aikas herkät.
Kuvotusta odottaessa :$
Eiköhän ne oireet kohta ala pamahtelee :p toivottavasti :|
 
Edda: Terolut-kierrosta sai meidän esikoinen alkunsa v. 2004 ja ihan normiraskaus oli. Tosin tuo jästipää kääntyi istumaan rv 37 -> sektio kun ensisynnyttäjä + isohko lapsi, ei saatu Kättäriltä lupaa kokeilla alateitse. Nimimerkki muuten kuulostaa tutulta? Ollaankohan törmätty jossain aiemmin? Ap. olin Jettaneito, mutta salasana yms unohtuneena oli pakko rekisteröityä uudelleen eikä vanhaa nickiä saanu takas..

Adama: kovasti peukkuja pidetään, jotta kaikki menee hyvin. Jarrusukkia matkaan! Koitahan jaksaa eläkä liikaa stressaa!

JKVY:lle ja Jonna82:lle plussasäteitä, toivotaan että tärppää kummallakin!

Varhaisultraan ei Jorvissa kuulemma ole resursseja, joten sain vain normiseulaultraan ajan pikkasen aikaistettuna tms. Ketuttaa muttei sille mitään mahda. Tänään varasin neuvola-ajan, olis 16.12. Neuvolan th, jonka kanssa puhelimessa juttelin, veikkaili että viikkoja olisi peräti 6 tai enemmän, vähän epätodennäköiseltä se itestä tuntuu, mutta tiedä sitten. Selviää ultrassa, minne tuntuu olevan ihan hirveeeen pitkä aika!

Mites meidän otsikko? Ehdotuksia? Tehdäänkö samanlainen lista, kuin monessa muussa pinossa? Siis että olis lasketun ajan mukaan nimimerkki, monesko lapsi, odottajan ikä ja synnytyssairaala?

Kepsukka (ent. Jettaneito) + salamatkustaja (viikot ???)
 
Jos MäOisinSä
Alkuperäinen kirjoittaja Kepsukka:
Edda: Terolut-kierrosta sai meidän esikoinen alkunsa v. 2004 ja ihan normiraskaus oli. Tosin tuo jästipää kääntyi istumaan rv 37 -> sektio kun ensisynnyttäjä + isohko lapsi, ei saatu Kättäriltä lupaa kokeilla alateitse. Nimimerkki muuten kuulostaa tutulta? Ollaankohan törmätty jossain aiemmin? Ap. olin Jettaneito, mutta salasana yms unohtuneena oli pakko rekisteröityä uudelleen eikä vanhaa nickiä saanu takas..

Adama: kovasti peukkuja pidetään, jotta kaikki menee hyvin. Jarrusukkia matkaan! Koitahan jaksaa eläkä liikaa stressaa!

JKVY:lle ja Jonna82:lle plussasäteitä, toivotaan että tärppää kummallakin!

Varhaisultraan ei Jorvissa kuulemma ole resursseja, joten sain vain normiseulaultraan ajan pikkasen aikaistettuna tms. Ketuttaa muttei sille mitään mahda. Tänään varasin neuvola-ajan, olis 16.12. Neuvolan th, jonka kanssa puhelimessa juttelin, veikkaili että viikkoja olisi peräti 6 tai enemmän, vähän epätodennäköiseltä se itestä tuntuu, mutta tiedä sitten. Selviää ultrassa, minne tuntuu olevan ihan hirveeeen pitkä aika!

Mites meidän otsikko? Ehdotuksia? Tehdäänkö samanlainen lista, kuin monessa muussa pinossa? Siis että olis lasketun ajan mukaan nimimerkki, monesko lapsi, odottajan ikä ja synnytyssairaala?

Kepsukka (ent. Jettaneito) + salamatkustaja (viikot ???)

Toi lista idea vois olla hyvä,että helposti sitten voi sieltä tarkastaa :)Nimi vois olla joku perus Elokuun Onnelliset odottajat tms.. Jos jollain mielikuvitus toimis ja keksis jonku loisto otsikon :D
 
Heippa te kaikki!

Olen ensimmäistä kertaa mukana tälläisessä keskustelussa.
Olen kahden pojan äiti, isompi poika on 3v. ja pienempi kohta 8 kk ja tuossa viikko sitten tein testin kun oli ihmeellisiä oireita ja tuli vahvat viivat esiin ja meinasin hyppiä seinille innostuksesta. Veikkaus on joku 4+5 nyt tällä hetkellä mutta ihan varmaa ei ole koska minulla ei ole ollut kuukautisia edellisen raskauden jälkeen, muita ylimääräisiä vuotoja kyll joten la on vielä epätiedossa. Minulla on vasta tammikuussa ensimmäinen ultra Jorvissa joten joudun kärvistelemään eni vuoden puolelle.

Oireita on paljon ja voimakkaampana kuin muistan noista kahdesta pojasta olleen.

Asun Espoossa avoliitossa mieheni kanssa ja tällä hetkellä siis ja jatkossakin kotona poikien kanssa. Kohta siirrynkin hoitovapaalle. On aivan mielettömän ihana fiilis mutta tietenkin jännittää miten raskaus etenee.


 
Moikka!!

L.a 4.8 laskurilla
Plussailtu viime pe ja lisätestestejä tehty viimeksi ma. Näin siinä sitten pääs käymään. JES.
En kyllä ihan vielä usko todeksi ja luultavasti eksyn yksityispuolelle ultraan aiemmin varmistamaan tilanteen.
Oireena lähinnä painontunnetta, "menkkaoloa"ajoittain ja lievää pahaaoloa. Ei muuta.

Olen 30v, tytöt 6v ja 4v. Jorvi synnytysairaalana.
 
Huisi hippu
raskauslaskurin mukaan LA 29.7 (mutta mistä sen tietää kumpaan tulee, heinäkuulle vai elokuulle,samalla viikolla vaihtuu kuu ) En oo vielä tehny raskaustestiä mutta pakkohan se on jossain vaiheessa tehdä. Mitään kiirettä ei ole, kivaa jänskättää täällä.

Sen kummemmin ei oo yritetty, ehkäisyn jätin pois syksyllä lehtien tippuessa. Haaveena oli syksyvauva ja kas kuinkas kävikään, saan sen (siis jos oon raskaana) Nyt on rv 6+1 jos oon oikeessa . Oireina mulla on tänään ilmenny tissikipua toisessa rinnassa eipä muuta. Mutta jos mulla onki menkat vaan myöhässä, se ois kp 36 tänään. Normaalisti kierto 29päivää.
 
Nyt vasta huolestuttaakin... Heräsin viime yönä siihen, että vatsaan sattuu ihan hirveästi. Kipu vain yltyi ja yltyi, kunnes mies jo päätti, että lähdetään ensiapuun. Juuri kun olin saanut vaatteet päälle ja mies istui jo autossa niin kipu lieveni, kunnes loppui kokonaan. Päätin mennä takaisin nukkumaan ja soittaa aamulla lääkärille.

Lääkäri tutki ja paineli eikä löytänyt mitään epäilyttävää. Vatsani on ollut hivenen kova viime aikoina ja lääkäri piti sitä todennäköisenä syynä kipuun. Sanoi vain, että jos samanlainen kipu tulee uudestaan niin sitten tutkitaan lisää.

Nyt ei auta kun toivoa, että kaikki on hyvin ja, että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun sellainen kipukohtaus tulee.
 
Täällä lisää elokuisia!

Mullakin on la 2.8. ja plussasin tosi aikaisin eli 3+3 (digitaalisella testillä) ja varmistelin 4+1 "tavallisella" luiskatestillä ja oli kyllä selvä plussa, mutta ei mitenkään hirveän voimakas. Täytynee vielä huomenna testailla mitä näyttää :D

annala Testasin tuon ekan testin noin aikaisin, kun mulla oli tosi kovia vatsakipuja, sellaisia vilhaisuja oikealla puolella ja säntäsin hakemaan testin. Kivut loppuivat jo muutaman tunnin päästä enkä saanut enää lääkäriä, joten jäi sitten selvittelemättä mistä johtui. Luulen, että ne joko liittyivät alkuraskauteen tai olivat jotain ihan muuta. Alavatsalla on ollut kaikenmoisia tuntemuksia kyllä siitä saakka.

Jos MäOisinSä Mä oon noiden kipujen takia harkitsen tuota varhaisultraa. Voipi olla että tulee mentyä...

En ole vielä varannut neuvola-aikaa (soitin kyllä noista kivuista, mutta en saanut vielä aikaa). Täytyy soittaa ensi viikon alussa, että ehtisi saada ajan tämän vuoden puolelle.

Olen 33 v ja meille odotetaan pikkukakkosta. Esikoinen on jo lähes 3 vuotias. Asustellaan Keski-Uusimaalla ja synnärinä tod.näk. Kätilöopisto.

Satsuki 4+4
 

Yhteistyössä