Muita[i] yksinäisiä[/i], vailla ystävää/kaveripariskuntaa?

  • Viestiketjun aloittaja hortensia
  • Ensimmäinen viesti
hortensia

Onko teitä mahdollisesti olemassa muita joita surettaa ettei ole ystäväpariskuntia joiden kanssa viettää aikaa...? Mulla ja mun miehellä ei ole kuin oikeastaan sisarukset joita nähdään, itselläni ihan pari hyvää ystävää. Kaverit ovat kiinni työelämässä ja sinkkuja. Mies on vähän sellainen tyyppi, että tosi harvoin tapaa ystäviään. Tuntuu vaan usein, että juhannuksena ja muina juhlapyhinä ihmiset suuntaa ystävineen vaikkapa mökille yhdessä. Me touhuamme vaan keskenämme kotona. Ja sitten taas sellainen haikeus tai ankeus hiipii mieleen, että olisipa meilläkin hyviä ystäviä jotka haluaisi oleilla meidän kanssa. Olen 32 -vuotias kahden pienen muksun kotiäiti (toistaiseksi) joten elämä tuntuu muutenkin suht yksinäiseltä. Tottakai olen superonnellinen pienestä perheestämme, mutta silti kaipailisin ystävää. :'(

Olisi mukava kuulla kohtalotovereista, onko teitä kenties? :hug:
 
Onhan meitä muitakin. :) Paitsi että meiltä puuttuu myös ne sisarukset. Miehellä on veli, mutta hän on poikamies ja käy meillä aika harvoin. Minun kaverit on kaikki muilla paikkakunnilla ja miehen kaverit vähemmän pitää yhteyttä. Olisi kyllä tosi nastaa jos olisi ystäväpariskunta tai perhe jonka kanssa viettää juuri juhlapyhiä tms. Saisi meidän poikakin seuraa muista lapsista. Ja itse olisi mukavaa jutella toisten aikuisten kanssa muutenkin kuin netissä.
 
löytyy yksi ystäväpariskuntia kaipaava pieni perhe:wave:. Olisi kiva saada pojalle leikkiseuraa ja meille vanhemmille jutteluseuraa sekä juhlapyhinä että muulloinkin. Mistäpäin olette? Laittakaa y:tä, niin tutustutaan! =)
 
nelihenkinen perhe Helsingistä jolla kaks poikaa.Meilläkään ei ole ketään tuttavaperhettä jonka vois kutsua kylään.Miehellä on muutamia kavereita jotka käyvät kyläilemässä ja mulla on muutamia sinkkuystäviä joiden kanssa käyn joskus ulkona.Näin kesäisin olis kiva kutsua ystäviä grillailemaan ja kyläilemään viikonloppuisin.
 
Näin myös täällä. Ystäväpariskuntia kaipaillaan kun ei sellaisia tosiaan juuri ole. Kaveripiirissä ei ole juuri muilla lapsia, joten me ollaan auttamatta kaikkien "kinkereiden" ulkopuolella :( Asustellaan Uudellamaalla, autolla pääsee vaikka mihin =) Miehen kanssa pitää sitten uskaltaa puhua englantia, vaikka suomikin häneltä ihan ok sujuu ;) Viestiä saa laittaa!!
 
hortensia
Ihanaa, että olitte vastailleet :heart: Vaikka en tietenkään toivo kenenkään olevan yksinäinen :hug:

Minä asun Helsingissä joten ikävä kyllä Pohjanmaalle taitaa olla liian pitkä matka :( . Mutta jos kaipailette ystävää niin mulle saa tosi mielellään kirjoitella. Kai se vaan niin on, että täytyy itse rohkaista mielensä ja lähestyä ihmisiä jos ei kaveripariskuntia ole luonnostaan osunut reitille. *ujostuttaa*

Joka tapauksessa, mukavaa kesää teille kaikille, hymyillään kun tavataan
 
Itse olen muuttanut miehen perässä pienelle paikkakunnalle K-Suomeen,
kaverit kaukana enkä tunne täältä oikein ketään. Miehen puoleltakaan
ei oikein tuttavaperheitä ole. Joskus vähän orpo fiilis :ashamed:
 
Olemme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle, joten myös ystäviä/ystäväperhettä kaipailisin. Perheeseemme kuuluu vanhempien lisäksi kaksi lasta ( 1 v. tyttö ja 3 v. poika). Niin ja nykyisin asumme Uudessakaupungissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmi M:
Olemme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle, joten myös ystäviä/ystäväperhettä kaipailisin. Perheeseemme kuuluu vanhempien lisäksi kaksi lasta ( 1 v. tyttö ja 3 v. poika). Niin ja nykyisin asumme Uudessakaupungissa.
Laitoin sulle yv:tä :)
 
Täällä myös kaivataan sekä ystävää että ystäväpariskuntaa. Asumme Turun lähistöllä ja meillä on kolme lasta (9,7 ja 1v). Vuoden olen vielä kotona ja sitten taas työelämä kutsuu. Yv:tä saa laittaa, olisi ihanaa jos löytyisi ystäviä näin =)
 
täälläkin kaivataan ystäväpariskuntia ja ystävää lapsellemme (5 v). Asumme Satakunnassa, mutta auto löytyy joten liikkumaan päästään vähän pitemmällekin. Meillekin saa laittaa viestiä, olisi tosi hienoa jos löytyis näin ystäviä :)
 
Meillä miehen kanssa on oikeastaan ns. omat tuttavat eli varsinkin miehellä on paljonkin kavereita/tuttuja jo työnkin puolesta. Itsellä pari ystävää ja sitten noita tuttavia enemmänkin.
Varsinaista ystäväpariskuntaa meillä ei olekaan, jos ei kummankaan sisarusten perheitä lasketa.
Hassua, en olekaan tullut ajatelleeksi aiemmin, että sellainen hyvä ystäväpariskunta tosiaankin puuttuu. Sellaisia tuttavaperheitä kyllä on, mutta joiden kanssa istuisi iltaa tai kävisi vaikka jossain niin onkin vähemmän.
 
Olisi yksi pariskunta. Minä 32 mies 32 ja esikoispoika 3/07 sekä mäyräkoira 4/04..

Paikkakuntana on Vesilahti, mutta melkein Nokian rajalla asutaan.

Olis kiva saada uusia kavereita, kun vanhojen kanssa ei tunnu yhteistä aikaa ikinä löytyvän. Sinkuilla omat menonsa kun on... Eikä meille ole yhteistä ystäväpiiriä muodostunut muutenkaan. Kaverit ja sisarukset on aina jomman kumman ja toinen jää siinä vähän lehdelle soittelemaan tapaamisissa.

 
Täällä myös perhe, jolla ei paljon ystäviä ole. Mulla toki on työkaverit, mutta työajan ulkopuolella ei juurikaan nähdä. Olemme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle (Kokkolan seudulle) eikä täältä oikein ole ystäviä löytynyt. Mä oon 35v, mies 37v ja tytöt 3 ja 5v.
 
Eipä noita ystäväperheitä oikein taida olla. :'( Ja kun sukulaisetkin asuvat kaukana, niin aika vähissä ovat tuttavat, joiden kanssa viettää aikaa.
Onpa meitä monta jotka ovat "samassa veneessä". Olisi kyllä aika mahtava juttu, jos tätä kautta löytyisi uusia kavereita. Yv:tä saa siis laittaa! :wave:
Niin, ja Salossa siis asustellaan. Pojat -02 ja -04, vanhemmat -75 :D
 

Yhteistyössä