Muita isomman perheen äitejä?

Moikka!

Olisi kiva saada kaveriksi muita äitejä joilla on iso perhe ja joskus aikaa kirjotella kuulumisia. Tuntuu jotenkin, että omilla kavereillani on intressit nyt jossain ihan muualla, kun ovat kaikki työelämässä ja minä hypännyt sieltä pois...monilla jo lapset isoja eikä enää lisää tulossa niin päivät on välillä aika yksinäisiä ja kaipaisin kovasti uusia tuttavuuksia.
Mitään varsinaisia vaippa-tms. keskusteluja en välttämättä jaksa, mutta juttuja jokapäiväisestä, tavallisesta elämästä iloineen ja suruineen olis kiva jakaa. Ja jos mahdollista niin saada myös ihan oikeita kavereitakin ja ehkä treffata!

Olen 35-vuotias viiden pojan äiti pk-seudulta, toista kertaa naimisissa. Pojat ovat iältään 13v, 10v, 7v (edellisestä liitosta) ja sitten perheen juniorit nykyisen mieheni kanssa 1v1kk ja vajaat 2kk.
Jos muilla riittää kiinnostusta, niin ilmoitelkaahan itsestänne!

kesäterkuin
Maybaby ja 5 poikaa
 
Heissan täällä kans ensvkolla 35v täyttävä suurperheen äiti. Edellisestä liitosta 3 lasta, jotka poika 17v, tyttö 15v ja tyttö 14v. Nykyisestä liitosta on tytöt 11v ja kohta 8v ja laskettuaika on syyskuussa:)
 
Huomenta!

Nannaliina76: Joo, kyllä se sun viesti tuli perille, kiitos!

marja76: Onnea teille tulevasta vauvasta! Mistäpäin teidän porukka on? Tiedättekö sukupuolen tälle kutoselle?

Ajattelin, että jos laitettais tuonne kerhon puolelle pystyyn tämä isompien perheiden paikka, itse kun en ehkä halua omia asioitani täällä ihan kaikille kailottaa... kuitenkin saattaa tuttujakin pyöriä mukana...niin kerhossa se olis turvallisempaa. Onko kannatusta?
Tuu sinäkin Nannaliina sinne mukaan?
 
Juu ilman muuta...laittakaa vaan ohjeita, miten "kerhoudutaan" :) Meille on tulossa tyttö, joten naisvalta kasvaa. Syksyllä saldona melkein täyikäinen poitsu ja 5 tyttöä:) Tässä kauhistellen ajattelen miten vauva arjen jaksaa aloittaa taas, mutta eiköhän se siitä... meillä jo isompien neitien kanssa tappelu, että kuka saa hoitaa ja koska, joten apuja on varmasti tulossa.
Asun Tampereella. Asuin viimesyksyn Hesassa, kun opiskelin siellä ja siirryin takaisin kotinurkille Tammikuussa...samanapvänä tein plussa testistä :)
 
Perustin nyt kerhon nimellä "Isompien perheiden äidit" ja kerho on suljettu eli meidän keskusteluja ei kukaan näe. Kerhoon pitää hakea jäseneksi ja hyväksyn pyynnöt.
Eli marja76, tee näin:
tuossa ylhäällä on nuo siniset palkit "keskustelu", "odotus&synnytys" etc. ja niiden alla pienemmällä "ohjeet", "blogit", "kerhot"... Klikkaa kerhoa ja pääset eteenpäin. Sieltä kerhoista sitten tuo "Isompien perheiden äidit" ja klikkaa kohtaa "liity". Lisään sinut sitten jäseneksi ja voidaan siellä rupatella enemmän. Toivottavasti oli selkeät ohjeet...
 
Pääseekö mukaan? Onko kolmen -pian neljän- lapsen perhe "iso"? :) Olen 30v. eronnut lasten isästä kaksi vuotta sitten ja nyt uusperhe sekä vielä yksi lapsi tulossa (nyk. miehelleni ensimmäinen). En löytänyt äkkisiltään tuota kerhoa? Apua!

Muoks. Löysinkin sen *pöhelö* :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: marja76

Yhteistyössä