Muita joiden mies ei halua seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja ainut?
  • Ensimmäinen viesti
Hahaa mä veikkaan edeustavani palstan ansiointuneimpia selibatistejä, ja en sii omasta halusta. Seksiä 1 kerran 1-2 vuodessa, pisin väli ollut 3v! lapset on 4, 7 ja teini-ikäinen. En tarvi edes ehkäsyä ja tuo on lapsiluku.
 
saana
Alkuperäinen kirjoittaja on meitä jo kaksi!:
Et ole. Me ollaan kuin kämppiksiä, hyvin sujuu muuten mutta tuo läheisyyspuoli -töks, töks, töks...
Ihan kun meillä! En muista koska ollaan viimeks pussattu saati sitten halattu. Ja seksistä on aikaa iäisyys.
 
miumiu
Alkuperäinen kirjoittaja saana:
Alkuperäinen kirjoittaja on meitä jo kaksi!:
Et ole. Me ollaan kuin kämppiksiä, hyvin sujuu muuten mutta tuo läheisyyspuoli -töks, töks, töks...
Ihan kun meillä! En muista koska ollaan viimeks pussattu saati sitten halattu. Ja seksistä on aikaa iäisyys.
meillä mennään näin kans,lapsi 8kk! en tiedä missä mättää,mutta eipä innosta minuakaan pahemmin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
joo et ole, täälä kohtalotoveri. miestä ei kiinnosta ennenkun vauvakilot on pois..
hmmmm,,mites asiat kuten rakastan tuollaisena kun olet? No meillä joskus "keskusteltaessa" mies sanoi että syy on siinä kun mä olen kuvottava :D , ja tää on kestänny 17vuotta ja mä olen kyllä ollu varsin ok kuosissa suurimman ajan (nyt vähä lipunnu) ja tiedän että olis ollu moni muu kiinnsotunnu ja saanu muiltakin kun baaritiskin humalaisilta lähentelyita yms.
 
huoh
Juu, tuttua touhua. Etenkään kotona miestä ei kiinnosta seksi. Oltiin joulun aikaan viikko reissussa ja sielä oli seksiä melkein joka päivä, mutta kun kotiin tultiin, niin oltaisko kerran tai kaks sen jälkeen sekstailtu. Ilmeisesti mun maha makkarat ei miestä kotona viehätä.
 
harmaana nyt
meilläkään mies ei halua seksiä. Ja juu tosiaan ollaan kuin kämppiksiä ja kaikki muu sujuu hyvin, mutta seksiä ei ole... Olen itse aina ollut hyvin viriili ja jo seurustelun alussa sonoin miehelle, että seksi on mulle sitten hyvin tärkeää ja mies vaan nyökytteli. Aluksi seksiä olikin... siis noin 3kk, mutta sitten kuin olin ns. nalkissa niin se loppui. Rakastan miestäni, mutta olen NIIIIN puutteessa :-(
 
vieras
Et ole ainoa , meillä se ei ole edes ongelma , meil on niin paljon kaikkea muuta , se vaan on jääny johonkin , jos sitä joskus innostuis. Kyllä me silti ollaan onnellisia .
 
Alkuperäinen kirjoittaja jihuu:
viimeisimmät seksi kokemukset: 2008 kerran ja 2009 syksyllä kerran. (paksuks molemmilla kerroilla)
Hahaa mulla on kanssa 2 nuorinta sellasia kerta ja raskaana! on ollu muuten erittäin iso ylläri kummatkin. Yleensä kaikki sanoo että ei ole mahollista mutta biologia on biologiaa, ei se tarvi kun kerran
 
Katse peiliin
Taidatte olla melkosia rantautuneita ryhävalaita ja pirttihirmuja, kun ei miehet "jaksa" edes panna teitä. Huhhuh. Seksikästä ja haluttavaa naista jaksaa panna vaikka viikon valvomisen jälkeen.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja mä luulin olevani ainoa:
ja morkkasin itseäni ajatellen että olen jotenkin epänormaali ja ruma kun ei Mies halua :(
et varmasti ole. mies on pyllystä. mulla oli 2v seksitöntä elämää. totesin että jos ei kiinnosta niin en elämääni, enkä seksuaalisuuttani tuhlaa siihen. lähdin menemään. enkä ole katunut päätöstä. ja kyllä on muille kelvannut vallan mainiosti.
 
ä
Juu, et oo ainut. Meil ei oikeestaan koskaan oo ollut mitenkään aktiivista seksielämää. Lapsiakin kuitenkin on, eli ihan todistetusti sitä välillä on :D Ei mies vaan ole kuulemma sellaista sorttia, että seksi kiinnostais... Rakastan kuitenkin miestäni muuten, ja olen oppinut elämään asian kanssa, että seksiä on harvoin eikä se todellakaan ole mitenkään ihmeellisen upeaa.
 
juupa juu
Alkuperäinen kirjoittaja Katse peiliin:
Taidatte olla melkosia rantautuneita ryhävalaita ja pirttihirmuja, kun ei miehet "jaksa" edes panna teitä. Huhhuh. Seksikästä ja haluttavaa naista jaksaa panna vaikka viikon valvomisen jälkeen.
"kun näet upean seksikkään kaunottaren, niin muista, jossain on joku äijä joka on kyllästynyt panemaan sitä."

itse seksittömässä suhteessa ollessani toimin liikunnan ohjaajana ja olin todella hyvässä kunnossa. ei se kato se ulkonäkö aina pelasta.
 
grey
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Juu, tuttua touhua. Etenkään kotona miestä ei kiinnosta seksi. Oltiin joulun aikaan viikko reissussa ja sielä oli seksiä melkein joka päivä, mutta kun kotiin tultiin, niin oltaisko kerran tai kaks sen jälkeen sekstailtu. Ilmeisesti mun maha makkarat ei miestä kotona viehätä.
No tuo on sentään jotakin verrattuna tämän ketjun muihin kirjoituksiin. Joulun aikaan joka päivä ja joulustakaan ei ole kuin kuukausi. Meilläkin menee n. kerta vuoteen... :(
 

Yhteistyössä