Muita joilla ei joulusta tietoakaan? :(

  • Viestiketjun aloittaja aikakone
  • Ensimmäinen viesti
aikakone
Onko ketään joka on yhtä epätoivoisessa tilanteessa?

Meillä ei ole leivottu mitään, ei mitään joulua varten. Piparit saa kaupasta ja tortut on nopea tehdä. Oli tarkoitus vaikka mitä mutta mitään ei ole siis valmiina.

Koti on kaaos. Yksi huone alkaa näyttää valmiilta, kaikki muu on tekemättä :(

Jouluverhot vaihtamatta.

Joulukoristeet odottaa että saa siivottua.

Lahjoja sentään on ja osa paketoitu.

Mulla on muita murheita mitkä on vienyt aikaa, liittyy työhön ja mies on tapansa mukaan vitkutellut lupaamiaan siivoamisia.

Tässä nyt ollaaan ja jotenkin pitäisi joulu saada järjestettyäj. Aika käy vähiin, voimia ei ole.

Kohtalotovereita?
 
Suosittelen että teet/te pikasiivouksen puolessa tunnissa, laitatte koristeet, unohdatte jouluverhot ja juotte glögiä kuunnellen joulumusiikkia. Antakaan itsellenne anteeksi että jotkut asiat jäivät tekemättä ja nauttikaa rauhasta.
 
ap.
Kiitos lohdutuksista!
Mulle vain olis ollut niin tärkeää se tieto että paikat on kunnossa ja voin silloin itse ottaa rennosti :( Jouluruoat ei ole ongelma, ne ostetaan kaupasta ja osa tehdään.
Joulukuusi ja muut härpäkkeet saadaan laitettua kunhan tän kamalan siivon sais selvitettyä. Alettiin tekemään turhan isoa projektia kun ajattelin että saan samalla ylimääräiset tavarat pois, mutta se homma jäi kesken. nyt harmittaa että pitäs vaan hätäsesti tavarat sutaista jonnekin ja taas se homma jää puolitiehen :(

Mutta joo, olette oikeassa, pitäis yrittää nyt antaa ne asiat anteeksi ja tehdä sellainen siivous kuin on aikaa ja keskittyä hankkimaan sitä tunnelmaa :)

Olen jouluihminen ja siksi tämä kai harmittaa vielä enemmän kun oli taas niin suuret toiveet ja lupaukset.
 
"Juupajuu"
Suosittelen että teet/te pikasiivouksen puolessa tunnissa, laitatte koristeet, unohdatte jouluverhot ja juotte glögiä kuunnellen joulumusiikkia. Antakaan itsellenne anteeksi että jotkut asiat jäivät tekemättä ja nauttikaa rauhasta.
Ja MIKSI helvetissä? Siksikö että se on yleinen harha että noin kuuluu jouluna tehdä? Kuule meillä ei syödä jouluruokaa, ei ole joulukoristeita eikä muitakaan killuttimia eikä tod. Lauleta/ kuunnella/katsella ssaatanan joululauluja.
 

Yhteistyössä