Muita, joilla nousi kuume synnytyksen aikana...

Tääl nousi kuume synnytksen aikana, mut se mitattiin vasta synnytyksen jälkeen, ei sitä siinä kerenny ;) Ottivat samalla tulehdusarvot ja lukemat oli 90!! (norm alle 10) Oli tullut jo tulehdus ilmeisesti kohtuun tms, koska vedet ollu menneenä jo 24 tuntia ja kaikki koko ajan ronkki alapäätä (käynnistetty synnytys, joka ei oikein kunnolla käynnistynytkään) Sitten vaan antibioottia suoneen muutama päivä ja sit tuli tulehdusarvot alas.
 
kahdenemo
Mulla nousi kuume kakkosen synnytyksessä, en kyllä tiedä että missä vaiheessa kun mitattiin vasta synnytyksen jälkeen. Ei mitään erikoistoimia, sanoivat että on ihan normaalia
 
Mullekin nousi kuume just sen takia ,ett vettä oli lirahdellu jo kauan. Siinä on tosiaan tulehdusvaara ja kyllä ne sitä seurasikin. Synnytys käynnistettiin sit just ton lirahtelun takia. Antibioottia sain suoneen kolmesti päivässä ja lopuksi suun kautta. En tullu kysyneeks , ett oliks tost jotain haittaa ajatellen tulevaa...mahdollista uutta raskautta..toivottavasti sellainen vielä tulee ! :heart:
 
Mulla nousi synnytyksessä kuume 39.6 ja sain kylmää liuosta suoneen+antibioottia ja jotain joka ylläpitää supistusten tulemista. Mulla sen kuumeen takia vauvalla hyppi sydän yli 200. Kalvot puhkaistiin salissa kun tippa oli jo laitettu. Lopussa lapsivesi vihreää ja sitten romahti sydänäänet -> imukupilla ulos. Nyt on vaavi vielä osastolla antibioottihoidossa kun tulehdusarvot nousi päivän ikäisenä, en tosin tiedä johtuuko vaikeasta synnytyksestä vai iskikö joku ihan muu.
 

Yhteistyössä