Muita jotka ei juo kahvia tai teetä

Harvemmin tulee vastaan ihmisiä jotka ei juo kahvia tai teetä. Mun mielestä tavan suodatinkahvi maistuu oikeesti niin alasuojan läpi tehdylle etten vaan halua juoda sitä. Erikoiskahveja juon tooosi harvoin ja silloinkin jääkahvia. Teetäkään en osaa juoda,kuumaa maustettua vettä. Yleensä ihmisille tulee kyläpaikassa kovin vaivaantunut olo kun ilmoitan etten juo teetä tai kahvia. Ärsyttävintä on että yleensä ohjataan lasten pyötään jos pyytää limua kun mehukaan ei mulle uppoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:
Harvemmin tulee vastaan ihmisiä jotka ei juo kahvia tai teetä. Mun mielestä tavan suodatinkahvi maistuu oikeesti niin alasuojan läpi tehdylle etten vaan halua juoda sitä. Erikoiskahveja juon tooosi harvoin ja silloinkin jääkahvia. Teetäkään en osaa juoda,kuumaa maustettua vettä. Yleensä ihmisille tulee kyläpaikassa kovin vaivaantunut olo kun ilmoitan etten juo teetä tai kahvia. Ärsyttävintä on että yleensä ohjataan lasten pyötään jos pyytää limua kun mehukaan ei mulle uppoa.

Suodatinkahvi onkin "pahaa",siksi käytän pannujauhatusta keittimessä.
On paljon parempaa ja pehmeämpää kahvia.

Mutta minulla myös kaveri joka ei juo kahvia eikä teetä.
Tuli kutsuille ja ihmettelin että mitäs sitten juot niin vettä.

 
Mä pyydän useimmiten mehua tai limsaa. Ja kaikkihan sen tietää, että ukko ja minä ei litkitä kahvia. Ja tykätään siis tuoremehusta tai Pommacista (ei light). Ei me siis nirsoja olla :LOL: Teetä juon joskus, lähinnä töissä. mä tykkään kaakaosta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:
Harvemmin tulee vastaan ihmisiä jotka ei juo kahvia tai teetä. Mun mielestä tavan suodatinkahvi maistuu oikeesti niin alasuojan läpi tehdylle etten vaan halua juoda sitä. Erikoiskahveja juon tooosi harvoin ja silloinkin jääkahvia. Teetäkään en osaa juoda,kuumaa maustettua vettä. Yleensä ihmisille tulee kyläpaikassa kovin vaivaantunut olo kun ilmoitan etten juo teetä tai kahvia. Ärsyttävintä on että yleensä ohjataan lasten pyötään jos pyytää limua kun mehukaan ei mulle uppoa.

Suodatinkahvi onkin "pahaa",siksi käytän pannujauhatusta keittimessä.
On paljon parempaa ja pehmeämpää kahvia.

Mutta minulla myös kaveri joka ei juo kahvia eikä teetä.
Tuli kutsuille ja ihmettelin että mitäs sitten juot niin vettä.
Juu usein minäkin juon vettä tai sitten jotan hiilihapollista jos sattuu olemaan. Meillä kahvinkeitin on kaapissa vieraita varten kun itse ei juoda ollenkaan sekin oli pakko ostaa kun sukulaiset ei suostunut tulee kylään ellei saa kahvia

:D

 
Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:
Meillä kahvinkeitin on kaapissa vieraita varten kun itse ei juoda ollenkaan sekin oli pakko ostaa kun sukulaiset ei suostunut tulee kylään ellei saa kahvia

:D
Kun tarjoaa vielä reilua kauppaa, niin kaikki tutut oppii vierailemaan ilman sitä kahviakin :D Meidän tarttee keittää kahvia vain erikoistilaisuuksissa.
 
Kaakaota itse juon mieluusti, ellei sitten ole teenkeitintä, en vain osaa tehdä normaalia pussiteetä. Elämä on. Tai sitten mehua tai limsaa, hyvin harvoin tätä edes sukulaiset muistaa, mummi ja äiti nyt onkin sitten erikseen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MillaMafia:
En ole koskaan juonut kupillista kahvia, enkä teetäkään muista juoneeni. Saa kurkku olla todella kipeä, että suostun mitään kuumia juomia juomaan.
Vähän asian vierestä mutta meille eräs lääkäri sanoi ettei kurkkukipuun pitäis juoda kuumaa koska se turvottaa kurkkua. Miten sit lienee.
 
cukkis
itse en myöskään kahvia juo....teetä voin juoda jos on pakko ja kohteliasta...mutta en kaipaa mitään juomaa, plääh. Lasievttä on hyväää..myös mehut käy....

anoppi on aina keittämässä teetä minulle kun ollaan siellä lomailemassa kun heillä kahvi hteki..olen koittanut sanoa että tää kotimehu kelpaa hyvin heidän kahvhetkellä...ja sitä paitsi kun ei ole kahvin juoja niin ei tarvitse edes sitä hetkeä....
 
Hollowbarista
Itseppä en juonut kahvia ennen kuin vasta viimevuosina.
Teetä aina kutsuilla halusin mutta se oli aina niin pahaa etten kuppia loppuun juonut.
Join sitten mehuja.
Nykyään hifistelen ja etsimällä löydän tavan millä teen saa maistumaan hyvältä, kuhan kokeilen hautuuko tee hyväksi teestä riippuen 95 vai 85 asteisessa vedessä ja yhden kahden vai kolmen minuutin haudutusajalla.
Kylmäkseni sit juon Moctaileja, koska itse en alkoholeja tai hiilihappoja kykene käsittelemään.
Mehu ja toinen, jokunen tuorepuristettu ja tyylikkäästi shakerin läpi nättiin martinilasiin. Jo on kuskillakin kutsuilla kivaa. :)
 

Yhteistyössä