Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

Ihmeellisiä noi Kotitestin herkät one step pregnancy-testit kyllä on!! :headwall: Niihin oon siis saanut toissapäivänä ja eilen aamulla ihan haamujen haamut, juuri ja juuri valoa vasten erottuvat viivat :/ Kun taas muihin ei-niin-herkkiin testeihin on tullut aika haaleat, mutta kuitenkin ihan selvästi erottuvat viivat :) :heart: Oon tähän mennessä testannut ton one step pregnancy-testin lisäksi jo Predictorilla, 2 kertaa Clear Bluella ja Apteekin raskaustestillä :LOL: Clear blueen on tullut selvin viiva, mutta kyllä eilen illalla tehtyyn Predictoriinkin tuli jo aika selkeä :) :heart: Vielä ois kaapissa 3 kpl eri merkkisiä testejä jäljellä :D

En olisi kyllä ikinä uskonut,että jo 2. yrityskierrolla tärppää, mut niinpä vaan kävi :whistle: :D Millon sulla mamx2 on laskettu aika? Millon sulla alkoi vikat menkat? Mulla vikat menkat alko 7.3 ja la ois kai suunnilleen 12. tai 13.12. Eli oisko nyt sitten viimeisistä menkoista laskettuna rv 4+2.. Sinulla siis alkuraskauden ultra 2 viikon päästä?? Itse mietin tässä juuri, että miten aikaisin sinne voi mennä, että sydämen syke varmuudella näkyy?? Mulla oli ovis vasta kp 17 tai 18, joten sen mukaan mulla olisi kai nyt vasta rv 3+6 tai jotain..

Raskausoireista... Niitä ei oikeestaan ole paljoa ollut vielä.. Siksi en meinannut ensin uskoa r-testin tulosta, kun ei yhtään tuntunut raskaana olevalta eikä tunnu vieläkään. Viime raskaudessa oli tässä vaiheessa jo ihan selvät oireet. Nyt on ollut vain rintojen arkuutta/kipua välillä, hyvin pientä etovaa oloa harvakseltaan, ilmavaivoja ja tietty menkat on jääny pois. Mutta eipä oikeestaan muuta..
 
Todella paljon onnea Space! :heart:

Ja piprane ema,ehkä jo ensi kuussa testi näyttää eri tulosta ;)

Omaan napaan; täällä odotellaan hirveän flunsssan kourissa huomenna/ylihuomenna alkavia menkkoja. :snotty: ...tai tulevat kun tulevat.
Nyt en edes muuta tulosta edes odottele kun oli oviksen aikaan melko hiljaista tuolla makkarin puolella...mutta ehkä tosiaan jo ensi kuussa...

Hyvää illan jatkoa ja välttäkää te tämä ällö lentsu!
 
tänään on tuntunu ihan hentosta nippailua oikeella puolella alavatsalla :eek: tiiä sit onko yhtään mitään mut kiva et sieltä jotain tuntuu :D

aika rankka ja täysi päivä takana, huomisellekkin jo kovasti suunniteltuna tekemistä, mm. siivoamista ja asioilla juoksemista.. :kieh:
taidan ihan just painua pehkuihin :heart:
 
Kiitos onnitteluista! :)

Nyt vähän pelottaa.. Nimittäin tein eilen illalla taas 2 raskaustestiä ja ajattelin, että kyllä se viiva varmaan on vahvistunut (edelliset tein siis sunnuntai-iltana eli välissä oli 2 vrk) ja en saanut yhtään vahvempia viivoja! :| Mitäs tää nyt sitten merkkaa?? Raskausoireetkaan ei ole yhtään lisääntyneet. Tänään varaan ajan alkuraskauden ultraan, niin pääsee katsomaan, onko kaikki ok. Mutta se on kuitenkin vasta melkein 3 viikon päästä! |O
 
Täällä kp 26/23. Tänään tein testin ja haamuviiva sinne tuli. Epäilin, että nain sen koska haluan mutta kyllä sen mieskin näki. Nyt sitten vaan muutaman päivän päästä uutta testiä. Toivottavasti vaihtuu haamusta vahvaksi.
 
Space ja mamx2 täällä olis yks plussannut lisää. Nyt kyselen, että mihin porukkaan olette liittyneet tuolla odottajissa? Vai oletteko vielä liittyneet mihinkään? Teilläkin on varmaan laskettuaika joulukuussa. Mä en kyllä vielä oikein osaa sisäistää asiaa, että joku kasvaa sisälläni.
 
vauva-10 Onnittelut plussasta! :flower: Minä en ainakaan ole vielä liittynyt odotus-puolella mihinkään ketjuun. En kai vielä oikein uskalla. Mulla olis la n. 13.12. Millon sulla, vauva-10?

Äsken testasin Biocard-testillä (en ole sillä testannut vielä kertaakaan aiemmin, joten ei ehkä vertailukelpoinen edellisiin) ja sain taas haalean viivan :/ Siis ihan selkeä se viiva on, mutta ei läheskään niin vahva kuin kontrolliviiva. Miksi en vieläkään saa vahvaa viivaa?? Vai panikoinko mä ihan turhaan.. Kun ei noita raskausoireitakaan juuri ole tai eivät ole lisääntyneet ainakaan.. Kaikenmaailman keskenmenot ja tuulimunat sun muut vaan mielessä koko ajan :/ :| :headwall: Koskaan en oo edellä mainittuja kokenut ja toivottavasti ei tarttis kokea nytkään! Yritän tässä malttaa mieleni ja testata vasta lauantaiaamuna uudestaan. Vai pitäisköhän yrittää saada neuvolasta lähete verikokeeseen, niin ainakin saisi tietää, onko hcg-taso normaali...
 
Space Laskurin mukaan la olis n. 19.12. Eilen aamulla tuli Vilja sensitive testiin vaan haalea viiva, kävin ostamassa apteekista Clearblue testin niin siihen tuli selvä voimakas plussa jo heti. Mieheni luki netistä jostain, että toisilla raskaustesti näyttää vasta 7 viikon kohdalla plussan. Kyllä mä ainakin luottaisin siihen, että raskaana olet. Kyllähän se neuvolassa sitten selviää kun sinne aikaa soitat. Ja luulis saavan lähetteen verikokeeseen jos haluat. Ei mullakaan ole mitään raskausoireita muuta kun menkat myöhässä ja pientä aristusta oli rinnoissa muutama päivä sitten.

Mulla olis kova halu kertoa jo kaikille vauvasta mutta en tiedä vielä uskaltaako. Töissä on pakko kertoa, saatan joutua olemaan poissa jos tulee pahoinvointia. Siellä pomo kyllä tietää, että yritämme.
 
Onnea myös sinulle vauva-10 :heart:
Kylläpä noita plussia ja haamuja rupee ropisemaan pikkuhiljaa =)
Milläs testillä testasit silloin kp 23/23 jolloin r-testi näytti viel negaa? Aamu-/päivä- vaiko iltavirtsasta? Uteliaana kyselen :ashamed:

Itselläni odottelen menkkojen alkavan vaikkastapa tänään...menkkamaisia oireita ei hurjasti ole mutta eipä ne oireet viimeksikään alkanut kun vasta silloin kun varsinaiset menkatki alkoi!
Pient nippailuu ollut,vatsa tuntunut turvonneelta muutaman päivän (tai voiko ylensyönti liittyä mitenkään asiaan :LOL: ) joten ei auta muu kuin ravata vessassa.
Vähän kyl kaapissa oleva r-testi houkuttelis mut oon nyt kyl niin sata varma että menkat kyl tulee joten mitäs sitä turhaan testailemaan... :/
 
Molla-77 Tein silloin testin Vilja sensitive testillä ja aamuvirtsasta. Nyt tein eilen sillä uudelleen aamulla ja sain haalean viivan. Illalla testasin sitten eri testillä ja siihen tuli heti selvä plussa.

Ei mullakaan ole mitää raskausoireita ollut, joten onhan se voinut sullakin tärpätä. Testiä vaan tekemään.
 
Joo,munarikasta pääsiäistä vaan kaikille! :D

Onko muilla sitten kokemuksia Vilja Sensitiven herkistä testeistä?
Luulisi sen näyttävän paremmin sen plussan kuin muut jotka ei ole niin herkkiä...
mutta kuten vauva-10:n kohdalla,näin ei ollut.

Enpä ole vielä itse testaillut.
Edellinen kierto oli 31pvä ja nyt on meneillään kp33...mutta alavatsassa on ns.paineen tuntua ja ravailenkin vessassa tarkistelemassa menkkojen alkua,kyllä ne sielt on tuloillaan.
:|
Luojan kiitos flunssa rupee sentään olemaan ohi!
 
Sain kuin sainkin itseni ylipuhuttua.Otin sit kaapissa odottaneen Vilja Sensitive-raskaustestin käteeni ja hipsin mieheltä "salaa" vessaan niin voipi sit sen jälkee keskittyä täysin alkaviin menkkoihin eikä tarvi jossitella ja kyllähän yllätys oli todella melkoinen kun kahta viivaa rupesi heti ilmestymään,eli raskaana ollaan täälläkin!!! :D :heart:
Eli joulupakettia täällä odotellaan =)
Kyllä oli melkoinen yllätys omalle kullalle joka ei edes tienny mun ähertävän vessassa testin kaa,kunnes ojensin hänelle positiivisen raskaustestin :D
Uskomatonta... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MOLLA-77:
Sain kuin sainkin itseni ylipuhuttua.Otin sit kaapissa odottaneen Vilja Sensitive-raskaustestin käteeni ja hipsin mieheltä "salaa" vessaan niin voipi sit sen jälkee keskittyä täysin alkaviin menkkoihin eikä tarvi jossitella ja kyllähän yllätys oli todella melkoinen kun kahta viivaa rupesi heti ilmestymään,eli raskaana ollaan täälläkin!!! :D :heart:
Eli joulupakettia täällä odotellaan =)
Kyllä oli melkoinen yllätys omalle kullalle joka ei edes tienny mun ähertävän vessassa testin kaa,kunnes ojensin hänelle positiivisen raskaustestin :D
Uskomatonta... :heart:
:flower: :flower: :heart:
 
Löysin tänne palstalle ja mielenkiinnolla luen muiden juttuja ehkäisyn pois jättämisestä. Itse kanssa jätin helmikuussa Yasmin-pillerit pois. Nyt eilen alkoivat jo toiset menkat lopettamisen jälkeen, kierto täysin säännöllinen 28 päivää. Söin pillereitä neljä vuotta, esikoisen syntymän jälkeen aloitin. Nyt kovasti pikkukakkosesta haaveillaan, kova pettymys oli eilen aamulla kun heräsin ja menkat alkoi..
 
Sain jo lauantaiaamuna aika vahvan viivan r-testiin (Predictor), mutta tänä aamuna sit alko vuoto :'( :eek: Ja ihan kirkasta verta tulee ja melkein yhtä paljon kuin normi menkoissa :( Ja aika voimakkaita menkkakipujakin on. On täytynyt ottaa useempi Panadol ja pari Buranaaki tän päivän aikana. Huomenna soitan heti aamulla neuvolaan. Että täytyykö lähtee päivystykseen. Ja jos sais lähetteen siihen veritestiin. Oikeestaan kaikki vähäisetkin raskausoireet, joita mulla ehti olemaan on myöskin nyt pois. Eli keskenmeno tää nyt taitaa aika todennäköisesti olla :( :'( Rv ois nyt jotain 5+2 menkoista laskettuna..
 
täällä elellään päiviä 30/?? testit on negoja ja menkkakipuja on mutta ei vaan näy..nyt mie pelkään että kierrosta tulee superpitkä..ei uskalla antaa ittensä toivoa liikoja koska sitten kun menkat alkaa niin on kovempi pudotus :(
space otan osaa :( ei muuta kuin uusi yritys päälle!!
 

Yhteistyössä