Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

No minnekkäs te kaikki olette kadonneet?? :|
Käyn täällä välillä lueskelemassa teidän kuulumisia,mutta nyt ei ole kyllä vähään aikaan ollut mitään mitä lueskella.
Nyt kertokaa ihmeessä uusimmat kuulumiset! =)

Oma napa: Vointi on hyvä.11.5 olisi eka neuvolakäynti.Näillä näkymin 17.12 olisi laskettuaika.Vielä ei olla ilmoitettu raskaudesta kenellekkää.

Mitenkäs marjutti86 menkkojen odottelun kävi?
Ja Space: :hug:
 
täällä elellään kp 37/?? ei kuulu menkkoja ei mutta sunnuntaina oli negaa..oottelen nyt ens torstaita ku asiaa tk:n suuntaan että jos käyn samalla hakemassa lähetteen tk:n testiin...josko sitten oltais viisaampia.. :LOL:
 
Heips!!

Minäkin käväissyt aina kattomassa jotta hiljaistapa onpi täällä :/
Molla-77 lämpimät onnittelut raskautumisesta :heart: ..voi kun miekin pian..

Wiirulle kanssa tsemppiä-jospa siellä pikkuinen olisi kyydissä =)

ON: kp 20/28-32 pärähti käyntiin ja dpo6..kuulostelen kroppaa että onko mitään erikoista..hissuksiin vielä..hieman on ollut alavireinen olo ja nyt meinaa pinnaa kiristää-mulla tyypillinen ensioire menkoille :(

Äitipolille varattu aika 13.5 keskustelemaan "raskaudensuunnittelusta"ja lääkitysten muuttamisesta jos raskaudun..nämä jo tuttua mulle..mutta hyvä kun ultraavat samalla niin näkee tuon kohdun&munasarjat samalla-onko kaikki ok..viimeksi oli toinen munasarja piilossa suolenmutkan takana..

Ihanainen aurinkoinen ilma täällä meillä päin. Istuksin koneella ja ovi ulos pihalle auki ja kevääntuoksua ilmassa..jospa se tästä mielikin kohenisi ;)

Kaikille plussatuulia, oikein kunnon puhuri PHUUUIIII :whistle:


mur-mur
 
Minulla on ollut niin mieli maassa, etten ole jaksanut mitään kirjoitella vähään aikaan.. Mutta mulla meni siis raskaus kesken ihan alussa, rv 5+2 tai jotain :'( Ultrassa kävin ja verikokeissa, joilla toi km sitten varmistui. Vuoto ei oikeestaan ollut juuri normaaleja menkkoja runsaampaa (toki hyytymiä ym. tuli, mitä ei normi menkoissa tule), mutta kivut kyllä olivat! Vuoto ei myöskään kestänyt kuin 6 päivää eli yhtä kauan kuin mulla normaalistikin menkat ketää. No nyt olisi kai kp 9/24-34 ja ovista odottelen. Vielä ei ole ollut mitään oireita siihen suuntaan.

Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille!
 
Voi ei, vauva-10 :( :hug: Että sinunkin piti vielä kokea tämä :( Sulla meni sitten juuri samoilla viikoilla kesken kuin mulla.. Tosi raskasta tää kyllä on, etukäteen en ois osannu arvatakaan, kuinka raskasta..
 
Tiedän ettei mitkään sanat lohduta yhtään,mutta olen aina ajatellut,että jos olisi pakko kokea keskenmeno,niin mitä aikasemmassa vaiheessa niin sen parempi!
Lämmin halaus sullekki vauva-10 :hug:

Ja kiitos mur-mur onnitteluista! =)
 
no mihin hemmettin se mun teksti katos.. :kieh:

menkkoja ei ole vieläkään, pientä ruskeaa tuhrua on tullu, su ja ma ihan vähän vain pyyhkiessä, tänään nyt illalla jo vähän enemmän.. :$ rehkin tänään pari tuntia salilla, ja joissakin laitteissa tuntu kummallista 'painoa' alavatsalla ja sattukin välillä silleen pistävästi. muutenkin tänään on ollu vähän enemmän alavatsakipua, molemmilla puolilla, muina päivinä pikku nippailuja

sunnuntai aamuna siis testasin negan, jos menkat ei tästä nyt ala, niin sitten ajattelin lauantai aamuna uusiksi testata.. tädin tuloa olen tänään jännittäny :kieh:
 
Kertokaas te kanssa km kokeneet, että miten olette asiasta selvinnyt? Mulla tuntuu tuo itku olevan niin herkässä. Tänään peruin neuvolan ja jo varatun ultran. Onko teillä pelkoa uuden raskauden aloituksessa? Jotenkin se pelottaa. Onneks mies on kannustava.
 
juu u ..täälläpä alko sitten menkat tänään!!!noh toisaalta olen tosi helpottunu että tuli selvyys tähän hommaan mutta sitten harmittaa kun kierto on päin persettä nyt..puolitoista viikkoa myöhässä ja ei mitään tietoa koska taas alkaa..no emmäpä me masennu tästä vaan jatkamma yritystä edelleen :flower: halit vauva-10..kyllä siitä selviää..uutta vain yrittämään kyllä se sieltä tärppää!!!
 
Keskenmenon kokeneet, mistä laskette seuraavan kierron alkaneeksi? Siitä päivästäkö kun vuoto alkoi vai mistä? Vielä ei ole kyllä fiiliksiä uutta aloitta eikä voikaan mutta ajattelin jo kysellä.

Aurinkoisia päiviä!!!
 
vauva-10 Mä aloitin uuden kierron laskemisen siitä ensimmäisestä keskenmenovuotopäivästä. Muakin pelottaa uusi raskaus.. En tiedä, miten sitä selviäisi toisesta km:sta, jos sellainen sattuisi uudestaan kohdalle :|
 
tänään taitaa menkat olla jo 6 päivää myöhässä.. tänään ei ole tullu mitään vuotoa. maha on turvonnu ja kumman tuntunen ku painelee :eek: oon ollu aika kireenä tänään ja väsyny :ashamed: tekis mieli painua päikyille, mut en enää viiti, jos illalla sit aikasin nukkuun (niin varmaan :LOL: )

mietityttää et mikähän homma tää nyt on ku menkat ei ala :kieh: lauantai aamuna uus testi :wave:
 
En päässyt testailemaan, kun aamulla alkoi kauheet menkkakivut ja iltäpäivällä ne sit alkoikin, olin jo melko varma et nyt ois tärpännyt... Nyt täytyy alkaa ajattelemaan ettei se ihan niin äkkiä tärppääkään. Se sitte tärppää kun vähiten odottaa. Odotin kyl jo niin kovasti... :(
 
Minulla oli siis km viime kuussa ja yhtiäkään normaaleja menkkoja ei ehtinyt tulla, kun tulin jo uudelleen raskaaksi ja tänään testasin plussan! :D :heart: Nyt olisi oviksesta laskettuna rv 3+5, suunnilleen. Laskettu aika olisi n. 18.1.2010. Pelottaa kyllä tosi paljon, meneekö tämäkin kesken!! :| |O Raskausoireita on tähän mennessä ollut: ilmavaivoja, rinnat arat ja kipeet, etovaa oloa ja välillä repäisykipuja alavatsassa sekä lieviä menkkakipuja. Siinäpä ne taisi ollakin..
 
vieläkään ei mitään menkkoja täällä. soitin tk:hon huimista kp:istä, kehottivat vielä odottelemaan ja sit uutta soittoa jos ei kuulu..

uutena 'oireena' on pari päivää sitte tullu tissikipu, nänninpäät on tosi kosketusarat :x viime kierrossa oli samaa ja menkathan ne sieltä sillon, eli pieni odotus on päällänsä jospa ne jo tännekkin löytäs =) pääsis alotteleen uuden kierron :)

mahavihlasuja on ollu myöskin säännöllisen epäsäännöllisesti.

onnea paljon Space!! :heart: eiköhän pikkunen nyt jaksa loppuun asti =)
 

Yhteistyössä