muita jotka laihduttaa raskaana?

Mulle tuli kans vihjailua viimeks et paino ei sais nousta eikä haittais vaikka laskis :whistle: Aika hyvin tätä painoo jo tullut ja nyt vasta rv 28+1..

Mä ite kans kiloklubbailen ja sit osallistun siihen Jutta GFG haasteeseen kun sillä voi startata kans odottaessa :) Aika kaameita kuvia katselin itestäni tänään ja tuli vastaan se todellisuus kuinka hirveesti oikeasti oonkin lihonut! Yök :x

Kuinkas paljon sulla on viikkoja? Itse haaveilin et vois ainakin 5kg saada pois hiljalleen laskettuun aikaan mennessä niin ei olis ihan niin paha tää painon nousu ja olis helppo jatkaa sit imetyksen aikana kun oppii taas elämään syömisten kans kunnolla. Makee on mulle kaamee ongelma, muuten ei juurikaan tule syötyä epäterveellisesti, mut makeeta sit sitäkin enemmän kaiken muun päälle..
 
No mulle sanottiin ekalla neuvolakäynillä (164 cm 72kg) että pikkusen on liikaa painoa, että ei suositeltavaa että sitä kamalasti raskauden aikana kertyis. No alotin sitten terveelliset elämäntavat, mitkä raskaus tavallaan myös pakotti. Kun alkoholista luopu niin ei tehny mieli niin enää mässäillä niinku karpulapäivinä mitä saatto olla jopa 3 viikossa :O Liikuin myös melkein joka päivä. Aluksi paino laski mutta tietysti se myös sitten nousi loppua kohden. Mutta kiloja tuli vähän reilu 6 koko raskauden aikana :p ihan vaan terveellisellä ruualla ja liikunnalla ei tullut ylimäärästä. Viikossa synnytyksen jälkeen olin takasin 72kg ja nyt lähtenyt siitä vielä 5 kiloa. Nyt kk ikäinen pikkuneiti siis on =) :heart:

Noista syömisistä vaan et itellä oli kauhee makeen himo, ja kaiken muunki epäterveellisen..Mutta kun ajattelin ittelleni sen kauheen turvotuksen mikä niistä seuraa ja tukalan olon niin päätin olla syömättä. Itse vältin siis myös turvotuksen, ja koska en ollut paisunut joka suunnasta niin vältin myös raskausarvet, tisseihin tietty muutama tuli koska ne nyt paisu ihan maidon nousun takia :D Mutta näin jälkeenpäin saa olla kyl ylpee ittestään ettei antanu houkutuksille pikkusormee :D

Tsemppiä teille..tietysti pitää myös nauttia siitä raskaudesta eikä vaan vaa an lukemia tuijottaa..mutta nauttia voi muullakin tavoin kun ahmimalla ruokaa, hihiii :p
 
Moi! Mä oon nyt toista kertaa raskaana, ihan alussa vasta, viikolla 7. Neuvolassa en ole vielä käynyt eli en ole saanut mitään neuvoa alkaa laihduttaa, mutta ajattelin niin silti tehdä. Olen 165 cm pitkä ja painoa on 80 kg.
Ensimmäisen raskauteni alussa painoin 75 kg ja sain pidettyä painonnousun alle kymmenessä kilossa. Kuukausi tytön syntymän jälkeen olinkin jo entisissä mitoissa (no okei, en mitoissa, mutta painossa) ;) Nuo viisi kiloa on hiipinyt kotiäitivuoden aikana, petollista hommaa.
Sellaista taustaa, taidan alkaa seurailemaan, jospa täällä ketjussa kehkeytyisi jotain elämää :)

Niin ja tavoitteista sen verran, että aion saada painoni hilattua tuonne 75 kiloon tai hieman alapuolelle ja pitää sen sitten siinä. Käytän kalorilaskuria apuna ja menen 500 kalorin päivävajeella. Eli noin puoli kiloa viikossa, näin teoreettisesti ;)
 

Yhteistyössä