muita jotka laihduttavat n.30kg..

  • Viestiketjun aloittaja tammiäippä-05
  • Ensimmäinen viesti
tammiäippä-05
eli minä olen päätynyt tämmöiseen urakkaan että täytyisi saada pois ainakin 30kg! olisiko muita jotka aloittavat korkeista lukemista etenemisen hitaasti mutta varmasti alaspäin? minä aloitin noudattamaan painonvartijoitten points ohjelmaa eilen ja koittanut tuota liikuntaakin lisätä lähinnä kävelyä..minulla paino on noussut kahden raskauden aikana..nyt nuorimmainen on 2,5kk..eli lähtöpaino minulla on 104,8 ja pituutta 161cm, pieni ja pyöreä ..niinkun minun 3,5v poika sanoi!
 
Tuo -30 kiloa on suurinpiirtein myös se joka minun pitäisi laihtua :headwall:
Nyt paino pudonnut parissa kuukaudessa 9 kiloa.Alussa lähti hirveän nopeasti muutamia kiloja mutta nyt alkaa vauhti hidastua.
Ja toisaalta allekirjoitan nyt sen että hitaasti hyvä tulee tai muuten on kilot pian takaisin. :/
 
Juu ilmoittaudun kans.Puntari näyttää suurinpiirtein 100kg ja pituutta on 166cm.Ja tavote olis saada kans ainaki se 30 kg pois ajan kanssa.Mä alottelin laihduttamista viime heinäkuussa kun lopetin imetyksen ja on käyny niin ett lihoin muutaman kilon siitä.En jaksa huolehtia itsestäni ku pojalla on niin paljon allergiajuttuja ja tarmo on mennyt siinä.
Mutta nyt alotan uudella innolla tän elämänmuutoksen.Alotin lenkkeilyn ja aattelin ruveta kulkeen salilla ens kuun aikana.Mulla on 3v tyttö ja 1v poika ja isukki on reissuhommis.Mun liikkumista ilman lapsia rajottaa se ku ei saa ammaa.Mut jos nyt pari kertaa viikossa sais amman, pääsis paremmin täs painonpudotuksessa vauhtiin!
 
Minä myös pudottelen n. 30 kiloa. Ehkä vähän vajaata... Pituutta on vähän reilu 1½ metriä ja painoa nyt n. 85kg. Liikunta- ja ruokailutottumukset, etenkin ensimmäiset pitää remontoida. Raportoidaan täällä näitä sitten muille "kolmenkympinkerholaisille"!
 
Täällä myös yksi "kolmenkympin kerholainen" ilmoittautuu joukkoon.
Tammikuun alusta pudottanut 11kg nyt pudotus ollut vähän retuperällä, eiku itseä niskasta kiinni ja matka jatkuu.................
 
Mäkin aloitan sit kun tää neljäs syntyy niin reilun 30kg pudotusen. vaavi syntyy elokuussa ja normaalisti imetys kestäny mulla vaan vähän reilu kuukauden. niin syyskuun puolella paino alkaa pudota ja urakalla, Mut kumminkin hitaasti mut varmasti ku sais vain limpat ja herkut pois. =)
 
Tarttis kanssa sen verran saada elopainoa pois.. Vielä en oo mitään asialle tehny, mut parina päivänä on sit alkanu vi***tamaan nää läskit!!! :/

Kyllä mä aina saatan muutaman kilon jaksaa pudottaa, mut sit loppuu kärsivällisyys.. :ashamed: Tarttis olla hiukan kovempi luonne tän asian puitteis..
 
Täällä eräs, jolla tavoitteena yhteensä -39kg, kasassa on noin 19kg (ens viikolla vaakaan, niin selviää taas tarkemmat lukemat..) ja jäljellä on siis -20kg.
Kummallisen tiukassa tämä paino tällä hetkellä on, ei meinaa millään lähteä liukenemaan 80 kilosta alaspäin... ja luulis olevan motivaation kohdallaan, kun kesä lähestyy kohisten, mutta ei. .
 
tammiäippä-05
juu viikon laihdutus kuuri takana ja -1,9kg eli ihan hyvin vaikka haluaisikin että paino putoaisi nopeammin..nyt vähän tulee lipsuttua pointsi ohjelmasta kun tulee illemmalla muutama siideri otettua mutta huomenna takas normaaliin päiväjärjestykseen..hauskat huhtikuun alut kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2005 klo 20:55 janicaz kirjoitti:
Mä yritän ainakin 20kg. Vaikka omassa viestissäni sanoinki 30kg niin ihanne olisi minulla se 55-60kg. :D
Mites kun muistelen että olit yli 170cm pitkä???? Muistanko väärin? Mikäli oot noin pitkä niin sun ihannepaino on kyllä paljon enemmän.....
 

Yhteistyössä