Muita jotka on nyt innostunu kävelystä?

=) Siis lenkkeilystä.

Minä sain jonkun ihmeellisen liikunta vimma pistoksen viikko sitte torstaina. Torstaina tuli käveltyä 9km,
perjantaina 9km,
lauantaina ja sunnuntaina en kerennyt vaunulenkille kun juhlittiin kuopuksen synttäreitä,
maanantain 5-6km,
tiistaina 5-6km,
keskiviikkona oli omat harrastukset mutta niihinkin menin kävellen eli n. 2km,
eilen tuli 9½km ja
tänään kutsuis taas tuo 9km lenkki =)
 
matkailija
Oi, olen kade! Ennen lapsen syntymää tehtiin yhden kaverin kans kolmenkin tunnin kävelylenkkejä, mutta se on nyt jäänyt.. Eikä pikkumies enää suostu istumaan vaunuissa sen verran kun haluaisin kävellä, tahtoo itte!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mä käyn sauvakävelyllä, se tekee hyvää :)
Minä en voi sauvojen kanssa kävellä kun pitää vaunut olla mukana, joskus pulkka toisessa kädessä :D
:)

Mä käyn iltaisin kun mies tulee töistä...
Minäkin kyllä pyrin käymään vasta kun mies tulee töistä mutta otan tuon kuopuksen kuitenkin mukaan. Pääsee mies vähän helpommalla työpäivän jälkeen kun ei jää kahta lasta jalkoihin :)
 
HEP!! :wave: Syksyllä innostuin ravaamaan pitkin metsiä! Nyt olikin 3viikkon tauko flunssan takia ja lenkkarit saivat pölyttyä tuolla eteisen nurkassa.
Eilen töitten jälkeen 21,30 lenkkikaverin kanssa reffit ja eikun menoksi!
Kyllä mieli lepää, hyviä juttuja, koiria ja maantietä!

 
Alkuperäinen kirjoittaja LevotonTulppaani:
HEP!! :wave: Syksyllä innostuin ravaamaan pitkin metsiä! Nyt olikin 3viikkon tauko flunssan takia ja lenkkarit saivat pölyttyä tuolla eteisen nurkassa.
Eilen töitten jälkeen 21,30 lenkkikaverin kanssa reffit ja eikun menoksi!
Kyllä mieli lepää, hyviä juttuja, koiria ja maantietä!
Se on oikeesti tosi kivaa =) Toisinaan minulla on äitini seurana, voi rupatella niitä näitä, joskus sitten taas käyn yksin. Otan mp3 soittimen mukaan, kuopuksen rattaisiin ja menoksi =)
 
Mulla on iskenyt hölkkäinnostus! :wave: Mikään ei ole ihanampaa kuin hölkätä rattaiden kanssa (tai ilmankin) metsätiellä järven rannassa kun aurinko paistaa ja kevät tekee tuloaan B) Mä saan aina mielettömästi energiaa kun aurinko paistaa:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Vitsi kun mäkin saisin jonkun puuskan... En voi sietää liikuntaa missään muodossa :| :/
Miehenikään ei siedä ja se ärsyttää minua :D Kun se on oikeesti tosi tosi kivaa!!! :hug: =)
Mun mies taas on meistä se liikunnallisempi..

Mä en tajuu mikä mussa on vikana kun en koskaan ole oppinut pitämään liikunnasta. Vaikka kaikennäköistä olen kokeillut harrastaakin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Juu tykkään! :D Vaunuillaan paljon ja mieskin on innostunut lähtemään mukaan.
Pitikös sitä ukkoa kiskoa kuinka kovasti mukaan? :D Minä olen koittanut kertoa miten kivaa se on, olen koittanut sanoa miten hyvää se tekee olen koittanut vihjata kierosti ja suorasti :D Olen sanonut että "oishan se kiva jos ois juttu seuraa edes joskus, ensin olet päivän töissä ja kun tulet kotiin niin saan lähtä yksin lenkille" :whistle: Edes tuo tunteisiin vetoaminen ei tehonnut :LOL: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Juu tykkään! :D Vaunuillaan paljon ja mieskin on innostunut lähtemään mukaan.
Pitikös sitä ukkoa kiskoa kuinka kovasti mukaan? :D Minä olen koittanut kertoa miten kivaa se on, olen koittanut sanoa miten hyvää se tekee olen koittanut vihjata kierosti ja suorasti :D Olen sanonut että "oishan se kiva jos ois juttu seuraa edes joskus, ensin olet päivän töissä ja kun tulet kotiin niin saan lähtä yksin lenkille" :whistle: Edes tuo tunteisiin vetoaminen ei tehonnut :LOL: :D
No mies vaan ehdotti lenkkiä ja sitten mentiin :D luulen kyllä että haluaa vähän kohottaa kuntoaan,, :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Juu tykkään! :D Vaunuillaan paljon ja mieskin on innostunut lähtemään mukaan.
Pitikös sitä ukkoa kiskoa kuinka kovasti mukaan? :D Minä olen koittanut kertoa miten kivaa se on, olen koittanut sanoa miten hyvää se tekee olen koittanut vihjata kierosti ja suorasti :D Olen sanonut että "oishan se kiva jos ois juttu seuraa edes joskus, ensin olet päivän töissä ja kun tulet kotiin niin saan lähtä yksin lenkille" :whistle: Edes tuo tunteisiin vetoaminen ei tehonnut :LOL: :D
No mies vaan ehdotti lenkkiä ja sitten mentiin :D luulen kyllä että haluaa vähän kohottaa kuntoaan,, :whistle:
Wau! Jotain on siis minullakin mennyt pieleen kun miesvalinnan tein :D ;) Ei vaiskaan, oishan se kiva saada toinenkin innostumaan samasta asiasta, ja vielä jutusta mikä on terveydellekin hyväksi. Mutta jos ei nappaa niin ei nappaa, enhän minä sille minkään voi.
 

Yhteistyössä