Muita jotka ovat uudenvuoden selvinpäin?

  • Viestiketjun aloittaja "jkh"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
sekä minä että mies selvinpäin. oisko 4 uusi vuosi näin? en muutenkaan juo juuri koskaan, inhoan näitä "pakkopitäähauskaajuhlia". olen kyllä raskaanakin ja pieni lapsi kotona, että en senkään takia joisi.
viime vuona imetin, sitä edellisenä olin myös raskaana ja sitä ennen ei vaan napannut.
 
hellsbells
Jep selvinpäin niinkun muutenkin melkein aina. Alkoholista en tykkää, väsyttää, poikakin on kipee. Mukava vaan olla ja levätä työviikon päälle.
Viime vuosien aikana olen juonu keskimäärin 0-2 kaljaa enkä mitn muuta / per vuosi...
 
"vieras"
Mies meni nukkuun ja lapset. Pihalla ammuttiin raketteja, uudenvuoden tinat valettu ja nakit ja perunasalaatti syöty. Mukava ja rauhallinen uusi vuosi. Miksi pitäisi juoda? Miksi pitää jotenkin perustella sitä ettei juo?
 
"Mimmunen"
Tää on selvinpäin, koska on raskaana. Olis kyllä muutenkin, koska on pieni lapsi kotona. Ennen lasten hankkimista tuli kaadettua kuppia ihan muidenkin edestä, joten todennäköisesti tulevinakin vuosina aika kuivin suin ollaan arjet ja pyhät. Ihan vapaaehtoisesti siis ja mielellään :saint:
 

Yhteistyössä