Muita jotka täyttävät ostamisella jotain henkistä tyhjiötä?

Tai jotain. Vaikkei oo rahaakaan, käyn roikkumassa huutonetissä ja tilaan lapselle vaatetta. Kirpparilla kävin tekee löytöjä ihan noin niinku oikeesti. Ja tili on taas kaputt.. 20e ja lapsilisät tulee sit 26pv... Ehkä liitosta vähä ennen sitä... Mut ku on vaan pakko...
 
joskus kyllä..kun palkka tulee niin sitä ostaa kaikenlaista ihanaa ihan huomaamatta ja sitten, kun kahtoo tilitietoja niin hirvittää, että noinkos paljon sitä rahaa menikin sitten. Ja eurot on mua vähän sokaisseet, kun ajattelee jostain etteihän tuo ole paljoa 50e vaan :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Mä täytän mun 'henkistä tyhjiötä' / mielentilahäiriöitten hoitoon huonekalujen paikan vaihtoa ja siivousta :D
Huonekaluille ei näin pienessä asunnossa ole paljo vaihtoehtoja. Ku tulis ees tuo siivousvimma eikä shoppailuvimma.... :ashamed:
 
Tellukka
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Tai jotain. Vaikkei oo rahaakaan, käyn roikkumassa huutonetissä ja tilaan lapselle vaatetta. Kirpparilla kävin tekee löytöjä ihan noin niinku oikeesti. Ja tili on taas kaputt.. 20e ja lapsilisät tulee sit 26pv... Ehkä liitosta vähä ennen sitä... Mut ku on vaan pakko...
Ihan ku mun kirjottama olis!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Tai jotain. Vaikkei oo rahaakaan, käyn roikkumassa huutonetissä ja tilaan lapselle vaatetta. Kirpparilla kävin tekee löytöjä ihan noin niinku oikeesti. Ja tili on taas kaputt.. 20e ja lapsilisät tulee sit 26pv... Ehkä liitosta vähä ennen sitä... Mut ku on vaan pakko...
Ihan ku mun kirjottama olis!
Ihanaa etten oo ainot...... Jotenki vaa karannu käsistä..
 
Joo
Mieheni yrittää parantaa itsetuntoaan ostamalla aina vain parempia ja kalliimpia tavaroita. Hetken aikaa tuntuu hyvältä mutta kun tavaraan tottuu, täytyy taas ostaa jotain kallista. Ei halua antaa ulospäin sellaista kuvaa, että olisi köyhä ja huono. Kulissit kuntoon. Raskasta elää tuommoisen kanssa kun muutenkin ollaan tiukilla.
 
ostoholisti
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Tai jotain. Vaikkei oo rahaakaan, käyn roikkumassa huutonetissä ja tilaan lapselle vaatetta. Kirpparilla kävin tekee löytöjä ihan noin niinku oikeesti. Ja tili on taas kaputt.. 20e ja lapsilisät tulee sit 26pv... Ehkä liitosta vähä ennen sitä... Mut ku on vaan pakko...
Tää on aivan ku mun elämästä... :-( En ennen ollut tällainen. Oon jo vähän huolestunutkin itsestäni. Mietin, liittyiskö tää huonoon parisuhteeseeni, arvostuksen puutteeseen, riitaisaan ilmapiiriin kotona, ikuiseen väsyneeseen oloon (yöheräilyt vauvan takia) jne. Täytän kodin jonninjoutavalla kamalla ja mies kiroaa mut maan rakoon siitä hyvästä...

 
Helekutti
No ei se päinvastainen tilannekaan ole hyvä. En koskaan osta itselle mitään. Hyvä jos vaatteita ja ne vanhatkin on TODELLA kuluneita ennenkuin ostan uusia. Rahaa on tilillä joo, tälläkin hetkellä kymmeniä tuhansia. En kuluta muutenkaan, kuljen aina bussilla tai mikä parempi, fillarilla.
 
Mulla sama.

Aloitin viime viikolla "älä osta mitään" -projektin. En osta mitään, mitä ei tarvitse. Jonkun verran olen toki lipsunut (pieniä juttuja, yhteensä n. 30?) mutta tavara käsissä, ennen kassaa, mä mietin ihan tosissaan, et tarvitsenko..?? Ainut mitä eilen törsäsin, 17? lindexillä (sisältyi tuohon koko viikon 30?) oli roosanauha-kampanjan nauha ja t-paita josta menee 20% roosanauha rahastoon. Nauhan haen joka vuonna.
 
Nilkki
En kyllä tätä tapaa ole oppinut. Minun tyhjiötäni täytetään siis jollain muulla... Mutta millä. Ummistan siis hyvin silmäni, kun en ole varma miten sitä täytetään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Mulla oli viimeisimmän km:n ja vauvan hautajaisten jälkeen kauhee shoppivimma. Ostin ittelleni vaikka mitä.. Nyt on vähän hellittänyt.
Ehkä tuo on vielä mulla tuota samaa. Masuvauvan kuoleman jälkeen tuli osteltua tälle nykyiselle pienimmälle kamalasti legojuttuja. Tää vaan jatkuu vielä.. :ashamed:
 

Yhteistyössä