Muita kellä ei ole ollut vesirokkoa

triplamama
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mulla on ollut kahdesti. Tosin toinen niistä ilmeisesti diagnosoitiin väärin, eihän sitä kai VOI saada kahta kertaa?
nooh, mulla on ollu 2 kertaa tulirokko, eikä sitäkään kuulema VOI sairastaa kahdesti...mutta oli se. mua kävi kaikki harjottelijatki tiiraamassa terppakeskuksessa, ku 17 vee sen toiseen kertaan sairastin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mulla on ollut kahdesti. Tosin toinen niistä ilmeisesti diagnosoitiin väärin, eihän sitä kai VOI saada kahta kertaa?
nooh, mulla on ollu 2 kertaa tulirokko, eikä sitäkään kuulema VOI sairastaa kahdesti...mutta oli se. mua kävi kaikki harjottelijatki tiiraamassa terppakeskuksessa, ku 17 vee sen toiseen kertaan sairastin.
Oho. No, kai mulla on sitten ollut se kahdesti. Toivottavasti sain viimeistään jälkimmäisellä kerralla siihen immuniteetin, olis tosi tylsää sairastaa se vielä kolmannen kerran.
 
vierasvieras
Voiko sitä vastaan aikuisella iällä rokottaa? Paljonkohan se sitten tulee maksamaan? Vastatkaa oikeesti jos jollain on tietoa, asia on vaivannut koska en ole sitä sairastanut ja olen aikuinen.
 
Mulla ei ole ollut. Itselleni otin rokotukset, lapsille en. Ne selviävät äitiä paremmin taudista. Mulla siis tutkittiin vasta-aineet ja niitä ei ollut. Sitten vasta saa reseptin rokotukseen. Kaksi rokotusta kolmen kuukauden välein. Yhden satsin hinta oli 70?.



Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Meidän lapsilla ei ole kenelläkään ollut (neljä lasta) ja juuri mietin että pitäisiköhän ottaa tuo vesirokkorokote, on tosin hirveän kallista neljälle :headwall:
 
vieras
tietääkseni en ole sairastanut, mutta tenavalla oli vajaa vuosi sitten ja terkkari sanoi että on niin herkästi tarttuvaa, et jos mulla ei oo ollu sitä, niin hyvin todennäköisesti se tulee nyt. Ei tarttunut, joten olen sen ilmeisesti lievänä sairastanut pienenä (vanhemmatkaan ei ole huomanneet).
 

Yhteistyössä