Muita kellä pitkä ilta edessä

Plääh, ukko hakemassa siskonsa perheen muuttokuormaa hesasta satamasta peräkärryn kanssa. Lähtenyt jo aamulla ennen aurinkonnousua. Just soitin että missä tulossa, niin jossain Tuusulassa vasta... Liian monta pitkää tuntia noitten kolmen kanssa. Antakaa vinkkejä mitä tehdä? Ei oo ketään ees ketä pyytäis käymään.
 
Jotenki tuntuu että voi plääh teitä... Mä yh:na oon täällä yksin vahtimassa tota vauvaa joka nousee tukee vasten joka paikkaan ja ei meinannu millään malttaa ruveta päikkäreille. Meinas jo käämit kärähtää... Onneks nukahti ja vieläki nukkuu. Saa edes hetken hengähtää välillä. No onneks tuo vaihe menee ohi, joskus...
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Jotenki tuntuu että voi plääh teitä... Mä yh:na oon täällä yksin vahtimassa tota vauvaa joka nousee tukee vasten joka paikkaan ja ei meinannu millään malttaa ruveta päikkäreille. Meinas jo käämit kärähtää... Onneks nukahti ja vieläki nukkuu. Saa edes hetken hengähtää välillä. No onneks tuo vaihe menee ohi, joskus...

No voi plääh vaan sinnekin. Eihän tää nyt niin negatiivinen ketju ollut, että pitäisi laittaa mammojen tilanteet rasittavuusjärjestykseen???

Ei tässä mulla ainakaan mistään jaksavuusongelmasta ollut kyse, vaan puhtaasti siitä että odottaa isukkia kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Plääh, ukko hakemassa siskonsa perheen muuttokuormaa hesasta satamasta peräkärryn kanssa. Lähtenyt jo aamulla ennen aurinkonnousua. Just soitin että missä tulossa, niin jossain Tuusulassa vasta... Liian monta pitkää tuntia noitten kolmen kanssa. Antakaa vinkkejä mitä tehdä? Ei oo ketään ees ketä pyytäis käymään.
ei sieltä nyt ihan kamalan kauan aikaa mene... ellei sit jostain mutkin aja... itsekin tässä isäntää kotio odottelen...
 
No joo, ukko tuli täistä söi ja nukkui hetken, ja lähtee nyt sitten kantamaan kaverille apuna tavaroita palaneesta talosta ulos (kun vuokraisäntä oli käskeny tyhjätä, että vakuutus ei kuulemma korvaa heidän romujensa tyhjennystä :/ )... Toisaalta ihna ok että kaveriaan auttaa varsinkin tuossa tilanteessa mutta olis se joskus kiva olla perheen kanssa...tuo sama kuvio kun toistuu harva se ilta. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Olkaa tyytyväisiä että edes joskus tulee, jollakin täällä on aina pitkät illat ja päivätkin :kieh:
aivan.

:hug: teille kaikille yh-äideille ja teille joiden miehet pitkällä komennuksella toisellapuolella maata tai maailmaa.

tän takia en valitakaan tällä palstalla jos mies on jostain syystä pidempään töissä, tai esim. viikonloppuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Jotenki tuntuu että voi plääh teitä... Mä yh:na oon täällä yksin vahtimassa tota vauvaa joka nousee tukee vasten joka paikkaan ja ei meinannu millään malttaa ruveta päikkäreille. Meinas jo käämit kärähtää... Onneks nukahti ja vieläki nukkuu. Saa edes hetken hengähtää välillä. No onneks tuo vaihe menee ohi, joskus...

No voi plääh vaan sinnekin. Eihän tää nyt niin negatiivinen ketju ollut, että pitäisi laittaa mammojen tilanteet rasittavuusjärjestykseen???

Ei tässä mulla ainakaan mistään jaksavuusongelmasta ollut kyse, vaan puhtaasti siitä että odottaa isukkia kotiin.
Juu ymmärsin kyllä. On vaan ollu tää päivä taas sellanen että voi ku olis edes se isukki jota odottaa kotiin että sais ite hetken vaan olla ja mennä vaikka kävelylle ihan yksin. No mut alkaa helpottaa ku vauva nukkunu jo kaks tuntia.

 

Yhteistyössä