Muita kesävauvaa odottavia?

  • Viestiketjun aloittaja Toista odottava
  • Ensimmäinen viesti
Toista odottava
Miten olette voineet tähän mennessä? Mulla on hieman huono olo, ei varsinaisesti kuvota, mutta pikkusen huono vointi välillä. Esikoista odottaessani vointi oli kirjaimellisesti loistava, koko raskausajan. Minkäänlaista huonovointisuutta ei ollut silloin. :heart:
 
noriko
Täällä uusi odottaja. Testi näytti yllättäen plussaa. Kuukautiset kovin epäsäännölliset, raskausviikoista ei tietoa. (Tai jotain alle 10) Odottelen ultraan pääsyä, että tietäis jotain.

Mitään oireita ei ollut, joten en tullut testanneeksi. Ei viitsi pettyä. Yllätys oli kyllä sitäkin suurempi.

Tänään ensi kertaa vähän yökötti ja väsytti. Mahaa nipisteli ja tuli hieman veristä vuotoa. Lienee aika tavallista?
 
Kaipa minäkin odotan kesävauvaa vaikka LA on joskus elokuun puolenvälin tietämissä... :D Olen niin alussa vielä etten uskokaan että siellä joku asustaa, siiten vasta kun omin silmin näen! Rv on suurinpiirtein 4+4, joten ei tässä pahoja oireitakaan vielä ole, odotan vaan milloin pahoinvointi iskee :whistle: Esikosta oksentelin joka päivä viimeiselle kolmannekselle asti...
 
Toista odottava
Olin alkuraskauden ultrassa omalla gynekologillani. Pienenpieni sydän sykki ja lääkäri oli näkevinään jo sukupuolenkin! Hän lipsautti sen mulle, mikä vähän jäi harmittamaan...en olisi halunnut tietää sukupuolta etukäteen. :(


Toista odottava & "Martta" 8+1
 
la 220506. rv 17. kolmatta kovasti toivomaamme odotetaan.
koko 3 kk oli aivan kauhee väsymys, menin nukkumaan jo sekskan aikaan, eli aikasemmin tai samaan aikaan kun meidän silloin 2.5 ja 1.5 v lapset.
kun kolmas syntyy lapset on 3.5 ja 2.2-v. luulen selviäväni koska kun kakkonen syntyi oli aika haastellista kun ikäeroa oli vain vuosi.
varsinkin nuorempi ei nuku öitään vaan kipuaa ainakin kaks kertaa yössä meidän viereen nukkumaan ja herättää noin 6 krt yössä omalla potkimisellaan ja pyörimisellään. onneks lapsista on seuraa toisilleen ja nykyisin saan juoda kupin kahvia ihan rauhassa....
 
Mökö
Mä... =)

Ekaa odottelen (km oli elokuussa), ikää olisi pian 31. La olisi tuossa kesä/heinäkuun vaihteessa. Nyt menoillaan kait rv 11+6 :\|. En ole ihan kärryillä koko hommassa, kun en edes uskalla uuden km:n pelossa ajatella vielä koko raskautta... :ashamed:.
 
rupsukka harmailee
Meillä odotetaan kolmatta saapuvaksi juhannuspäivänä (näkis vaan! Yli sekin menee! :LOL: ) Ikää on 31.

Olo on ollu vaihtelevan huono. Huonompi ku kahella ekalla kerralla. Kaks tyttöä on, että olisko tämä nyt sitten se poika!? Kumpi vaan on tervetullut!
 
Jesseliini
Täällä odotellaan neljättä, la jotakuinkin 5.8. Olen 31v. Lapset ovat -95, -97 ja-01 syntyneet. Asun nurmijärvellä.

Eli rv on noin 8. Olo on tämän neljännen kanssa ollut aivan hirveä :(
Maha on turvoksissa , kuin olisi jo puolessa välissä raskautta. Välillä palelluttaa ja välillä hiki lentää. Kokoajan on nälkä... Jos syö tulee hirveä olo jos ei syö niin kuvottaa! :/

Löytyykö muita odottajia nurmijärveltä? :wave:
 

Yhteistyössä