Muita kierukkaraskauksia..?

Apua, mulla odottaa mirena kaapissa. Eikä kyllä nappais 4 lapsi heti perään, kun nuo 3 on syntyny ihan perättäin. Musta muutenkin tuntuu että tuun raskaaks pelkästään jos joku ees ajattelee niin... Mä en enää taia uskaltaa luottaa pelkkää kierukkaan teiän juttujen jälkeen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Rica:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Rica:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Rica:
Ai tiiät? Mistä tiiät että tiiät? :)
koska tiiän nyt vaan. :D
Hei, ei se mitään. Arvaan kyllä :D Mietin vaan että mistä tiedät että mä olen just mä. Tai että mun ukko on just se.. sun.. öh.. entinen tuttu..? :D B)
miten nyt selittäis. emmä viittikuitenkaan täällä kertoa liikaa. osaan laskea yhteen. lehdessä oli kuva kun saitte pojan. =) meillä on yhteisiä tuttuja. ja tiiän sitä muutenkin. tosin en oo nähny sun ukkos muutamaan vuoteen. ootteks te kauan ollu yhessä?
Mä olen nyt vähän yksinkertainen varmaan tai sitten sä olet tosi fiksu :D
Tekstin perusteella olet oikeassa,mutta mun nimeä ei profiilissa ole.. Vai oletko lukenut lehtiä..? No jaa oli miten oli :) Naimisissa on oltu reilu 2 vuotta nyt. Pojan jälkeen on tullut vielä tyttö.. :heart:
no en ole fiksu mutta joo. sua en oo varmaan edes ikinä nähny. ihan sattumalta vaan tunnistin sut täältä aika kauan sitten mutta en oo viittiny udella. nyt oli vaan pakko onnitella kun satuit olla täällä.

kiva kuulla että teillä menee hyvin. ja onnea odotukseen vielä kerran. :flower:
Kiitos, MySelene,moikataan kun tavataan B)
 
lotta--
Meillä esikoinen tulossa ja harkitsin kierukan asennuttamista synnytyksen jälkeen. Näköjään se ei taida olla yhtä luotettava kuin pillerit? Meidän elämäntilanteeseen ei sovi toinen lapsi kovin nopeasti, joten kannattaisiko valita mieluummin pillerit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Apua, mulla odottaa mirena kaapissa. Eikä kyllä nappais 4 lapsi heti perään, kun nuo 3 on syntyny ihan perättäin. Musta muutenkin tuntuu että tuun raskaaks pelkästään jos joku ees ajattelee niin... Mä en enää taia uskaltaa luottaa pelkkää kierukkaan teiän juttujen jälkeen :ashamed:
Mulla on pettäny pillerit, ehkäisyrengas ja nyt tämä. Että silleen. Mietittiin vielä miehen kanssa tarkkaan ja puhuin terkkarin kanssa mikä valitaan. Meillä kun kahdella nuorimmalla on ikäeroa 11,5kk ja nuorin nyt siis täyttää vuoden,ei ollut tarkoitus ihan vielä sitä viidettä.. Ei auta kun koittaa tottua ajatukseen. Jatkosta en tiedä mitä ehkäisyä kannattaa käyttää :kieh:
 
Mä olen kuparikierukkalapsi. Äiti oli jo yli puolivälin raskaana kun sai tietää mua odottavansa. Kierukkaa ei poistettu ja sen oletettiin poistuneen synnytyksen yhteydessä, mutta 15 vuotta myöhemmin äitee kiidätettiin kovien vatsakipujen ja verenvuodon takia leikkaukseen, jossa koteloitunut kierukka vihdoin poistettiin. Oli siis ollut äidin kohdussa 17 vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Mä olen kuparikierukkalapsi. Äiti oli jo yli puolivälin raskaana kun sai tietää mua odottavansa. Kierukkaa ei poistettu ja sen oletettiin poistuneen synnytyksen yhteydessä, mutta 15 vuotta myöhemmin äitee kiidätettiin kovien vatsakipujen ja verenvuodon takia leikkaukseen, jossa koteloitunut kierukka vihdoin poistettiin. Oli siis ollut äidin kohdussa 17 vuotta.
:eek: :eek: :eek:
 
Mä olen kuullut, et kierrukasta voi tulla helposti kohdun ulkopuolisia raskauksia ja on avomiehen sisko synnyttänyt lapsen "helistimen kanssa" eli synnytyksessä eka tuli kierrukka ja sit vauva.
Kauanko teillä kierrukasta raskautuneet on kierukka ehtiny olla ennen raskautta? Mä luin jostain, et teho voi heiketä 3v jälkeen, mut Ricalla ei tainnu mennä edes niin kauan...

Onnea paljon! Ja toivottavasti kaikki menee hyvin!!! :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rica:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Apua, mulla odottaa mirena kaapissa. Eikä kyllä nappais 4 lapsi heti perään, kun nuo 3 on syntyny ihan perättäin. Musta muutenkin tuntuu että tuun raskaaks pelkästään jos joku ees ajattelee niin... Mä en enää taia uskaltaa luottaa pelkkää kierukkaan teiän juttujen jälkeen :ashamed:
Mulla on pettäny pillerit, ehkäisyrengas ja nyt tämä. Että silleen. Mietittiin vielä miehen kanssa tarkkaan ja puhuin terkkarin kanssa mikä valitaan. Meillä kun kahdella nuorimmalla on ikäeroa 11,5kk ja nuorin nyt siis täyttää vuoden,ei ollut tarkoitus ihan vielä sitä viidettä.. Ei auta kun koittaa tottua ajatukseen. Jatkosta en tiedä mitä ehkäisyä kannattaa käyttää :kieh:
Ei taida sullakaan olla muuta ku kohdunpoisto vaihtoehtona..mulla myös =(
 
harmaana
Kokemusta löytyy. Kuopuksemme (nyt 1v.) sai alkunsa kuparikierukasta huolimatta. Mulla ainakin kierukka poistettiin, kun raskaus "todettiin", sanoivat kyllä, että keskenmenoon on hyvä varautua. Meillä meni kaikki hyvin ja raskaus eteni oppikirjojen mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Kokemusta löytyy. Kuopuksemme (nyt 1v.) sai alkunsa kuparikierukasta huolimatta. Mulla ainakin kierukka poistettiin, kun raskaus "todettiin", sanoivat kyllä, että keskenmenoon on hyvä varautua. Meillä meni kaikki hyvin ja raskaus eteni oppikirjojen mukaan.
Toivottavasti mulla menee yhtä hyvin :)
Missä vaiheessa raskautta olit kun huomattiin ?
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Rica:
Voi itku. Ja mun pitää vielä odottaa reilu viikko että pääsen neuvolaan :headwall:
Tuo odottaminen on inhottavaa, en viitsi edes sanoa, että koita olla ajattelematta asiaa, kun tiedän, että se on helpommin sanottu kuin tehty. Itsekin hypin pitkin seiniä sen viikon. Tsemppiä! :hug: Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin!
 
unikuu108
mulla kans kuparikierukka ja tosi usein mietin et oonkohan raskaana..
välillä tulee niitä "haamupotkuja" eli kaikenmaaliman ilmakuplia joita raportoin miehelle.. se on syönyt kohta kaikki kyntensä kun ei haluais vielä toista..
 
Rica
Soitin suoraan sairaalaan. Pääsen jo tänään tai huomenna naistentautienpolille lääkäriin. Katsovat miten pitkällä raskaus on ja ehkä ottavat kierukan pois. Odotan juuri soittoa sieltä niin tiedän koska pääsen.
Hoitaja sanoi että ei ole ennen kuullut että joku tulisi raskaaksi hormonikierukan aikana. Musta taas tuntuu ettei tämä niin harvinaista olekaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mulla kans kuparikierukka ja tosi usein mietin et oonkohan raskaana..
välillä tulee niitä "haamupotkuja" eli kaikenmaaliman ilmakuplia joita raportoin miehelle.. se on syönyt kohta kaikki kyntensä kun ei haluais vielä toista..
Meillä sama... Mut mies syö kyntensä kun toivoo että kierukka pettäis mut

:LOL:
 

Yhteistyössä